Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. חג שמח חברים, 1. יש למישהו תחביב בזמן האחרון "להרים" לי את הכיסוי פלסטי של החיבור בפס הגג, היכן שהגגון אמור להתחבר. לפני שבוע אחד, ואתמול לקחו את השני. מצורף תצלום הגג בלי החלק. יש למישהו מושג איך לאתר את החלק בEBAY? אני חיפשתי גם, אבל לא נראה לי שמצאתי את החלק הנכון (מצורף לינק למה שמצאתי https://www.mitsubishipartswarehouse.com/parts/2009/Mitsubishi/Lancer/index.cfm?action=partDetail&section=BODY%20HARDWARE&group=ROOF&subgroup=EXTERIOR%20TRIM&component=Drip%20molding%20clip&partnumber=7403A143&vehicleid=204895&siteid=214581) 2. המראה החשמלית השמאלית, לא זזה ימינה שמאלה. אני שומע את המנוע עובד, ושאני "מסדר" אותה קצת עם היד, זה מתחיל לזוז שמאלה וימינה אבל צולע. בכל מקרה שאני מזיז שמאלה עד הסוף זה שוב נתקע ולא זז יותר. כאילו זה לא יושב טוב בתושבת שלו. איך אני יכול לפרק אותה ולהעיף מבט מה קורה שם? מישהו נתקל בבעיה? תודה, ליאור.
  2. מעולה המקטים. יש לי חבר שמגיע מארהב באוגוסט, אולי אני אשלח איתו. איך מתבצע פירוק והרכבה?
  3. גם אצלך זה התרומם בקצה החלון? בקיצור, אם אתה מוצא לינק שווה לרכישה, (ולא כרום!!!) תעלה פה
  4. בפיאסטה רצועת אביזרים מסובבת גם את משאבת המים. מה המצב בקליאו? גם? אם כן, צפה לבעיות...
  5. אני גם יכול להעיד לטובה על השירות בדלק מוטורס. לאבי מאזדה 3 2010, בתום תקופת האחריות, בשנה הרביעית, התקלקל מנגנון קיפול המראות החשמלי. פנינו למוסך מורשה, ולאחר בקשה מהיבואן הוחלף המנגנון ללא עלות. חשוב לציין, הטיפול הרביעי באותה שנה שבוצע לפני התיקון הנ"ל לא התבצע במורשה. ליאור.
  6. יש אינוורטר למזגנים ברכב היום? זה חדש לי...איזה רכב לדוגמה? בכל מקרה, אני שם לב שבפיאסטה המדחס לא מפסיק לעבוד, גם לדוגמה בחורף, שאני שם על חימום, בניגוד למיצובישי ששם כל הזמן הוא נכנס ויוצא. ליאור.
  7. לי נורא חסר התגובה והתחושה של תיבה פלנטרית. יש לי היום גיר רציף (לנסר 1. וזה ממש מתסכל. והפיאסטה אמנם ידנית, אבל חלשלושה , מבעס. תבינו כמה חסר לי, שאני ממש מתגעגע ללאנטיס 1.8 שייתה לי (במזדה התחושות הם יותר זריזות בד"כ ממה שהם באמת בפועל, והיציאה מהמקום יחסית טובה) בנוסף מה שאני מאוד מעריך זה שיוט במהירות גבוהה בנינוחות ובשקט.
  8. קודם כל כל הכבוד לחברי הכנופיה על המקצועיות - שאפו! מה שלא מסתדר לי, זה המחיר דרשו על ABS. שלי בלאנטיס אמרו שהלך המחשב, רצו 2200 ש"ח. וזה במורשה, אבל הסכום הזה קטנטן לעומת 14000. מה זה מרצדס? כולה גטס! נראה לי הייתה פה אי הבנה או סתם זריקת מספר מצד המוסך כי אין מצב למחיר אסטרונומי כזה ל ABS, גם במורשה.
  9. איזה שנה? קרבורטור או הזרקה?
  10. טוב, עדכון מהיום. חמי דיבר עם גירומטיק- אמרו לו שיפוץ גיר עולה 4500 לפני מעמ. כבר רצה לגרור לשם, והגרריסט הציע לו מכון גירים בעראבה, לא יודע את השם, סגרו על 3500 כולל מעמ. היום האוטו יצא מהמוסך ובנתיים נראה תקין. בזמן שהאוטו היה בתיקון, גירומטיק התקשרו שוב והציעו 3800 לפני מעמ. היה מאוחר מידי, וחבל, כי הם נתנו אחריות חצי שנה בניגוד לכל השאר שנותנים רק שלושה חודשים.
  11. נראה מגניב. השאלה לא כמה זה חוקי, כמה זה אמין... דרך אגב, לי פעם היה מדליק את הנורה של הכרית אוויר....הכרטיס עובד שלי! הוא היה מונח בתיק, והתיק על המושב נהג, ואם התיק היה בשכיבה והכרטיס קרוב לחיישן, הנורה הייתה נדלקת.
  12. אנחנו מערבבים נושאים. העלתי את הפרוט, תראה שהפילטר הפחמי עולה 250, והרגיל 360! הפילטר שקניתי של BOSCH.
