Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. בגדול פיאסטה רכב נח לאחזקה. כל 15 אלף שמן + פילטר שמן. פילטר אוויר לפי הצורך, הם לא מחייבים בזמן. אם לא הוחלף - תחליף. נוזל בלמים כל שנתיים. נוזל קירור כל עשר שנים, אתה בחצי. פלאגים כל שלוש שנים. תסתכל בספר רכב, הכל כתוב. ליאור.
  2. אני החלפתי בלנסר לפני שנה במורשה. אני יכול לבדוק אם אתה רוצה כמות בערב + מחיר. למה לא רוצים למכור לך? איזה סיבה יש להם לסרב? מוזר.
  3. bjlb

    מאיפה מורידים MP3?

    תודה על התגובות. אני רוצה לחדד משהו: בלנסר שלי שומעים לא רע. אממה, אין חיבור BT, ויש לי כניסה ל AUX שלא שומעים דרכה טוב. אז סטרימינג יורד מהפרק - אני רוצה לצרוב דיסק. בגלל זה אני צריך להוריד MP3. ודרך אגב, סליחה על הבורות, אבל מה זה SOULSEEK? ליאור.
  4. שמע, אני הרבה יותר צעיר ממך פה, אבל החומר האונשי פה הוא ברמה גבוהה ביותר, תענוג. הלוואי על כל הארץ שלנו להיראות ככה.
  5. כן, אני יודע שיש youtube וכאלו, אבל אני מעדיף לשמוע דרך דיסק או BT אבל לא אונליין, מעדיף ממה שיש על המכשיר באופליין. מחפש איכות גבוהה, ולא גירסאות DJ. מכיר את כל האתרי המרה מ youtube, השאלה אם יש משהו איכותי יותר. גם אופציה תשלום שקלים בודדים לשיר פתוחה (כל עוד זה PAYPAL) תודה, ליאור.
  6. היה לי בדיוק את אותו סיפור בחיפה. גם לי היה חשש מהצללה של הדירה וחדירה לפרטיות (אני הייתי קומת קרקע והיתה לי גינה) עברתי דירה.
  7. ואני חושב שאם היו מבטלים את תאורת לוח השעונים, כלומר היא הייתה דולקת רק כאשר האורות מעבר דולקים, זה היה פותר הרבה בעיות.
  8. עדכון, אתמול נפגשתי עם אסף הגבר, החלפנו נוזל בלמים עם משאבת הואקום המגניבה שלו, ורפידות אחוריות (HI-Q). שעה וחצי עבודה (לצערי לא יצא לי לעשות הכל כמו שרציתי, נכנסו לשעות הערב החשוכות כבר ) חומרים עלו 80 על הרפידות, ושני בקבוקונים של DOT 4 ב 40. חשוב לציין שברפידות החיצוניות סה"כ היה נראה שיש עוד בשר, אבל הפנימיות היו גמורות, שימו לב שאתם מאבחנים שצריך לבדוק טוב גם את הרפידות שלא רואים. אני לא אכביר במילים כי כולכם יודעים את זה, אבל אסף מקצוען, ובעל רצון לעזור לאחרים על חשבון הזמן הפרטי שלו, מה שלא מובן מאליו בכלל, תודה אסף! ליאור.
  9. bjlb

