Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. עדכון מהבוקר - לא עזר עדיין יש רעידות בבלימה חזקה ממהירות גבוהה. מה הלאה? הכיוון הוא גלגל מעוות? צלחות בלימה? (לא מסתדר לי, סה"כ 35000, גיר ידני ואני אחד שלא משתמש בבלמים הרבה, ואין נסיעות הרריות, ובטיפול האחרון במוסך אמרו שהרפידות חדשות לגמרי) השאלה שנשאלת היא האם ללכת למוסך או ללכת לפנצריה? תודה! ליאור.
  2. פלאגים לדוגמה, 250 ש"ח כולל הובלה, בארץ רצו 180 לפני מעמ לאחד... http://www.ebay.com/itm/1-x-OEM-NGK-Laser-Platinum-Spark-Plug-FR6EI-2687-Endeavor-Lancer-Galant-Eclipse-/351531217752?hash=item51d8e4b358:g:8DAAAOSw4HVWCOL1&vxp=mtr שמן גיר צריך אכן מיוחד של מיצוביש, במקום היחידי בארץ שמצאתי לא היה יותר זול מהיבואן.
  3. אחרי כמה בלימות היום ממהירות של 110, אכן יש שיפור ונראה לי שהרעידות פסקו. אמשיך לעדכן מחר. בכל מקרה, אם זה אכן עזר, מישהו יכול להסביר איך איזון גלגלים משפיע רק בזמן בלימה? מה שבנוסף יכול להעיד שזה לא ברקסים זה שמאחור זה בכלל תוף ולא דיסק.
  4. הי, גם אני מטפל שם בלנסר שלי (1. מוזר, נשמע יקר מאוד. לפני שנה אני באתי עם חלפים - פלאגים ושמן, והם עשו טיפול בלי בעיות. הם אפילו נתנו לי את הקטלוג של הפלאגים. עם מי דיברת, עם שי? הם אמנם יקרים יותר מרגיל, אבל בשביל פעם בשנה ואני יודע שהרכב מטופל במקצועיות, לדעתי כרגע שווה. נראה, הטיפול הבא מתקרב, עברה לי מחשבה לעשות לבד. ליאור.
  5. שלום חברים, לפני כשלושה חודשים, פרסמתי פוסט לגבי ג'אנט שהתעקם כתוצאה מבור בכביש http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589284-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98-%D7%94%D7%AA%D7%A2%D7%A7%D7%9D-%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%94-%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9 לאחרונה שמתי לב שבבלימה ממהירות גבוהה - מעל 80 יש רעידות קלות מאוד - לא בהגה והתחושה היא שזה מגיע מאחור (שם אכן נמצא הג'אנט שיושר). חשבתי שאני מדמיין ומשכתי ככה כמעט חודשיים - עד שהיום נמאס לי ומצאתי זמן - חזרתי שוב לפנצריה שיבדקו לי איזון שוב. בוצע איזון מחדש לגלגל, ואפילו לא לקחו כסף, אבל לטענתם, המכה שהגלגל קיבל היא "בליבה" של הג'אנט וזה לא משהו שהם יכולים ליישר, צריך לשלוח למרכז למישהו עם כלים מיוחדים ועדיף כבר מבחינת עליות לקנות ג'אנט חדש. עוד נאמר שבפורד הג'אנטים חלשים וכל מכה קטנה יכולה לגרום לבעיה שתצריך החלפה (מעניין מאוד...) בקיצור, הוצע להחליף למגנזיום ב 1700 ש"ח. תכלס - עוד לא ניסיתי לבדוק את המצב לאחר האיזון החדש, אני יעדכן יותר מאוחר, אבל בכל זאת: 1. האם זה באמת נכון שהג'אנטים יחסית חלשים? אני בכל מקרה שמתי לב שבגלל החתך הנמוך יחסית - 195/55/16 כבר התעקם פעמיים הג'אנט (בשני גלגלים שונים) מה שלא קרה לי אף פעם ברכבים אחרים. 2. אולי הבעיה בכלל לא בג'אנט? יש רעיונות נוספים? אני ניסיתי ללכת בשיטת האלימניציה - מקל לכבד, קודם איזון ונראה איך הלאה. ליאור.
