Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. ואתה גם אומר לעצמך חבל על היום חופש. מסכים עם כל מילה. לפני כמה שנים נסעתי מהצפון לראשון לראות רכב. מהתחלה אמרו לי שהרכב משועבד וניקנה במימון וזה בדיוק סוף החוזה של שלוש שנים ועכשיו בעל הרכב מחזיר ולוקח חדש במקום. נשמע לי בסדר. ביקשתי לראות את החוזה לפני שאני מגיע ואמרה לי המוכרת אין בעיה אבל לא שלחה כלום. ככה משכה אותי במהלך היום (אני לא בבית, אני עם הילדים, אני לא מוצאת) למחרת הגעתי בלי לראות את החוזה לפני לראשון. שוב אני מבקש את החוזה ושוב אותם תירוצים. התחיל להחשיד. מצד שני, הרכב נראה סבבה, לקחתי פאקינג יום חופש והגעתי עד לכאן. תכלס, אישתי הצילה אותי. איפסה אותי בטלפון ועשיתי אחורה פנה. כבר בדרך אני מחפש ביד 2 ואני רואה רכב עם נתונים זהים אבל לא אותו מספר. אני מתקשר – הפלא ופלא, עונה אותה כלבה. מאז התרכזתי בחיפושים רק באיזור שלי ורכבים שלא לוקחים בליסינג בד"כ. היה הרבה יותר נח ומהיר. ליאור.
  2. לא הבנתי. אתה נוסע לא באוטומט אלא במצב ידני (טיפטרוניק)? אם כן, וזה מה שנראה לי, אתה נעלת את הגיר על הילוך שישי ובגלל זה לא ירד הילוך. למרות שזה מוזר, אפילו בנעילה ישנם רכבים שברגע לחיצה עד הסוף מבטלים את הנעילה ומורדים הילוך.
  3. bjlb

    איזה בעסה. AK עוזב את GMG.

    תראה, misfit garage על הפנים. אני לא מסוגל לראות אפילו פרק אחד מהתחלה עד הסוף. אין מה לעשות, ריצארד ואהרון הרבה יותר מעבירים מסך טוב. והפורמט גם זהה, סו, ריצארד גם שם, בקיצור, סתם.
  4. bjlb

    איזה בעסה. AK עוזב את GMG.

    היה לי כבר דיון על זה, דיסקו טוען שדווקא ריצ'י יהודי. והתמונה לפנים, חחח
  5. המכונאי התותח אהרון קאופמן עוזב: http://www.gasmonkeygarage.com/yes-aaron-the-bearded-wonder-is-leaving-gas-monkey-garage/ מעניין למה. הוא לא הראשון שעוזב. כבר היו כמה לפניו. חשבתי שאולי עוזבים דווקא בגלל AK, כנראה שלא. והרי יש להם סיבה טובה להישאר - הם סלבס. אז אם הם עוזבים, כנראה שלא הכל ורוד שם...
  6. אריק-לא מדוייק. ביטול ESP דרך התפריטים. כנ"ל איתות בנגיעה.
  7. לי יש פיאסטה (ודרך אגב, הסינית המדוברת לא רעה בכלל) וגם לי השאירו את המערכת הישנה (שזה לא מובן מאליו בכלל, כל הכבוד לדלק מוטורס) אבל גם לי ידנית אז זה לא עוזר לך, זו אותה מערכת שמורכבת לך היום. דרך אגב, שידורי רדיו דיגיטליים כבר משודרים גם היום בארץ.
  8. 250 בךי שלט? זה כולה חריטה של להב...עשו לי את זה בחינם שהבאתי גלם. בכל מקרה, אם אתה קונה עם שלט, צריך ללמד את האוטו לעבוד איתו (אפשר עד ארבעה שלטים). בכל מקרה בחיפה לקחו לי על מפתח קפיצי מקורי עם שלט בחמש מאות. תנסה לחפש ב EBAY
  9. בשבילי זו הזדמנות נהדרת להתקרב עול לתחום שאני מאוד אוהב. ממתי שאני זוכר את עצמי מכוניות תמיד עניינו אותי. ויעידו על כך גליונות אוטו שאני שומר משנת 91...בתור ילד הייתי שוטף מכוניות על מנת לממן את קניית הגליונות. השריטה תמיד שם, אני יכול ללכת ברחוב ולשמוע רכב מתקרב ולזהות הרבה פעמים לפי רעש המנוע בלי לראות... גם בתחום הטכני אני מעורב, אחזקת הרכבים שלי עצמאית גם בתור סטודנט לפני כעשור וגם היום. וזה מהסיפוק יותר מאשר החיסכון. גם היום תמיד חברים ומשפחה מתייעצים איתי בתחום. בשבילי זו מעין פריצת דרך. תמיד רציתי להתקרב עוד לתחום, אבל השיגרה ומסלול החיים לא נתנו להגיע לשם. אז אולי הפעם זה יתאפשר. אשמח מאוד להעשיר את הידע שלי במבחנים ולתרום אותו אחר לכלל המשפתתפים בפורום. שיהיה בהצלחה לכולם. ליאור.
  10. מקפיץ. זה היה קורה לי גם בלאנטיס הישנה שהייתה לי, גם בלאנסר (99) שיש לי עכשיו, ולאחרונה, גם בפיאסטה (2014) שיש לי. השאלה שלי היא האם זה אומר גומיה או מה שזה לא יהיה בדרך לההירס או שזה יסתיים רק ברעש וזהו. וגם מה ההסבר לזה שהמנוע חם, זה נעלם... הפיאסטה עדיין באחריות, אבל לא יודע אם כדאי להתעסק אם זה אם זה רק רעש ובזה זה מסתיים. ליאור.
  11. מנסיון רע - נשברה על הבורג הראשון בפעם הראשונה. נקנה באוטו דיפו. לך תחזיר להם אחרי שעברה שנה. שווה ל תXX לפחות הבוקסות נשארו.
  12. bjlb

