בהמשך להודעה שלי מלמעלה.
החלטתי לעבור מאורנג ל 012 מוביל , למסלול של 88 ש"ח (סמס ושיחה חופשי , גלישה של 500)
לאחר בדיקה של החשבונות שלי מצאתי את המסלול הזה הכי תואם לי.
קניתי ביילו את הכרטיס סים (חוסך את ההמתנה ואת עלות המשלוח 33 ש"ח מול 49 ש"ח) , לאחר רישום קצרצר באתר , קבלתי הודעה שהחל תהליך הניוד.
לאחר כ 45 דקות נשלחה הודעת SMS שעברתי בהצלחה.
יכול להיות שזה קשור שעברתי מאורנג ל012 מוביל שזוהי חברת בת של אורנג.
אוסיף גם ש"שגעתי" את השירות לקוחות שלהם היום והמענה בכל אחת מהפעמים היה מעולה (רציתי לוודא במאה אחוז את התנאים)