  6. לגבי הביטוח - טיפ שקיבלתי מהסוכן - אם זה סובל דיחוי ואפשר לנסוע ככה עד החידוש, לחכות לשלושה שבועות לפני החידוש שמקבלים אז את הטופס העדר תביעות, לתבוע אז את הביטוח ולחדש אח"כ בחברה אחרת. דרך אגב, אני לא עשיתי את זה, והפוליסה התייקרה לי ל 500 ש"ח בשנה הראשונה. נראה שנה הבאה כמה ההתייקרות.
  7. סתם לתת קנה מידה, מצורף פירוט של עלות תיקון כנף אחורית + החלפת פגוש (ועוד לא מקורי...מקורי עוד אלפיה) בלנסר. 5000 זה זול.
  8. אם זה ארבעה הילוכים, אז הוא תקוע על שני. אין מצב שלישי ב 5000 סלד רק 110. שלישי ב 5000 סלד זה לפחות 160 ברכב עם ארבעה הילוכים.
  9. בעסה להתחיל ככה עם רכב חדש, התחושה של אמון באוטו נפגמת . אבל בתור אחד שיש לו כזה רכב כבר למעלה משלוש שנים ו 50000 ק"מ, אני יכול להעיד על אפס תקלות (אפילו לא נורה נשרפה) פשוט כלום, רק טיפול כל שנה, אז אני מקווה ומאמין שזה היה גליץ חד פעמי. ליאור.
  10. הי, גם לי פיאסטה 2014 ידנית, 35K, רעש שהמצמד לא לחוץ, ואכן בד"כ שהמנוע קר. שהוא חם אין הבדל. האמת? לא מייחס לזה חשיבות יתרה, כמדומני גם ברכבים ידניים אחרים שהיו לי המצב דומה.
  11. גם ל יש לנסר יד שניה. שלקחתי את הרכב לבדיקה, הבוחן אמר לי שהוא עושה איזו פעולה בשביל הבדיקה (לא זוכר מה ) ושאחריה תידלת נורת מנוע לכמה ימים ותכבה אחכ, ושאין מה לדאוג. אם קנית את הרכב לפני יומיים, אולי זה גם המצב אצלך? ומוסך שאני מטפל בו זה כלמוביל בחיפה, בפעם הבאה תפנה לשי, אחלה בחור.
  12. איזה פירוק...נראה שאין מצב שאחרי כזה פירוק והרכבה אין שום קירקושים. ועדיין אני אשמח גם לתמונה של לפני...
  13. יש לך אפשרות לצרף תמונה? לאבא שלי 3 שנת 2010 ולא ראיתי כלום. יש מצב שזה קורה יותר לרכבים שעומדים בשמש? אצלו החניה מקורה...
  14. מצטער על הבורות, מישהו יכול להסביר מה התופעה של ניפוח ובמה זה מתבטא? איזה השפעה יש לזה על המנוע? ממה זה נגרם? תודה מראש, ליאור.
  15. אני חייב לציין, שבתמונה שרואים את הצמיג + הטמבון האחורי אני לא מזהה פה רנו לגונה. בנוסף, בתמונה עם החור אני לא מבין איך יש שם אוויר בכלל - רואים דרך החור את הדופן הפנימית של הצד השני!!! מתנצל מראש אם אני טועה, אבל יש לי ספקות לגבי אמיתות השרשור הזה.
  16. הרכב היה בן שלוש. גם המוכר שלי לא ידע על זה, וזה באמת כמעט הפיל את העסקה, למזלי הוא כבר הזמין רכב חדש. הלכנו למשרד הרישוי בהתחלה ומשם שלחו אותנו למכס. רק אחרי הסרת השעבוד למכס, חזרנו למשרד הרישוי.
  17. איזה מזל שאמרת את זה! אני בדיוק בדרך לסוכנות, בשניה האחרונה עצרת אותי להזמין אחד כזה לעצמי!!!
