Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. אני יכול להעיד שרק לפני יומיים שידרגתי ל SSD + התקנה של WIN10 ומחשב רץ חלק. שדרוג משמעותי במחיר של 300 ש"ח.
  2. מוזר. אחרי שאתה סוגר את הכניסה של הקרים, כנראה נוזל כי עדיין יש מים בדוד. תפתח את החמים לרוקן אותו ותראה (למרות שזה לא מרוקן הרבה, היציאה של החמים בדוד היא למעלה, אבל זה לפחות ישחרר לחץ) ליאור.
  3. 1. מה שהבנתי המאיץ חום ספירלה לא משהו בכלל 2. יש לך ביוח דירה עם נזקי צנרת? אני חושב שאפשר להפעיל אותו, (לפחות על קולטים זה בטוח עבד לי). 3. בד"כ בכניסה לדוד של המים הקרים יש ברז. אז לסגור אותו אם הוא קיים. ואם לא, לבקש שיתקינו בדוד החדש. ליאור.
  4. לא הייתי צריך לעשות כלום - זו יחידה שלמה עם המנורה. רק לחבר את הקונקטור.
  5. bjlb

    דיסק SSD לנייח

    התקנתי 7 מUSB עם איזו ISO שהורדתי בטורנט. המפתח איקטב בלי בעיה. אחרי זה שידרגתי ל 10 דרך מייקרוסופט חינם - צריך "להצהיר" שאתה משתמש ב assistive technologies . עובד. אבל זה כבר היה מאוחר בלילה הלכתי לישון. לא יצא לי יותר מידי לשחק עם זה. לפחות יש תוכנה למייל!!!
  6. זה אותו אחד שתיקן ע"ח היבואן וזה שפנינו אליו בהתחלה – מוסך סדן בעכו.
  7. bjlb

    מדיח כלים

    +1 בוש. סוס עבודה.
  8. עשיתי טיפול לפני כשבוע במורשה - 45000. אחרון לפני תום האחריות. התחברו למחשב ופתחו את האופציה - הפנסים עובדים! הבעסה שהפנסים כנראה לא באיכות משהו, בגשם מצטבר לחות ומים בעדשה ליאור.
  9. הודבק עם דבק דו צדדי לפני כחודש, מאז נראה שמחזיק מעמד ולא יזוז יותר.
  10. עדכון. אחרי כמה פעמים שהתקלה נעלמה וחזרה, החלטנו לבדוק בפירוקיה. מחשב ABS עולה 800 ש"ח מפרוק. כבר כמעט וקנינו, אבל אז אבא שלי החליט לנסות ולהרים טלפון לשרות לקוחות של דלק מוטורס לראות מה הם יגידו. אני חשבתי שזה מיותר אבל כמו שהוא אמר לי, אבן אחת שטיפש יזרוק לים, מאה חכמים לא ימצאו... בקיצור, חזרו אליו אחרי יום - ולהפתעתי! דלק מוטורס מזמינים את מחשב חדש וכל העלות על חשבונם! רק העבודה על חשבוננו! ואני רוצה לתזכר - הרכב בן שבע...ומאז תום האחריות לא טופל במורשה. כל הכבוד לדלק מוטורס, ככה שומרים לקוחות! היום הוחלף המחשC ABS במוסך, לקחו 500 ש"ח על העבודה. מקווה שבזה תם הסיפור. ליאור.
  11. כל פעם שאני רואה 6 בחניה אני אומר לעצמי זה הרכב הבא. לדעתי העיצוב שלה מטמטם. למרות שבטוח במחיר שלה יש קניות יותר טובות ממנה, אני חושב שהיא מהממת.
  12. גם אני לא יודע כמה זה בריא. אבל אף אחד לא שותה אצלנו מים חמים מהברז (רשמתי שהתקנתי אותו בכניסה לדוד). ולבישול תמיד משתמשים בקרים. חוץ מזה מה שהבנתי, בתמי 4 בסנן יש כדורי סילפוס... ליאור.
  13. אני חושב ששווה. יש שקט לכמה שנים. גם אם אתה עושה את זה לבד, רק ההתעסקות של פירוק והרכבה זה זמן עבודה שנחסך. וגם חוסך פתח לבעיות בזמן פירוק והרכבה. דרך אגב, אפשר לקנות מקורי של כרומגן עם אנודה אצל משווקים מורשים שלהם. כדאי להשוות מחירים. לפני שנתיים הרכבתי לא מקורי והוספתי בכניסה של הקרים סנן סיליפוס. הלא מקורי שרד חורף אחד והתפגר – הפסיק לחמם אחרי שנה. הפעם החלפתי למקורי של כרומגן עם האנודה. דרך אגב, אחרי שנה של עבודה שפתחתי, הכדורי סיליפוס נותנים עבודה, לא הייתה כמעט אבנית בכלל. בקיצור – מה שזול יקר. ואצלי זה סיפור מהXXX להחליף. הדוד נמצא על הגג מתחת לרעפים, ואין לי ניקוז מים שם. כל המים יורדים על הגג ונוצרת שלולית ענקית, שבסוף נכנסת לבית דרך הפתח לעליית גג. בקיצור סיוט. ליאור.
  14. נשמע כמו גוף חימום שמסר את נשמתו לבורא. אבל ברור שצריך בדיקה חזותית לנזילות על מערכת החשמל. ליאור.
  15. bjlb

