Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. בהמשך להודעה שלי מלמעלה. החלטתי לעבור מאורנג ל 012 מוביל , למסלול של 88 ש"ח (סמס ושיחה חופשי , גלישה של 500) לאחר בדיקה של החשבונות שלי מצאתי את המסלול הזה הכי תואם לי. קניתי ביילו את הכרטיס סים (חוסך את ההמתנה ואת עלות המשלוח 33 ש"ח מול 49 ש"ח) , לאחר רישום קצרצר באתר , קבלתי הודעה שהחל תהליך הניוד. לאחר כ 45 דקות נשלחה הודעת SMS שעברתי בהצלחה. יכול להיות שזה קשור שעברתי מאורנג ל012 מוביל שזוהי חברת בת של אורנג. אוסיף גם ש"שגעתי" את השירות לקוחות שלהם היום והמענה בכל אחת מהפעמים היה מעולה (רציתי לוודא במאה אחוז את התנאים)
  2. לאחר תקופה ארוכה על הגדר , נראה לי הגיע הזמן להצטרף יש המלצה על חברה ? הבנתי כבר שלא להתקרב להוט ולכן אני מתלבט בין רמי לוי , גולן , 012 מובייל כולן חכמות כולן יפות אבל רק אחת זוכה מדובר כמובן על החבילות ללא הגבלה , כרגע אני עם אייפון 3GS תודה מראש!
  3. מישהו ניסה את 012 MOBILE?
  4. IsraelR

    פתיחת נייד-סים פרי

    מישהו יודע כיצד פותחים פלאפון של סמסונג לסים פרי?
  5. IsraelR

    פתיחת נייד-סים פרי

    צריך לבוא עם הבעלים של המכשיר לא?
  6. כלומר עליי להתקשר לאורנג לבטל את התוכנית שלי , שיהיה חיוב רק על המכשיר ואז להצטרף להוט מובייל? מהיכרותי עם הנפשות הפועלות , איזה עוד פעולות עליי לבצע ?
  7. ואם יש לי תשלומים על המכשיר? (כן כן עשיתי את הטעות לפני שנה וחצי) מה ההליך במקרה כזה?
  8. מישהו בבקשה יכול להסביר את תהליך הניוד? אם אני באורנג ורוצה לעבור להוטמובייל יש צורך קודם לדבר עם אורנג או ישר ללכת להוטמובייל והם עושים את הכל בשבילי?
  9. יש לי תחושה שבקרוב מאוד נשמע שהשנה אין ירידות ואין עליות מישהו אמר להציל את מכבי פתח תקווה?
  10. שלום לכולם האם יש אפליקציה שמסנכרנת בין התמונות של החברים שלי בפייסבוק לבין השמות שלהם באנשי הקשר? עדיפות לתוכנה שמעבירה רק את התמונת פרופיל ולא את שאר המידע .
  11. יש כאלו שנמצאים בחוב תמידי ולא רואים את האור בקצה המנהרה. זוג צעיר + ילד, שמכניס יחד 10000 ש"ח בחודש, מתקרב לקבוצה האחרונה (אם הוא עדיין לא נמצא בה) וזוהי בדיוק הקבוצה שלא יכולה להרשות לעצמה לשבות/ עיצומים / לא לקנות מוצרים אני רוצה לראות את בעל המפעל שיאפשר לעובדים לו לשבות ועדיין ישלם להם משכרות....
  12. המכשיר נקנה בארץ, לעניות דעתי המכשיר הינו סים פרי כיצד ניתן לדעת בוודאות?
  13. שלום לכולם, יש לי מכשיר 3GS לאחר שדרוג ל 5.0.1 הGPS הפסיק לעבוד גרסת מודם 05.16.05 האם יש פתרון לתקלה? האם הגרסת מודם הנוכחית אינה תקינה?
  14. שלום לכולם! יש למישהו סורס חינמי או פריצה ל ReSupported 4? התוכנה מאפשרת להשתמש בכבל לא מקורי להטענת המכשיר ולחיבור AV סורס כמובן לסידיה....
  15. יש סיבה מדוע תנאי הקבלה באריאל נמוכים, בוגרי הנדסה מאריאל מתקשים מאוד במציאת מקום עבודה דבר שני שכדאי שתוסיף לחישובים שלך הוא הגעה למכללה. סיכוי טוב שתאלץ לשכור דירה או לחפש אחת במענות
  16. בדקתי את הפריטים שמאופיר מציע, לכרטיס מסך שלו אין יציאת HDMI קיבלתי המלצה חמה על : Gigabyte Radeon HD 6670 1024MB http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=7307&CatCode=531 מה דעתכם?
  17. שלום לכולם, הכרטיס מסך במחשב שלי הנייח שלי ככל הנראה שבק חיים, המאוורר נתקע באחד הלילות וכנראה כל הכרטיס נדפק. יש למישהו המלצה על כרטיס מסך ? הדרישות שלי הן בעיקר שיוכל לנגן סרטי HD/בלו ריי באיכות מעולה וללא תקיעות. משחקים פחות אכפת לי תקציב עד 500 כפי שרשום בכותרת. בברכה, ישראל
  18. שואף לאפס, אלא אם הייתה עמדת קפה חינם או משהו כזה בסביבה ואז הם היו מגיעים בוודאות
  19. מניסיון מר מאוד שהיה לי עם שלמה סיקסט חובה בדיקה. התעניינתי במאזדה 2 ,לפי הבדיקה של שלמה סיקסט הרכב היה ממש מציאה ללא תאונות ובמצב מעולה, לאחר בדיקה במכון שאני בחרתי התוצאות היו מעט שונות בלשון המועטה. הבדיקה שלהם היא מאוד כללית ושטחית
  20. IsraelR