    תרמוס שלא מחליד.

    LAKEN
  13. עוד דבר מעניין שראיתי, יש לנהג פדל בריצפה שהוא חייב ללחוץ עליו כל הזמן. ברגע שהוא לא לוחץ, נדלקת מנורה של עירנות, ואחרי כמה שניות זה מלווה בציפצוף. אם הנהג לא לוחץ עליה ומחדש את הלחיצה על הפדל הרכבת תעצור.
  14. >כלס כל העיניין של האחיזה די מדהים אותי, במיוחד שהמסילה רטובה. איך הקטר מצליח לגרור בלי לפרפר מעמידה רכבת של מאות טונות. ומה שהבנתי מהנסיעה עם החבר בקטר, יש לו ידית בלימה רק לקטר ונפרדת לכל הרכבת. המוזר שבד"כ הוא השתמש רק בזאת של הקטר. ובכלל, כל הקטע לא ממוחשב וזה הזוי. שאלתי אותו, איך אתה יודע באיזו מהירות לנסוע כדי לא לאחר או להקדים? אז הוא אמר שזה נסיון. אין לו איזה "וייז" שמראה לו מה המהירות המומלצת כדי להגיע בזמן לתחנה הבאה. גם זה שהסדרן צריך כל פעם לפני תחנה לכרוז הזוי. הרי ברור שהמערכת ממוחשבת וכל רגע נתון במרכז שליטה יודעים איפה נמצאת הרכבת, וגם בתחנה יודעים לדווח על איחור, אז מה הבעיה שהכריזה תיהיה אוטומטית?
  15. נסעתי לא מזמן בקטר עם חבר שהוא נהג ברכבת. המחוג נעצר על 140 בשטחים ישרים. חוץ מזה, אפשר להפעיל כל אפליקציה למדידת מהירות בסמארטפון ולראות שהרכבת מגיעה ל 135 לפחות. אני מדבר על רכבת העמק. ליאור.
  16. לי קרה מקרה דומה עם אותו מנעול בדיוק - פשוט איבדתי את המפתחות... מסורית ברזל קטנה, לקח לי חצי שעה + קאטר. בסוף זה נכנע. ליאור.
  17. bjlb

