Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. bjlb

    PS או XBOX

    משחק הגיע בשישי, הילדים מבסוטים עד הגג. יש עוד המלצות? חשוב שיהיה לשניים, אם אפשר קינקט אז בכלל מעולה. תודה, ליאור.
  2. אין מה לעשות, מי שטוב טוב. מגיע לו פירגון מלא, גם אם זו לא הליגה הטובה בעולם. מנטאליות שונה, סביבה זרה, והוא בשלו, נותן בראש. וחוץ מזה יאלה ביתרררררררררר, עברנו את ניקוסיה (ברגע זה הסגרתי את עצמי, ומעכשיו אני "מסומן" בפורום ) ליאור.
  3. יש לי גם רוקפורט (שעלו הון, היו לי תלושים לחג ) וגם האש פפיז. רוקפורט אוכלות אותם בלי מלח. יותר מזה, אני כבר מחכה לרגע שהאש פפיז יתפגרו (והם לא מראות סימנים...).
  4. bjlb

    תיקון של HTC

    מנסיון מר מספר פעמים. כל המכשירים האלו הם חד פעמיים. אין כזה דבר לתקן. ברגע שפותחים ונוגעים, זה לא חוזר להיות אותו דבר. סתם דוגמא מלפני חודשיים, הייתה לי בעיה במסך (LG G2) שהיה נלחץ כל הזמן במרכז המסך. הוחלף מסך. איך שיצאתי GPS לא עבד. שוב חזרתי, תוקן, החזיק שבוע. הרמקול הפסיק לעבוד. חזרתי - סידרו בחמש דקות. ונחש מה? GPS שוב לא קולט. הפעם כבר חיפשתי על זה ברשת, ומצאתי פיתרון שהחזיק חודש. מלפני כמה ימים שוב GPS לא עובד. בנוסף BT כל הזמן מתרסק. הבנת את הקטע...
  5. שמת לב אם יצא עשן לבן? כלומר אם מים "נשרפו"? אולי לא מילאו מים כמו שצריך והיה אוויר במערכת? אני הייתי מחכה עוד קצת עם התיקונים היקרים. בעבר היתה לי לאנטיס שגם התפוצץ הרדיאטור והמנוע התחמם, הוחלף הרדיאטור + טרמוסטט, במוסך "איימו" עלי שזה יחזיק מקסימום חצי שנה, הרכב נסע עוד שנה וחצי ככה בלי לאבד גרם מים עד שנמכר. (שמן אכל, אבל גם לפני זה) ליאור.
  6. דרך אגב, הם לא מקליטות שיחות דרך BT
  7. גם לי עברו כמה שנים מביקוריי האחרונים (הייתי בערך עשרה פעמים מהעבודה בלוזאן). כמו שאמרו לפני - אני חוזר ומחדד - אל תעבור על המהירות המותרת - גם בתוך העיר. חופשי חטפו אצלנו החברה מהעבודה קנסות (הגיע גם לאלף!!!! פרנק) ושלילה בשוויץ לשלושה חודשים (לנו זה היה משנה...היינו חוזרים כל כמה חודשים) אותי צילמו פעם על 150 אבל למזלי הגדול היה לי רכב עם מספר צרפתי (לא בטוח שזו הסיבה) - ולא קיבלתי שום קנס. ישנם כמה כבישים צדדיים שמטפסים, צריך לחפש אותם - באחת הפעמים הייתה לי A3 1.8 טורבו - היה בנ"ז. גם בברן יש מוזיאון תחבורה - סתמי. חפש בפורום האספנות הודעה שלי, יש לינק לתערוכת רכבים בריטיים עתיקים שנתקלתי באחת הפעמים בשוויץ. וחוץ מזה, במרץ יש את תערוכת המכוניות בג'נבה. אם אתה רוצה המלצות לטיולים בשוויץ ומלונות באזור לוזאן - שלח לי בפרטי. חוץ מזה שוויץ אכן יקרה, גם הדלק. אבל תענוג. אתה כל היום חי בגלויה. ליאור.
  8. גם ככה עוד כמה שנים יהיו מכוניות אוטונומיות, אף אחד לא יצטרך את "הנהג" במונית. לענף אין עתיד.
  9. אין אפשרות להשיג את הנורה המXXXת הזאת ב EBAY? ממה שאני זוכר היא של OSRAM
  10. bjlb

