Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. יש פה הרבה עבודה. צביעה של דלת קידמית + אחורית (אם שווה לתקן בכלל, אולי עדיף לקנות מפרוקיה) כנף אחורית + טמבון אחורי. כמה אלפים טובים לעבודה מקצועית.
  2. לא ברור לי מה קשה למוסך לאבחן. ג'אנט עקום רואים מייד. ולמה להפעיל ביטוח? הייתה תאונה?
  3. מקפיץ...אני בטוח שאתם יודעים את התשובות
  4. או קיי, יש לי מספר שאלות: 1. אני מבין שהתפוח קשור להגה. מה אני אמור להרגיש? חופש? רעידות? תכלס, אם לא הייתי רואה את זה כרגע לא מרגישים כלום. 2. יש מצב להחליף רק את הגומיה, נכון? 3. זה בלאי טבעי לרכב בן שבע? נסיעה בכבישים משובשים גורמת לזה? 4. זה יכול לחכות? ברור שאני אטפל בזה, אבל מה הדחיפות? זה ליקוי בטיחותי? אני מבין שהגריז בורח, ויכול להיכנס ליכלוך וליצור חופשים, אבל כמה זמן זה יכול להחזיק? מעניין שזה קרה בו זמנית בשני הצדדים. תודה, ליאור
  5. עכשיו עם התמונות
  6. עדכון. הזמנתי בוקים מ apex, הגיעו ביום שני. קניתי שמן סינטטי מלא של וולוליין, פילטר שמן מקורי ואוויר חליפי, הכל ב 270, בים חלפים בצומת קרית אתא. אתמול הרמתי את האוטו, והתחלתי לעבוד, (איזה חום....35 מעלות ). התברר שב 1.8 בסוף אין שום דלת שצריך לפתוח, ויש גישה ישירה לבורג קרטר ולפילטר שמן. מפתח 17 לבורג, ולפיטר למזלי היה לי מפתח עכביש, כי הוא היה תקוע חזק. סגרתי עם שייבה חדשה, ופהפילטר החדש, הורדתי את האוטו, מלאתי שמן, החלפתי את הפילטר אוויר, סיבוב קצר, הרמתי שוב לבדיקה, אין נזילות, הכל סבבה. מה שכן, ראיתי על החיבור של הגלגלים בשני הצדדים, כאילו שיש נזילה של שמן, או שזה גריז. אצרף תמונות יותר מאוחר, אשמח אם תוכלו לאבחן, לא מצליח מהסלולר. תודה, ליאור.
  7. יש לי את גרסת ה SPORT. ולגבי רעשים בהאצה - לא ברור לי בדיוק על מה אתה מדבר. רעש מהגיר או רעש המנוע שפשוט עולה למעלה ונשאר שם?
  8. אני לא מסכים. (לאנסר 1.8 שנת 2009) שומעים בכלל לא רע, תבדוק, אולי אצלך יש תקלה במערכת שמע. ונכון שהסלד נמוך מאוד ב 120 ולא שומעים רעש מנוע, אבל יש הרבה רעשי רוח וכביש, אז השיוט במהירות גבוה לא הכי נעים. אבל כמו שנאמר , שורה תחתונה VFM מעולה.
  9. הוא לא חנה בנכים.... צולם אתמול במת"מ, חיפה.
  10. רק פגוש - אין ירידת ערך
  11. bjlb

    PS או XBOX

    תודה, אבל אני כנראה הולך על ה 360, כרגע זה מספיק לצרכים כולל בעתיד הקרוב של כמה שנים.
  12. ב 1.6 זה פלנטרי, לא רציף. גם אני חשבתי על זה....
  13. מה שאותי מאוד מפתיע זה שברנו פלואנס דיזל רובוטי לא שמעתי על תקלות. חבר לחדר בעבודה עם השניה שלו כבר (ליסינג) - אפס תקלות.
  14. bjlb