    מזגן לסלון

    ל 45 מטר נראה לי חזק מידי 3.5. לי יש מעל 60 מטר עם 3.5 וזה אחלה. בכל מקרה אני ממליץ על אינוורטר. שקט, ומוציא טמפרטורה קבועה. בחורף אתה לא מרגיש שהוא עובד, וגם בקיץ. יש לי תדיראן 350 אינוורטר כ 3.5 שנים בנתיים פצצה. אני יודע שמיצובישי חיות, אבל המחיר בשמיים. אני מהאזור שלך, אבל לצערי אין לי מתקין. מי שכן אני סומך עליו בעניים עצומות הוא חיפאי, שלח לי פרטי אם אתה רוצה מספר, אולי שווה לנסות. ליאור.
  10. ישנה רפורמה בנושא, מי שהיה לו קולקטיבי מהעבודה בוטל או מבוטל בימים אלו. מה שאני יודע, שהקולקטיבי היה בעייתי, מיכוון שאם אדם היה עוזב את מקום העבודה אז להמשיך אותו פרטי היה קופץ המחיר בטרוף, לכן הרבה הפרישו במשך כמה שנים ואחכ שעברו מקום עבודה הכל ירד לטמיון כי לא היה כדאי להמשיך. בפרטי ידוע כמה הפרמיה בכל שלב בחיים. וזה לא צובר בכל מקרה. מה שכן, יש דרך קופת חולים אכן במחיר נמוך, אבל חשוב לדעת שהוא מכסה רק חמש או שש שנים, לא זוכר במדוייק. ככל שמתחילים בגיל מוקדם יותר, הפרמיה נמוכה יותר, אני עשיתי כבר לילדים במחיר של כמה שקלים בחודש דרך הקופה. וזה לא נכון להגיד שצריך רק בגיל מבוגר, ח"ח אי אפשר לדעת מתי צריכים את זה (תאונה וכו,) חשוב לציין שאני לא איש מקצוע, הכל מידע אישי בנושא. ליאור.
  11. לא יודע אם זה EMS או לא, אני לא ביקשתי. דרך אגב, פעם קודמת, הזמנה מאותו אתר (CRC למי שמכיר) ולא חוייבתי על השטות הזו. בכל מקרה, השליח עד הבית היה אני .
  12. לפני שבוע הזמנתי חלקים לאופניים, ודאגתי לא לעבור 75$. החבילה הגיעה, ושבאתי לאסוף, אמרו לי שאני צריך לשלם 35 ש"ח שחרור. התברר שזה לא מעמ או מכס, זו עמלה לדואר על שחרור פריט פטור (30 ש"ח + מעמ). אם הפריט פטור ממכס, על מה צריך עמלת שחרור? לא הייתה להם שום אינטרקציה מול הרשויות. שיהיו בריאים.
  13. מעולה. לפי השרטוט, מיכוון שלא ראיתי ממסר (לפחות הוא לא בלט) כנראה זה קבל עבודה ולא התנעה. ליאור.
  14. חיפשתי, האמן לי, לא היה
  15. יש לי פיאסטה 2014 עם 41K, ידנית, ואני חושב שזה בכלל לא רכב אפור (למרות שהיא בצבע אפור ) נוחות נסיעה, התנהגות כביש, איכות תא הנוסעים, רעש, עיצוב פנימי וחיצוני - גבוהה מהממוצע. המנוע אכן חלשלוש . ואצלי הוא עושה 1:14 במקרה הטוב, מזגן לא מפסיק לעבוד, נסיעה בין עירונית פקוקה. ליאור.
  16. חברים, אני גם מסייג את דברי. שאלתי מה זה קבל התנעה, אבל לא רשמתי שזה מה שהחלפתי. האמת, לא היה לי מושג יותר מידי גדול מה אני מחליף, אבל ממה שקראתי ברשת, זו הייתה התקלה הכי נפוצה, ולא היה לי הרבה מה להפסיד. אמנם את לימודי האלקטרוניקה שלי סיימתי לפני עשרים שנה ולא נגעתי בזה הרבה מאז, אבל לא זכור לי שיש סוג של "קבל עבודה" ו"קבל התנעה". קבל זה קבל, לא? אם יש איזה שרטוט חשמלי של מה שהסברתם, זה יוכל יותר לעזור. ועוד דבר, לפי מה שאמרת יוסי, במזגני איוורטר אין את הקבל המפורסם? תודה רבה על המידע, ליאור.
  17. זה אני נבין. מה שאני לא מבין למה צריך אותו בכלל? זרם הרשת לא מספיק חזק להניע את המנוע? אני בטוח שכן. ומה שלא ברור לי, שאם הוא תקול ולא אוגר זרם, איך הרשת לא מצליחה להניע את המנוע בלי הקבל (מה שהייתי מצפה שזה יסחוב זרם גבוה ויקפיץ את הפקק)
  18. אני יודע לבטל אותו. כמו שאמרתי סבבה לי שיש תיוג, אבל אני רוצה להוריד במיקרים מסויימים אחרי שצילמתי.
  19. שמע, אני הפעלתי פנגו, בלי לטעות במספר הרכב, אבל הפעלתי בנצרת, במקום נצרת עלית, ישר נסעתי לעיריה, ואם אתה חושב שביטלו לי, אתה טועה.
  20. זו בדיוק היתה השאלה הבאה שלי, מרק....
  21. שאני מצלם בסמארטפון, הוא מוסיף מיקום. זה בסדר מבחינתי, אבל שאני שולח תמונות, יש מצב שאז אני רוצה להוריד את החתימה של המיקום. איך אפשר לעשות את זה? תודה, ליאור
  22. תודה על ההמלצות! קניתי בתבור, עלה 45 ש"ח. התקנתי אותו ואכן המזגן חזר לעבוד!!! מה שכן, לא ידעתי אם מותקן 25 או 30, לקחתי שלושים, והתברר שהיה 25. חשוב שיהיה אותו גודל או ששלושים גם טוב? ובכלל, אם אפשר קצת יותר טכני, מה הכוונה קבל התנעה? הרי קבל אוגר זרם, איך הוא עוזר למנוע? ליאור.
  23. אתמול ראיתי שמהזגן (MIDEA 12 בן 3.5) לא מקרר. היחידה הפנימית עובדת, החיצונית רק המאוורר עובד, המדחס לא נכנס לעבודה. הכי פשוט וזול להחליף קבל. יש למישהו שם של חנות בחיפה/מפרץ/טירת הכרמל שפתוחה עד 1900 שאפשר לקנות את הקבל שם? תודה, ליאור.
  24. http://www.ebay.com/itm/141485742177?_trksid=p2057872.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT בהמלצת חברי הפורום
  25. לי יש נסיון מעולה עם המערכת בפיאסטה. BT תמיד מתחבר ושומעים מעולה, מצלמת רוורס סבבה (למרות שאני לא התרגלתי לזה גם אחרי שנתיים) ושומעים גם טוב (אני לא מחפש מערכת שיוצא דם מהאוזניים). נתקעה פעם אחת המהלך השנתיים שיש לי את הרכב. הבאג היחידי שמצאתי שאם המערכת סגורה ונכנסת שיחה, אין אפשרות להגביר להנמיך. (דרך אגב, עוצמת שמע BT שונה משמע רדיו, כלומר אם שמעתי רדיו חזק ואני עונה לשיחה אז העוצמה של ה BT היא כמו שהייתה בשיחה האחרונה). דרך אגב, אני קיבלתי את המערכת המקורית שפורקה בקופסא.
×
×
  • תוכן חדש...