    אופל אינסיגניה החדשה

    ואני חושב שהיא נראית בצללית בדיוק כמו האימפלה. לא פלא... GM.
  16. שהיית ילד, לא הבנתי למה מבקשים "לא לזרוק בדלי (bucket) סיגריות"...זה היה נראה לי ממש טיפשי
  17. מהאתר של להבות: כל כמה שנים יש לבדוק את המטף? לפי התקן הישראלי ת"י 1290חלק 1ציוד מטלטל לכיבוי חייב לעבור בדיקה כל שנה על ידי מבקר שנתי מוסמך
  18. bjlb

    צמיגי good friend מומלצים?

    אחד החזקים
  19. מה הקשר? ואם אתה רואה תאונה ובפנים יש אנשים והרכב מתחיל לעלות באש? אם יש לך מטף, אתה יכול לכבות ולהציל חיים. בקשר לשאלת פוה"ש, חשבתי על זה, אבל הבנתי שזה מצריך אחזקה שנתית, מה שמוסיף לכאב ראש, לא בא לי להתעסק עם זה, אבל כנראה שזו סתם עצלות
  20. bjlb

    דיסק SSD לנייח

    אני רק יכול לעדכן שכבר רציתי להתקין, אבל התברר לי שהווינדוס שרכשתי הוא OEM. ובגלל שלא מצאתי את הדיסק התקנה, ניסיתי להוריד מהאתר של מיקרוסופט, אבל זה לא נתן לי בכלל שהמפתח שלי הוא OEM. שדיברתי עם התמיכה, הודי חביב הסביר לי שאין לו איך לעזור לי. שאלתי אותו, אם אני מוצא את הדיסק התקנה אז המפתח יעבוד לי? והוא ענה שכמובן שכן. אני לא מבין את הדבר הזה. בגלל שאין לי את הדיסק והמפתח שלי הוא OEM אני לא יכול להוריד את התוכנה מהאתר שלהם ולהתקים שוב. פשוט בדיחה. בקיצור הורדתי ISO עם טורנט ל USB אבל עדיין לא יצא לי להתקין.
  21. אני מחדד את הבקשה. זה לא מגנט שמתלבש על הדלת, כמו המגב התחתון. על הזכוכית כבר יש הלבשה מתכתית לבנה, והפס המגנטי עובר דרך מסילה כזו שתפסה אותו לכל אורך ההלבשה על הדלת. כזה אני צריך...
  22. גם אני מתעלק על השרשור. הבעיה שלי היא עם המגנט בדלתות שמורכב בכל דלת לאורכה. אני מחפש כזה שבזווית של 45 מעלות (הדלתות הם בזווית של 90 מעלות אחת מהשניה) אישתי חטפה קריזה שהליכלוך הצטבר בפנים וזרקה אותם . מגב תחתון אגב, יש באלי לבן ברמת ישי ובשזר.
  23. לפי הוראות יצרן נוזל קירור מחליפים כל עשר שנים...למה למהר?
  24. אני חושב משהו אחר. מותקנת לך ברכב מערכת מולטימדיה? אם כן, אני חושב שזה אנטנת GPS.
  25. אינטרקום - ההמלצה שלי לך על הישראליות TADOR או WINTEC. אמנם כפול במחיר ואפילו יותר אבל עובדים... 2 חברים קנו סיני ב 700, כל פעם חלק אחר מתקלקל. בסוף התייאשו וכרגע אין כלום. זול עולה יקר. לי אישית יש TADOR שתי גידים קניתי ב 2000 עובד כמעט שנה. התקנתי לבד. ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...