Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. bjlb

    מזגן lg libero אוויר מסריח

    יכול להיות, אבל איך אני יכול לדעת? כרגע, מה שרואים זה צנרת מלאה קורוזיה, ונראה שצריך לחתוך כמה שיותר קרוב למאייד ולהלחים צינור חדש. לא יודע אם הדליפה היא מחור בצנרת או בעיה בחיבור שרואים בתמונה הראשונה. מה שגם, על הדרך ראיתי שיש כמה פלסטיקים שבורים ובהרכבה אני כבר רואה בעיות.
  2. bjlb

    מזגן lg libero אוויר מסריח

    עדכון - מתברר שיש שמן במדחס. והייתה דליפה של גז, וגם השמן ברח החוצה. מה שעצוב, שהמזגן כנראה הלך לפח. כולה 3.5 שנים. היחידה הפנימית הלכה, וכזו חדשה (של אלקטרה הכי זולה שנמצא, לא LG כמו המזגן עצמו) עולה 690 שח. תוסיפו לזה גז יוצא כבר אלפיה.
  3. bjlb

    מזגן lg libero אוויר מסריח

    עוד תמונה, חשפתי עוד את הצנרת
  4. כבר כמה חודשים, שעוד עבד של חימום, המזגן היה מוציא אוויר מסריח, עם ריח של קבל שרוף. לפני חודשיים פרקתי ולא מצאתי כלום. היום, נמאס לי (תכלס רציתי להפעיל קירור) ופרקתי לו את היחידה הפנימית. כבר בהתחלה ראיתי נוזל צהוב על הפלסטיקים מסריח בריח של קבל שרוף בכל מיני מקומות. בסוף, ראיתי שהחיבור של הצנרת החיצונית ליחידה הפנימית הוא שנוזל ונראה כמו בקובץ המצורף. מה זה ה"שמן הצהוב" הזה? לגז לא אמור להיות ריח ולא צבע, והוא גם לא נוזלי, כמה שאני יודע. יש תובנות? תודה רבה ושבת שלום ליאור.
  5. זה לא פייר מה שעשית. כל שואב במצב התחלתי כזה היה נסתם ציק צאק. הם בכלל לא מיועדים לכזו רמה של לכלוך. בכל זאת צריך במצב כזה להעביר טאטוא ראשוני. ברור שהניטו אח"כ ניקה בלי בעיה.
  6. bjlb

    Fast N' Loud

    עושים חיים האמריקאיים. אבל לא ברור לי הקטע הזה. כל פעם ריצארד מגיע לקנות אוטו, שולף קאש וישר מעמיס את האוטו. אין העברת בעלות? או שרק חוסכים מאיתנו הצופים את הקטע הזה. ושלא לדבר על השיפורים ללא שום בעיות בטסט, מנועים, מתלים וכו'. אין בקרה? ודרך אגב, ארון קופמן, הוא משלנו? לא נשמע לי אחרת...
  7. שאני שאלתי לפני שנתיים באיילון על האקובוסט, לא הבינו מה אני רוצה. גם על הידני בקושי דיברו איתי.
  8. חזק!!
  9. זה מה שעושה אותה לחדישה? כל הלוח נראה חלול ושברירי ב C1 חוץ מזה, לדעתי כל הפיאסטות מ 2014 עם מולטימדיה (התקינו אצלי גם חינם ברכישה)
  10. אני יכול להעיד על כמעט שנתיים ו 40000 - אין תקלות. אבל זה לא מספיק זמן בשביל להגיד על רכב שהוא אמין. נראה אחרי חמש שש שנים (או לפחות אחרי תום האחריות). חוץ מזה, שכחתי להגיד שמבחינת עיצוב, לטעמי היא נראית פצצה, לפחות עם הגריל החדש. ואם היו מביאים אותה עם האקובוסט, 3 צילינדרים 1L שזכה פעמיים רצוף במנוע השנה באירופה, הייתה מושלמת. וגם חלונות חשמל מאחורה!!!!
  11. גם לי פיאסטה ידנית שנת 2014, לא יכלת לתאר זאת טוב יותר. המנוע החלשלוש מצד אחד, וגם לא הכי חסכוני מצד שני הוא ה-חסרון של הרכב. לפחות הוא נראה אמין. ליאור.
  12. לי יש IROBOT ואני מאוד מרוצה.
  13. +1 מה שאני יודע, זה אפילו יכול לחבל לך בעסקה, ועו"ד יכול לסרב לקבל את התיק. לא חותמים בלי עו"ד!
  14. bjlb