    כלי חשמל לבית

    גם אני מפחד לפתוח פה....אבל: מכונת כביסה - AEG גרמנית, עשר שנים - סוס עבודה. מדיח BOSCH גרמני תשע שנים - חיה!!! מקרר AMANA בן עשר, הלך כרטיס לפני שנתיים, למזלי חמי טכנאי אירגן לי אותו במחיר של 400 ש"ח. תנור + כיריים LY VENT פשוטים, אבל איטלקי, עובדים כבר 6 שנים בלי תקלות. מסקנה שלי - מערב אירופה מוכיח אמינות.
  15. אסף המון תודה! עכשיו אני נזכר שבמהלך החיפושים שלי ברשת, ראיתי את הלינק הראשון אבל לא התעכבתי עליו כי היה כתוב מנוע 2.0L. עכשיו אני רואה שהוא די זהה ל 1.8.
  16. אסף ואני הסתדרנו - סתם אי הבנה, מבחינתי מנהלי הפורום יכולים למחוק את הודעתי מהיום ב 13:11. אסף וטל, אולי תעברו לגור בצפון? יש פחות פקקים... אני אשקול את ההצעה בכל מקרה. ואם יש למישהו ניסיון בטיפול ברכב המדובר, אשמח לפרטים נוספים. תודה, ליאור.
  17. כל שש שנים מומלץ להחליף לפי הוראות יצרן. אני החלפתי לפני שנה במורשה. דרך אגב, לא נשארה לך עוד שנה (כלומר לא עברו רק חמש שנים?)
  18. אולי לא הבנתי את אסף, אבל למה לשלוח אותי לרמלה ורחובות אם רשמתי שאני מאיזור חיפה? איפה מומלץ לקנות חלפים באיזור חיפה והקריות?
  19. שמן גיר בלנסר 1.8 מחליפים כל שש שנים. זה שמן מיוחד ל CVT, וממה שאני בדקתי, במקומות אחרים הוא לא יותר זול מבמורשה. פלאגים תזמין מ EBAY ותביא איתך.
  20. לא הבנתי למה זה היה טוב, התגובה הצינית שלך. אשמח לתגובות יותר ענייניות.
  21. סתם דוגמה מהיום, אני על שמונים, משאית בימני מזדחלת, אוטובוס נוסע מאחוריה, ופתאום חותך ועובר לשמאלי ומחליט לצאת לעקיפה, כמובן בלי לתת לי הרבה זכות קדימה. אותי הוא הוריד לארבעים. אני הספקתי לבלום, אבל זה מאחורי בקושי. אני מסכים שמשאיות צריכות לנסוע במנהרה, אבל צריך לתת לזה פתרון טוב יותר - לצערי אני לא מהנדס תחבורה, אין לי רעיונות, אני רק מעלה בעיות שאני נתקל בהם.
  22. שלום רב, שנים שאני מטפל באוטו במוסך מורשה, הפעם מתחשק לי לעשות לבד. (יותר קטע שאני אוהב את זה וסיפוק מאשר החיסכון) אבל אני צריך הדרכה ועזרה, יש לי מספר שאלות: 1. יש למישהו שרטוט איפה נמצא מסנן השמן? הוא מגיש לפרוק והרכבה? הבנתי שבכל מקרה צריך לפרק איזה מכסה פלסטי בתחתית ש"מגן" על המנוע. אשמח ללינק עם תמונות אם יש - אני לא מצאתי . 2. איפה באזור חיפה אפשר לקנות חלפים? שמן, פילטר שמן ואוויר, ובוקים? ברמת העיקרון יש לי ניסיון מהעבר, הייתה לי קליאו דור ראשון והייתי עושה טיפולים בסיסיים לבד (שמן, פילטרים ופלאגים), יש לי אפילו במחסן זרוק את המפתח עכביש הזה לפילטר שמן. הבעיה שלי, שאני לא יודע להיסתכל על דברים אחרים ולראות אם יש בעיה - תחזוקה מונעת. תודה, ליאור.
  23. הבעיה במנהרות החלה, שהם התחילו להיות חזירים יותר והורידו את המחירים למשאיות. מאז נכנסות המון משאיות, ובחלק מהצק פוסט לנווה שאנן הם יוצרות פקקים מיכוון שהם לא סוחבות בעליה, ואז כולם מנסים לעבור לשמאלי ולעקוף ונוצר צוואר בקבוק מסוכן בטרוף. במקטע הזה הבעיה בולטת במהירות יחסית נמוכה, אח"כ המקטע השני זה קורה שוב, ואז כבר מהירות הנסיעה היא יותר גבוהה - סכנה לתאונה ברורה. אני מודה שאני מאלה שהיו טסים במנהרות אבל עד לפני חודשים זה בכלל לא היה מסוכן, היו קטעים שלמים שהייתי נוסע לבד. לאחרונה אני משתדל לא לעבור 100 קמש, ניהיה ממש ג'ונגל בפנים.
  24. שלא תגיד שלא אמרנו לך, ונראה לי בזה אני מסכם את הדברים: 1. אל תתחתן. 2. אל תביא ילדים. נראה לי שאם היה אפשר להחזיר את הגלגל אחורה, לא הייתה אבולוציה יותר.
  25. אם כבר אז TRUE CALLER. אוכל את כולם.
×
×
  • תוכן חדש...