ישנה רפורמה בנושא, מי שהיה לו קולקטיבי מהעבודה בוטל או מבוטל בימים אלו.
מה שאני יודע, שהקולקטיבי היה בעייתי, מיכוון שאם אדם היה עוזב את מקום העבודה אז להמשיך אותו פרטי היה קופץ המחיר בטרוף, לכן הרבה הפרישו במשך כמה שנים ואחכ שעברו מקום עבודה הכל ירד לטמיון כי לא היה כדאי להמשיך.
בפרטי ידוע כמה הפרמיה בכל שלב בחיים. וזה לא צובר בכל מקרה.
מה שכן, יש דרך קופת חולים אכן במחיר נמוך, אבל חשוב לדעת שהוא מכסה רק חמש או שש שנים, לא זוכר במדוייק.
ככל שמתחילים בגיל מוקדם יותר, הפרמיה נמוכה יותר, אני עשיתי כבר לילדים במחיר של כמה שקלים בחודש דרך הקופה. וזה לא נכון להגיד שצריך רק בגיל מבוגר, ח"ח אי אפשר לדעת מתי צריכים את זה (תאונה וכו,)
חשוב לציין שאני לא איש מקצוע, הכל מידע אישי בנושא.
ליאור.