    תאונה מחרידה, ילד בן 10

    אני מציע לך HeroesCut שתכנס לחדר קטן וחשוך ואל תצא ממנו לעולם. חברים אתם נסחפים, זוהי דעתו וזוהי גם התרשמותו, לא צריכים להתנפל על הבנאדם. אתם חושבים שהוא טועה? תתקנו אותו אל תתנפלו עליו. כשאתם מתנפלים עליו אתם בדיוק כמו אלה שיש שמדביקים את "סטריאוטיפ" יש להסביר ולנסות שאדם אחר יקבל את הדעה ויש לנגוח, וזה רבותיי מה שאתם עושים. האכזבה האישית שלי היא מהאנשים שמובילים את הפורום הזה ונחשבים לדמויות מובילות, הפורום נועד על מנת ללמד ולהעביר דעות אחד עם השני ולא להתנגח באדם שבסך הכל רשם את דעתו . בקצב הזה אנשים פשוט לא יגיבו יותר ולא יעלו פוסטים.
  21. IsraelR

    תאונה מחרידה, ילד בן 10

    חברים מה קרה לכם? מה זה כל העליהום הזה? הבחור הוא השופט במשפט? הוא הקצין משטרה? מה קרה? חשבתם אולי שהוא בסערת רגשות,אולי הוא לא "מבין" ברכבים כמוכם. לא צריך להיסחף חברים, שתו מים קרים כולה אמר את דעתו, מכאן ועד תתבייש הדרך מאוד מאד רחוקה.
  22. מניסיון אישי, קורולה ידנית עושה 1:14 ללא כל מאמץ
  23. השילוב של תרבות הוודקה רד בול עם החינוך הלקוי זהו שורש הבעיה. אני חוזר ואומר הכל מתחיל מחינוך ואכיפה. זה לא חוכמה לגרש אותם מפארק זה או אחר
  24. אז כנראה האופי האלים מאוד מדבק, אין יום בלי תקרית כזו או אחרת.
×
×
  • תוכן חדש...