    PS או XBOX

    סבבה, הכיוון מובן. דרך אגב, אני לא רואה שה 360 יותר זול מה ONE. מעניין. ולפי מה שהבנתי יד 2 לא הכי מומלץ, אבל אם כן שהוא יהיה SLIM/ אני כנראה אלך על חדש. תאריך היעד הוא 01.07. גם תחילת החופש הגדול, וגם יומולדת לבן שלי. מה לגבי אביזרים? צריך שני שלטים, נכון?
  15. אם זה עדיין רלוונטי, אני פעם במקרה שמעתי את זה https://imphone.co.il/index.php?route=product/product&product_id=109 NUDE AUDIO L וישר רצתי לקנות. לדעתי פשוט שומעים בנז, וסוללה מחזיקה המון זמן (8 שעות) קניתי ב 250, שווה כל שקל.
  16. bjlb

    PS או XBOX

    טוב... אבל יש תשובות לשאלות שלי?
  17. תודה על ההצעה, אבל אני צפוני
  18. בוקר טוב, לאחרונה אני רואה על הרבה משאיות פול טריילר, מן התקן כזה שמתחבר מטבור הגלגל ויוצא כמו צינור בלם כזה לחלק העליון של בית הגלגל. זה נמצא על כל הגלגלים. מישהו יודע מה זה? לא הספקתי לצלם, אם זה לא ברור מספיק אנסה לצלם בפעם הבאה. ליאור.
  19. מה כבר צריך לתכנת במחשב,זה הורג אותי. זה לא אמור להיות רק מגעים? יש לך את הלינק למה שקנית?
  20. bjlb

    PS או XBOX

    נכון, הנושא נדוש ברשת עשרות פעמים. אבל ככל שהזמן עובר, אני מניח שהתשובה משתנה. אז הצרכים שלי הם: ילד בן שש וילדה בת תשע. לא גיימירים כבדים...מה שכן, יש דרישה לחיישני תנועה. ממה שהבנתי לXBOX יש פריצות, ול PS יש אבל לא הכי עובד. מה זה אומר שיש סיפריות השאלה? אם הדיסק של המשחק מקורי, אפשר להעביר בין כמה קונסולות ולהתקין מחדש ללא בעיה? ולכמה זמן משאילים? הבנתי שיש מלא חנויות שאפשר ללכת אליהם עם המכשיר והוא מתקין משחקים על. במה מדובר? בשביל זה צריך מכשיר פרוץ? הבנתי גם שיש ל PS אפשרות להתחבר אליהם ולהוריד דמו. שווה משהו? זה תחליף למשחק המלא? דרך אגב, הכל היום ברשת? חייב חיבור לאינטרנט? והבנתי שעדיף לקנות עם הארד דיסק גדול. אכן יש הצדקה? תודה מראש על התשובות, ליאור.
  21. שלום, ברשותי פיאסטה 1.2 ידני אמביאנט (הדגם הפשוט) 2014 שבאה ללא פנסי ערפל. השתעשעתי עם הרעיון לקנות ב EBAY ולהתקין. בקונסולה יש כפתור לזה. השאלה אם מישהו יודע אם יש חיוט בדגם הזה ורק צריך לחבר את הפלאג בקצה השני (הכוונה היכן שהפנסים נמצאים בפגוש הקידמי) וזה יעבוד מהכפתור הקיים, או שלא, וצריך פעולות נוספות. תודה, ליאור.
  22. הכי חשוב זה הטכניקה, לא המישחה. הרופא שיניים שלי (מומחה חניכיים) אמר לקחת את הכי זול שיש על המדף. למי שיש בעיית רגישות אכן מומלץ משחות מותאמות שיניים רגישות - למרות שמנסיון זה לא עוזר. כן חשוב זה להקפיד על ציחצוח 3 פעמים ביום, וקיסם שיניים אחרי כל צחצוח (http://pharmaplus.co.il/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/a/paro_1750.png) הציל לי את החניכיים. ליאור.
  23. kreios - שגר אצל חמו וחמתו זה מספיק. לא צריך יותר מזה שום הסברים.
  24. חברים, מישהו? לפחות בעיניין המראה, אני בטוח שזה דומה בכל הרכבים... תודה, ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...