    מכונת קפה עד 4000 ש״ח

    יש לי של SEACO MINUTO מעל שנה, קניתי בזמנו במבצע ב 2000 עם מקציף בנפרד. לדעתי אחלה מכונה, ובנתיים עובדת כמו חדשה.
  18. גם אני הייתי לפני כמה שנים. תערוכה מעולה ואירגון שוויצרי מתוקתק. תקנה כרטיסים מראש באתר. באתי עם רכב והסתבכתי עם חניה. לך תבין את הצרפתית שלהם, איפה החניית רכבים ומאיפה יש שאטלים. המון ברגל, כואבות הרגליים אח"כ. ושאני הייתי היו מלא אנשים, אבל אין דחיפות וצעקות. רב הרכבים סגורים ואין אפשרות להתקרב. לגבי המון בלאן שכולם ממליצים - חובה לבדוק ראות לפני. אם ערפילי, חבל על הזמן. אני אכלתי אותה פעם אחת. אנאסי אכן מקום מגניב, אבל קח בחשבון שהוא ממש קטן. אני ישנתי בלוזאן - 40 דקות משם. לא חסר טיולי נוף באזור. זו שוויץ, אתה כל הזמן חי בגלויה. ליאור.
  19. עכשיו קניתי פנסוניק 43 דגם TH-43CS630L. תמונה לא רעה בכלל, תומך עיברית גם בתרגום בלי בעיות. יש לי סמסונג להשוואה, לא חושב שיותר טובה.
  20. אצלי בלאנסר זה מחזיק מ 2009 ולא מראה שום סימני התפגרות. גם חלון חשמלי פחות אמין מידני. אז לא עברו? ולא חסרות עוד דוגמאות. אם רוצים, אפשר לייצר את זה אמין, והרווח לטעמי שווה. דרך אגב, ממה שראיתי, במזדה 2 דמיו זה מגיע עם בוכנות. ובשלוש לא...ההגיון אומר הפוך. ודבר נוסף - כולם מייצרים עם בוכנה במרכב של 3/5 דלתות. ככה שזה לא חדש. רכב הבא זה יהיה משהו שבטוח אני אבדוק אם קיים או לא. ברור שלא דיל ברייקר אבל כן שיקול. ליאור.
  21. בוקר טוב, לא ברור לי למה יצרנים - וגם בגרסאות של הרכבים הגדולים ורכבי היוקרה - מתעקשים על מנגנון עם "הזרועות" בצדדים, ושכסוגרים את הדלת נכנסים פנימה ותמיד נתקעים בדברים כאשר תא המטען מלא (או תופסים נפח, אם שמרו להם מקום יעודי) , כמו בתמונה הבאה: ולא עוברים לתצורה עם הבוכנה ההידראולית, שתופס פחות מקום משמעותית ולא מפריע בסגירה, כמו פה: ליאור.
  22. בעסה! הייתי יכול לקבל רבעיית מגנזיום מתנה מהאישה!
  23. אותי מה שהכי עיצבן זה שכשאני הייתי שם, לא הזכירו מילה אחת על צמיגים לא תקינים. לעומת זאת, שאישה מגיעה לשם עם אותו רכב שלושה ימים אחרי צריך להחליף רבעיה. מקומם! לגבי היישור, אכן היישור עם פטיש לא היה במקום (בהתחלה אפילו רצה ליישר שהגלגל עדיין מורכב!). פעם קודמת במקום אחר (לא באותו אזור בכלל) יושר עם כלי יעודי - סוג של לום.
  24. יום חמישי בערב, נסעתי הביתה בגשם ובום, נכנסתי בבור.כמאתיים מטר אחרי אני רואה רכב עומד בצד - בקיצור נקרע לו הצמיג מהבור. עזרתי לה להחליף ועל הדרך ראיתי שהתעקם לי הג'אנט (פיאסטה 2014, לא פעם ראשונה....כבר קרה לפני שנה בצד השני). שישי נסעתי לפנצריה - יושר (עם פטיש, אפילו לא הורד הצמיג. ביקשתי איזון בכל זאת). סבבה. נסעתי עם הרכב שישי ושבת הכל אחלה. ראשון בערב אני בא לחזור מהעבודה - כמעט אין אוויר. מיקריות - בורג באותו בצמיג. בעסה. החלפתי לרזרבי, ושלחתי היום בבוקר את אישתי לפנצריה. מגיע הבחור - "אני לא מתקן, הצמיג פגום, וחוץ מזה צריך להחליף את כל הרביעיה!". ותבינו - מעניין שיום שישי שאני אצלו - הכל תקין. ברגע שאישתי מגיעה - צריך להחליף את כל הרבעיה!!! חשוב לי לציין שהצמיגים אצלי כשנתיים וארבעה חודשים (מיום עליית הרכב) נסעו 45 אלף - הנקוק ונוס. אין שחיקה או סימני התייבשות. אמרתי לה שתעשה רוורס, הלכה לפנצריה אחרת ותוקן בלי שאלות. מה המסקנה???
  25. איזה יופי של שאלה שאלת. אני בדיוק במצב שלך. ואני חושב שאין הרבה סיכוי להתקדם. אבל זה תלוי מאוד במנהל. המנהל הקודם של המנהל שלי, היה מודד אנשים מקצועי נטו וידע להעריך מקצועיות. זה שהגיע אחריו, מקודמים אצלו רק כאלו ש"קרובים לצלחת", אלו שהוא אוהב. בעיה.
×
×
  • תוכן חדש...