    הגיע הזמן להחליף מקרר

    מוסיף המלצה על אריה חשמל. אמנם החנות בעיר נראית כמו הצרות שלי, אבל המחירים מספר אחת וגם השרות סבבה. דרך אגב, לי יש אמנה (אמריקאי) עם מקפיא תחתון (ולא משנה מה יהיה המקרר הבא - יהיה מקפיא תחתון) עשר שנים, הלך כרטיס לפני כשנתיים. למזלי חמי טכנאי, עלה לי 400 ש"ח. ולהורים שלי שהמלצתי גם אמנה, הלך המדחס חודש אחרי גמר האחריות.
  11. אוקטגון מעולה - אני שם כמעט בכל ארוע משפחתי, אבל בזמן האחרון נמאס. אסאדו בר היה פושר. וויוינו מעולה, אבל לא זולה. לפי דעתי עולה על רפאלו בכמה מידות. מינה טומי סבבה, אבל שוב, לא אותה רמה. הופתענו לטובה מ ללה בכניסה לכפר ברוך, מתחרה לוויוינו (איטלקי), את טאנטי באצי עוד לא ניסיתי. אם כבר פלצנות, אז שלו ביער.
  12. וטיפ מאיש מקצוע - ג'ל דווקא סותם את המעברים ולא אבקת כביסה. ומה שהורס את המייסבים זה לא מהירות הסחיטה, אלא עומס משקל מעל המותר. מנסיון שלי עם כדורי סיליפוס בדוד שמש - פתחתי אחרי שנה ולא הייתה אבנית בכלל. אני חושב ששווה. ודרך אגב, לי יש AEG כבר 10 שנים (עם 2 ילדים) חיה.
  13. אני מניח שאכן הרצועה הוחלפה, מה שנותן חומר למחשבה, או על איכות הרצועה שהתקינו רק לפני שנתיים, או על איכות העבודה.
  14. אני דווקא הייתי מאוד מרוצה מהאחים לוי.
  15. אכן, שי באמת סבבה, סובלני ותמיד עוזר. דרך אגב, היה ריקול על הרצועה השאת לפני כשנתיים, ידוע לך על זה?
  16. מה שהבנתי מאין סוף שירשורים בנושא: חלונות אחוריים חוקי. כל השאר לא, כולל שמשה אחורית. (והטיעון הוא שבזמן תאונה, בגלל המדבקה אין אפשרות לשבור את החלון לחילוץ) אני עשיתי חלונות מאחור + שמשה אחורית בשני הרכבים. לפני שנכנסתי לעבור טסט, קראתי לרב בוחן, שאלתי אותו אם הוא מעביר או לא, אמר לי יהיה בסדר ובזה נגמר הסיפור. אם זה עוזר בתכלס? לא נראה לי שזה מוריד את הטמפרטורה ההתחלתית אחרי שהאוטו עמד בשמש, אבל מה שכן זה מגן מהשמש בנסיעה. ליאור.
  17. bjlb

    PS או XBOX

    עדכון - הלכתי ליוני פליסטיישן, אחלה גבר, יש לו גם 360 פרוץ וגם ONE, בסוף נקנה XBOX ONE, עלה 2640 כולל 2 שלטים, קינקט ומנוי GOLD לשנה. עכשיו אני צריך משחקים לילדים!!! משהו פשוט, בלי מלא אנגלית שהם לא מבינים כלום וכל שניה "אבא, אבא", ואם יש משהו עם קינקט, אז בכלל סבבה. תודה, ליאור.
  18. bjlb

    איטליז סמיר בטבעון

    אם כבר הקפצת. אני חובב של סמיר מעל עשר שנים. קציצות לפנים. בכלל, בקר הוא חזק. גם הנקניקיות. סתם לידע כללי, הבשר בקר שלא לא מדבאח ולא מתנובה, הוא קונה ממגדלים בכפר יהושע, ואח"כ מיישן את הבשר אצלו במקררים. עוף הוא מביא מתנובה וכאלה. ליאור.
  19. bjlb

    PS או XBOX

    MYSTOPP - ב PS4 הבנתי שהקינקט פחות מוצלח, וקהל (הילדים...) היעד דורש משחקים עם קינקט. הבנתי שגם יש יותר משחקים לקינקט ב 360 מאשר ב ONE. SH33P - אפשר יד 2, אבל הבעיה זה אחריות. חוץ מזה, לא משלמים על זה כבר מיסים במחירים האלו?
  20. תכלס לפני שקניתי אותם קניתי איזה מותג סיני ב 180, ואחרי יום שלא הייתי רגוע הלכתי והזדכיתי, מעדיף ראש שקט (ושלם...) ליאור.
  21. אני קניתי לפניי שבועיים מAPEX , מה שרועי המליץ, בגלל פין האבטחה, וכי הם עומדים בתקנים. לא יודע, אבל בקטע הזה אין מקום לטעיות, והלכתי על הכי טוב
  22. לדעתי (ואני מקווה שאני לא מלחיץ סתם - יבואו חכמים ממני ויגידו אם נכון או לא) זה מובע מאוויר שנכנס למערכת הקירור. יכול להיות סתם מהפקק של הרדיאטור שלא סגור טוב או שהאטימה שלו הלכה, ועד בעיות רציניות יותר של דליפות שגורמות לאוויר להיכנס למערכת. אבל חשוב לוודא שאכן הרעש שאתה שומע זה מהרדיאטור הפנימי. ליאור.
  23. לדעתי זה מים שזורמים ברדיאטור הפנימי של החימום.
  24. bjlb

    PS או XBOX

    אתמול הייתי בדומינטור בחיפה. הציעו לי 360 מחודש + שלט אחד, כלומר של אנשים ששידרגו והחזירו, פרוץ ב 1500, עם אחריות לשנה. יש למישהו נסיון איתם? ומישהו מכיר את יוני פליסטיישן בנמל בחיפה?
×
×
  • תוכן חדש...