  18. רק במכס אמרו לו, זו הייתה הפתעה בשבילו
  19. אני גם קניתי מנכה לפני שלוש שנים. הייתי צריך לנסוע איתו קודם למכס ושם הוא חטף "קנס" של שבעת אלפים שקל הפרש....ורק אז הלכנו למשרד הרישוי. שם שילמתי אני (ואני מסכים עם PASAT04 שזו הטבה שהוא קיבל מהמדינה, למה שהוא ישתתף?) את ההפרש היחסי בחודשים של עלות הטסט. מצד שני בגלל שזה רישיון חדש, אין צורך לשלם העברת בעלות בנוסף.
  20. קרה לי בעבר בלאנטיס הישנה שלי. חורף 2013, שהייתה סופת שלגים בירושלים וירד גשם מטורף. מוצש אני הולך לאוטו, פותח את הבגאז ורואה הכל רטוב. מרים את השטיח - ואין גלגל רזרבי...יש בריכה. הכל היה מים, ומרב שזה התמלא זה גלש לתא נוסעים דרך המושב האחורי וכל הריפוד בריצפת הרכב היה ספוג מים. איזה סיפור. טוב - לנקז את המים מהגלגל רזרבי יש פקק מתחת לגלג. הוצאתי ויצאו טונה של מים. ואז שלה הייבוש. מלא סודה לשתיה, טלק, פן ומה לא. למזלי היה שבוע שמשי אח"כ וזה התייבש אחרי שבוע. מקור הנזילה יכול להיות כמה דברים, מה שאני עשיתי זה לקפל את המושבים האחוריים, לסגור את תא המטען ולהזדחל אליו עם פנס מתוך תא הנוסעים, לבקש ממישהו מבחוץ להשפריץ עם צינור לאורך הגומיות, הפנסים וככה לראות מהיכן הנזילה. אצלי זה היה איטום שכבר התייבש בין ריתוכים, מרחתי סיליקון וזה הסתדר.
  21. עשיתי אותו דבר עם הפיאסטה שלי, שכפלתי למפתח קפיצי אצל פיכטנבאום, עלה כמה שאני זוכר לפני שנה בערך
  22. אני כבר מעל שלוש שנים מתדלק בתפוז שני כלי רכב - כשלושה תדלוקים בשבועיים בסה"כ (נח מאוד למי שנוסע מכיוון יגור וממשיך למנהרות - יורדים בכביש לחברת חשמל). יש כרטיס הנחה שהתברר לי להפתעתי לפני כמה חודשים שגם צובר נקודות "תפוזים", אחרי שלוש שנים היו לי מלא....ואפשר לקבל עליהם דברים די שימושיים (אביזרים לקמפינג ועוד הרבה דברים שנמכרים בחנות - יכלתי לקחת משטח מים כחולים לוישרים עם מה שהצטבר בשלוש שנים ). עד היום אין תלונות הרכבים נוסעים סבבה. אבל תכלס אי אפשר לדעת, רק בדיקת מעבדה.
  23. שמעתי בעבר מפורום רכב של YNET אבל לי בכלל ניסיון (אף פעם לא היה לי פיאט ולא התקרבתי למוסך הזה) שמוסך פאטין בעכו מומחה פיאט ועושה קסמים.
  24. פיאסטה 1.2 ידני 2014 - 14 בלי מזגן, משולב עירוני ובין עירוני עם פקקים, שאין פקקים לא יורד מ 120 ורגל כבדה (אין מה לעשות, לא סוחב....) - 14 קמ/ל עם מזגן יורד ל 13 קמ/ל מיצובישי לאנסר 2009 1.8 גיר רציף - היום לדוגמה לחרמון וחזרה, 300 קילומטר 12 קמ/ל. תכלס משולב עירוני ובין עירוני 10 קמ/ל.
  25. המשך: https://onedrive.live.com/redir?resid=A6E5845559ECA3DA!17348&authkey=!AEltV3_G6GBEStk&ithint=folder%2c
×
×
  • תוכן חדש...