  13. לא מחפש להחליף, מחפש כיוון למציאת הבעיה. זה גם לא מכוסה באחריות, זה בלאי טבעי (למרות שאני חושד שזה קרה בגלל הטיפול במוסך, אבל לך תוכיח) מה גם שאחרי שדחפו לי את האלמנט במוסך מורשה עם מעל 800 ש"ח לשמן + פילטר שמן ופילטר מזגן (הפילטר בתא הנוסעים) אני לא רוצה לדעת כמה יקחו על זה. על הפילטר אוויר רצו....360 ש"ח לפני מע"מ!!! על חתיכת ספוג! הזמנתי מ EBAY שניים בתשעים.
  14. כבוד. אין מילים.
  15. לי זה היה בלאנטיס הישנה שלי. לא טיפלתי בזה , ומשכתי את זה ככה מעל שנתיים עד המכירה. תמיד הייתי מסתובב עם גריקן שמן בבגאז למקרה הצורך, בכל מקרה אכל כליטר שניים בין טיפולים, לא יותר. דרך אגב, התיקון לא מורכב ממה שידוע לי כי אין צורך לפתוח ראש מנוע.
  16. דרך אגב, שריפת שמן אחרי בלימת מנוע בד"כ זה גומיות שסתומים. במצב של בלימת מנוע, נוצר וואקום בתא השריפה, ואם גומיות השסתומים לא תקינות נכנס דרכם שמן וברגע חידוש הגז, השמן הזה נשרף ויוצא העשן לבן שאתה מתאר.
  17. הרכב הראשון הנהגתי אחרי שהוצאתי רשיון - 405 GL, 1.6 ידני שנת 92 עם 92 כ"ס, אכן פלסטיקה מעצבנת, אבל לא נורא. דרך אגב, SR שנת 93 היא בנפח 1.9, יצא לי לנהוג גם עליה, ידנית, עם 130 כ"ס. האוטו הכי מדהים מבחינת נוחות נסיעה שיצא לי לנהוג עליו עד היום - אין תחליף. לרחף מעל פסי האטה כאילו אין שם כלום. רק ה BX הייתה יותר טובה. אין לי מושג איך אומרים היום שה 308 או ה C4 נוחות. לעומת ה405 זה פשוט קישקוש, הם קשות בטירוף. אני לא מסכים בכלל לגבי המושבים, לפי דעתי היו ענקיים ורכים, ואני הייתי נוהג עם כרית קטנה על המושב כי ממש הייתי שוקע בהם.
  18. אני מעוניין לנסות לבדוק לבד. ראיתי שלפרק את ה DRUMS זה לא אמור להיות מסובך, על מנת לבדוק את עובי הרפידות. איך אני יכול לבדוק אם התוף עקום או התעוות? אשמח לאינפוטים מחברי הכנופיה או ממי שיש לו ניסיון, תודה!
  19. עדכון קטן - כדי להבין אם הבעיה היא מהציר הקדמי או האחורי, אז במהירות של 100 משכתי הנד ברקס, ואכן הורגשו רעידות. וסתם תהייה, שיצאתי מהמוסך בטיפול האחרון (שזה היה אחרי שהגלגל יושר, ובתקופה בין לבין לא הרגשתי רעידות), הרגשתי שמתחו מאוד את ההנד ברקס - שן אחת תופס טוב, ושתי שיניים זה כבר ממש חזק - להגיע לשלישית צריך למשוך בכח לא סביר. יש מצב שבגלל המתיחה החזקה הרפידות שיפשפו כל הזמן את התוף, וזה גרם לבעיה? וחוץ מזה, היום שמתי לב שהמפלס שמן ממש עומד על הקו התחתון.
  20. ממש לא בהכרח. אולי הוא צריך לסגור מעגל ואם אין סגירה הוא מצפצף? מנסיון שלי (היה לי במיצובישי), אחד החיישנים קיבל מכה ונידפק. בקוברה עלות מטורפת - 800 ש"ח. תתקין הכל מחדש.
  21. תשקול טיימניג. ומאחורה ב 1.8 זה דיסק.
  22. איפה יש את הטלפון שלו? איך קוראים למכון?
  23. עידכון - אמרו לו שההילוך הרביעי נשרף. לא ברור לי מה זה אומר. רוצים על שיפוץ 8800 כולל עבודה ומעמ. גיר מפירוקיה - 6400 כולל עבודה ומעמ, בלי התחייבות על הגיר...
  24. הי, הרכב של חמי. מאזדה 6 2.3 פרימיום, שנת 2004, יד ראשונה, 290000...מטופל במוסך מורשה. אתמול בערב הגיר החליק, טורים עלו ולא זז, אחרי כמה שניות נדלקה מנורת AT, ולא זז משלישי. בדקנו שמן שהמנוע עובד - יבש. לא ראיתי סימני נזילה. יש קולר לתיבה שאולי התערבב שם השמן? בכל מקרה, נלקח לאחר כבוד על גרר למוסך מורשה, נאמר שם שהלך הגיר. יש מכון מומלץ בצפון ששווה לקפוץ אליו? יש עוד רעיונות לבדיקה או לפחות להציל את המצב? תודה, ליאור.
×
×
  • תוכן חדש...