Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. חסרי בושה האמריקאית (יש גם אחת בריטית) סדרה מעולה , מצחיקה ואירונית על גבול הקיצונית. ממליץ
  2. IsraelR

    איטלקיה בנתניה

    פומדורו נסגרה , במקום זה יש ביסטרו שקר כל שהוא
  3. מניסיון אישי בסניף נתניה (ליד איקאה) אני יכול להגיד לך שהם ביקשו ממנו 500 שקל על מנת להביא את הרכב לבדיקה. לאחר שהביאו מזדה 2 שבורה מטונפת ואחרי צבע כללי ברמה מבישה ביותר ביקשתי בחזרה את ה500 ש"ח. אין תירוץ שהם לא השתמשו על מנת להתחמק מההחזר
  4. IsraelR

    טאבלט 10.1 ב$29.9?

    נראה לי שמצינו את התגובות של השמחה לאיד כמו זאת שמעליי. בסדר, אנשים עשו טעות או לחילופין החליטו לקחת סיכון וככל הנראה לחלק מהם הלך הכסף... אז מה קרה????!!!! כסף שלכם? אתם אלה שצריכים לרוץ עכשיו אחרי PAYPAL/ EBAY? יאללה דלגו הלאה
  5. מוסך הלב זה לא אותו מוסך שנפל ב"יצאת צדיק"? הוא אמר לה שהחליף את כל הדאשבורד כבסך הכל היה נתק בכבל
  6. בכל עמדת תדלוק (משאבה) יש בעצם 2 ברזים: ברז מהיר - במהלך כל התדלוק זה הברז שמזרים את הדלק ברז איטי - לקראת סוף התדלק הברז המהיר נסגר וברז זה נפתח על מנת לדייק בהגבלה של הלקוח בכל תחנה/משאבה העיתוי של כניסת הברז האיטי הוא לפי סוג המשאבה ועוד פרמטרים שונים שקובעים מתי הברז האיטי ייכנס לפעולה.
  7. תודה רבה על התגובות אשמח לעוד תגובות
  8. שלום רב, סבא שלי צריך טלפון אלחוטי עם עוצמת צלצול וקול מאוד גבוהים. אשמח אם מישהו מכיר מכשיר שעונה על הדרישות, או כל פתרון אחר. הטלפון חייב להיות אלחוטי התקציב הוא בסביבות ה100-300 שקלים תודה
  9. אם נרשמתי במחשב של העבודה כרגע ואת ההורדת והעלאות אני אעשה רק במחשב בבית , האם עלולה להיווצר לי בעיה?
  10. מניסיון , אני חושב שעדיף שתמכור קצב הוצאות מכשירים חדשים רק יואץ . בחודשים הקרובים יהיה לנו S4 ובהמשך גם אייפון 6. חבר שלי מכר לא מזמן אייפון 4 ב1400 שקל , נראה לי סכום הוגן
  11. ויזואלית אני אבדוק מחר בבוקר. לגביי הרעשים, זה נשמע כמו בולם/קפיץ אז אני מניח שזה אחד מהם. העניין שזה קורה רק בבוקר ורק למשך 2 דקות
  12. שלום רב, לאחרונה אני שומע רעשים של חריקה מכיון הבולם השמאלי קדמי (צד נהג). אך הבעיה מתחרשת רק ב2 דקות הראשנות בבוקר , כלומר כשהרכב קר מאוד אני גר בסביבה עם הרבה באמפרים ולכן בבוקר כאשר אני עובר את הראשונים אני שומע את החריקה. אציין כי בהמשך היום אין שום זכר לתקלה. יכול להיות שהתקלה נובעת מקור? מאוד קר לפנות בוקר באזור שלי
  13. באיזה שנה החליפו בגירים האלה את השסתומים הבעייתים?
  14. יש לי מגאן 2008 וגם אני מתקרב לטיפול 105. החלטתי שאני מטפל כל 15 ולא כל 30 לפי המלצת קרסו. בכל מקרה ביררתי במוסך ניסידן בנתניה והעלות שם היא 800 שקל.
  15. אתם מדברים הרבה על צרפתיות אבל שוכחים את רנו, יש הבדל בין הגיר של ה307,c5 וכו' לגיר של רנו? עם דגש על שגרת טיפולים?
  16. מה התסמינים של תיבה גמורה? יש לי רנו מגאן 2008 , 90 אלף ק"מ . לדעתי מעולם לא החליפו שמן גיר , מידי פעם יש מכות והחלקות במיוחד בין 1 ל2. שאלה נוספת, האם זה אותו גיר כמו בפרוייקט שעשית?
  17. במידה ולא בוצעה מעולם והרכב הגיע ל 90-100 אלף ק"מ האם עדין לבצע החלפה?
  18. זה אותו אחד שהבן שלו בכלא על מכירת נשק שגנב מהצבא ,לא?
  19. מצטרף לשאלה אלו בעיות יש לנקסוס? בהנחה ואני קונה בחו"ל
  20. בכל מיני פורמים רשום שהניהול זכרון של אנדרואיד מעולה ואין טעם להוריד תוכנות כאלה. אני מתלבט אם להתקין ....
  21. IsraelR

    מברגה / מקדחה

    האם לארגז הציוד הבייתי הפשוט , כלומר תיקונים בבית וכו' הWOLF יספיק?
  22. +1 לBAR 72 אני גר יחסית קרוב. כל הלילה ריחף מסוק משטרתי. לא נראה שזה ממש עזר, ככל הנראה הרוצחים היו כבר ממזמן בכפר
  23. אושרי תוכל לפרט יותר כיצד אתה משלם עם PAYPAL? כשאני מגיע לסיום עסקה הוא מבקש ממני את פרטי כרטיס האשראי שלי ולא ניתן לשלם בPAYPAL
  24. כנס לקישור הבא מהבלאקברי שלך : mobile.blackberry.com יש לך למטה אפשרות לבחור בEMAIL שם תוכל לבחור את תיבות האיי מייל שלך
  25. עדכון לגביי התקלה: התקלה הסתדרה לבד. בצעתי תדלוק כאשר הרכב כבוי , המחוג עלה עד הסוף
×
×
  • תוכן חדש...