כבר כמה חודשים, שעוד עבד של חימום, המזגן היה מוציא אוויר מסריח, עם ריח של קבל שרוף.
לפני חודשיים פרקתי ולא מצאתי כלום.
היום, נמאס לי (תכלס רציתי להפעיל קירור) ופרקתי לו את היחידה הפנימית. כבר בהתחלה ראיתי נוזל צהוב על הפלסטיקים מסריח בריח של קבל שרוף בכל מיני מקומות. בסוף, ראיתי שהחיבור של הצנרת החיצונית ליחידה הפנימית הוא שנוזל ונראה כמו בקובץ המצורף.
מה זה ה"שמן הצהוב" הזה? לגז לא אמור להיות ריח ולא צבע, והוא גם לא נוזלי, כמה שאני יודע.
יש תובנות?
תודה רבה ושבת שלום
ליאור.