Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. היום בחנתי את הנושא שוב וראיתי שהאדני עץ נמצאים ליד החדר מחשב. נראה לי שזה באמת קשור יותר לבלימת זעזועים ורעידות ולא מצד הרכבת, מצד החדר מחשב.
  2. 185 ליטר? על 16 צילינדרים? מעל 10 ליטר לבוכנה? איזה גודל מטורף....איך אפשר להניע כזה דבר בכלל?
  3. לא חושב. זו תחנה חדשה וזה ככה בשני הרציפים.
  4. אני לא מתכוון למפלגים, אני מתכוון לתחנה כמו בדוגמא שצילמתי.
  5. יש וייז, דרך BT. לא יודע איך הם עושים את זה, אבל זה עובד. זה אפילו מראה את המהירות שלי.
  6. לא חשבתי על זה...זה כנראה מה שאני יעשה
  7. למה האדנים בתחנה (בערך עשרה) מעץ ולא בטון כמו השאר? הדבר היחידי שעבר לי בראש הוא בידוד רעשים, אבל לא נשמע לי הגיוני
  8. לא האמנתי שגם לפורום הזה אגיע... מדובר על אבא שלי, בן 82...יצא לו לנסוע במנהרות בהפרש של ארבעה ימים ועל שניהם חטף דוח מהירות. (אין לו וייז.) את הראשון קיבל בדואר רשום, 118 (צולם 123) - 1500 שח. שהתקשר לברר, אמרו לו שהשני בדרך ולפי מה שהבנתי גם הוא על 1500 שח, לא יודע מה המהירות שצולם. עבר מעל 10 שנים נקי. תכלס, העבירה האחרונה שלי היא בכלל שלי (צולם על אי שמירת מרחק לפני עשרים שנה) מה כדאי לעשות? תכלס הקנס פחות מדאיג (לא שאני מזלזל ב 3000 ש"ח חס וחלילה) כמו הקורס ריענון. אני בספק אם הוא בנוי לזה (ושלא יובן מזה שהוא לא נוהג טוב, יצא לי לנסוע איתו מספר פעמים והוא בעל תגובות חדות ולא עושה שטויות, אבל הטריקיות במבחנים האמריקאיים נראית לי בעייתית בשבילו) מה הכי נכון לעשות? תודה, ליאור.
  9. אתה בטוח שאתה תושב רמת ישי? המדבקה הזו כבר שנים שווה לXXX. חוץ מזה יש אחלה קו לרכבת מרמת ישי והפוך קו 22. חבל שבדרך כלל רק הנהג נוסע בו....
  10. אתה עושה קצת סלט. כביש הגישה לתחנה שנסגר לסלילה מחדש הוא כביש הגישה לכפר יהושוע בלבד ( שער רמת דוד לא ממש נחשב) הישוב סגור עם שערים חשמליים ככה שהוא לא אמור לשמש ככביש מעקף לרמת ישי. והכביש נסגר לשנה שכבר עברה חצי. אם אתה מתכוון לכביש 70 החדש, שזה באמת אמור להוריד את העומס בתשבי השומרים אלונים וצומת ישי, אז הוא מתוכנן לעוד יותר משנתיים מהיום. מה שכן, אני מסכים שמיקום התחנות הזוי. התחנה של כפר ברוך בכלל לא ברורה. אבל אני חייב לציין שאני עברתי לרכבת העמק ונהנה מכל רגע של פחות עצבים בפקקים בבוקר ושש מאות ש"ח מנהרות.
  11. תענוג!!! תודה על השיתוף וההשקעה. לגבי הפריוס עם הגג והתאים הסולאריים, מזמן חשבתי על ולא הבנתי למה אף יצרן לא משלב את זה במכוניות שלו. בארץ זה יכול להיות להיט. ליאור.
  12. איך אני יודע ברכיבים מה זרחן אורגני? ככה הוא מופיע? במתזון וקונפידור יש? תודה, ליאור.
  13. אני שמתי כסף באניגמה תיק מנוהל 20/80. נתן 7 אחוז שנה אחורה. והכסף נזיל תמיד.
  14. הבנתי שיש גם קטע עם המיצרים. ברגע שתהיה מסילה, אוניות יוכלו לעגן באילת, לפרוק סחורה ומישם ברכבת לאשדוד וככה להמשיך לים התיכון, בלי לעבור בסואץ.
  15. bjlb

    מזגן עילי לחדר

    תדיראן אינוורטר. שווה כל שקל. קירור רציף שקט ולא מקפיא, כנל לגבי חימום.
  16. החסרון הגדול שלהם זה...תוספת תשתית
  17. למה אתה צריך לבעס.... חוץ מזה אני קונה עוד חצי שנה...נראה מה יהיה מחר מחרתיים
  18. היום הייתי שוב המוסך. בקיצור יצא הרבה יותר טוב. מה שכן העובד שלו אמר לי שזו פאשלה שלו. הם מקבלים היום את הפגושים שחור בלי צבע יסוד עליהם, והוא אמר לי שהוא התעצל, שם רק שכבה של דבק וישר צבע בלי צבע יסוד לפני זה. לפחות היה כנה. בקיצור היום שייפו את הפגוש וצבעו מחדש בתנור. התוצאה לפניכם. ליאור.
  19. טני בכלל לא אוהב את המקציף של נספרסו מאותה הסיבה. יש לי אותו בעבודה והכל יוצא קצף
  20. קרה פעם פעמיים ששלחו כפולי קומה. בכל מקרה אני יודע שלפני שבוע קיבלו משלוח של 70 קרונות חדשים. נקווה ליותר מקום בקרוב.
  21. היה לי את ה Espresso Cap, התפגר אחרי שנה וקצת (התחיל להסריח והמנוע בקושי עבד), ולפני זה נשבר לי הפלסטיק על המוט שאליו מחברים את המקציף. גם שהוא עבד בסדר החיסרונות שלו הם כוס אחת לכל פעם וזמן חימום ארוך. הפעם הלכתי על האקסטרים וכרגע מאוד מרוצה, אבל זה הכפלה של התקציב שלך 400 שח - TWISTER PRO PLUS. בנתיים מאוד מורצה, גם מזמן החימום וגם מכמות החלב (מספיק ל 2 כוסות). ליאור.
  22. דוגמא מהיום. בגלל מקרה אני אפסיק את הדיון בינינו כי הוא סוטה ממהות השרשור המקורי. אסכים איתך שאין לי את התמונה המלאה. אבל כמו שזה נראה, לדעתי זה היה צריך להיות מחושמל. שלא לדבר על מיקומי התחנות בקו. אבל זה באמת נושא אחר לדיון.
  23. ההבדל הוא שבעל הקו הוא לא מישהו פרטי, הוא המדינה. וכן, אני מצפה ממנה גם אם זה לא ריווחי, בקו חדש להניח כבר תשתית לחשמל. מה גם שכבר נכתבו מספיק מאמרים על כך שהזיהום עולה לנו ביוקר, הרבה יותר מהחיסכון לטווח הקצר. ובתור אחד שמשתמש קבוע בקו, אני יכול להגיד לך בוודאות שנוסעים בו הרבה יותר ממה שחשבו, וראיה לכך היא כמות הפעמים שאני לא מוצא מקום ישיבה.
  24. ואני לא מבין איך מסילת העמק שהיא חדשה לא תוסב לחשמל. בזיון שלא נבנתה כך מהתחלה.
×
×
  • תוכן חדש...