היום אישתי מתקשרת אלי שהיא נכנסה במישהו מאחור, במהירות נמוכה של עשרים קמ"ש בתוך כיכר...הרכב לפניה בלם כי רכב אחר לא נתן זכות קדימה ונכנס לכיכר. אישתי לא הספיקה לבלום והתוצאה לפניכם...
הרכב הוא מיצובישי לנסר ספורט 1.8 2009. אנחנו יד שניה.
מה שאני רואה כנף, מכסה מנוע, פגוש, ופנס וחוץ מזה מהשילדה מקדימה הקורת רוחב טיפה התעקמה, מה שנקרא קצה שילדה. חוץ מזה האוטו נוסע ומכאני לא נפגע כלום. בקיצור מחר אני במוסך נראה מה יגידו. לא מתאים לי אובדן להלכה, אני מקווה שיתקנו.
ליאור.
Sent from my LG-D858HK using Tapatalk