Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. שלום רב, מחפש חוות דעת על מכון האחים בנתניה, ואם אפשר גם מיקום מדויק תודה, ישראל
  2. שלום וחג שמח! אם אני לא טועה השמן הנ"ל משווק ברשת דור אלון לא בכל התחנות, תנסה בתחנות שעדיין לא הפכו לאלונית תודה, ישראל
  3. לדעתי חוקי לגמריי בדיוק כמו שיש מבצעים שההנחה היא רק במזומן , והתשלום באשראי מעלה את המחיר אם זה בגלל עמלה או כל דבר אחר בברכה, ישראל
  4. תבדוק בEBAY יש קיטים מיוחדים לרכב אבל עדיך קודם לתקן את התקלה ואחרי זה תחליף
  5. צהרייים טובים, תשמע לדעתי אי אפשר לאבחן תקלה כזאת דרך המקלדת קודם תעבור דרך מכון ספידומטרים לבדיקת לוח השעונים ולמה הוא לא עובד אחרי זה תתחיל לעקוב אחרי המד חום, בברכה , ישראל
  6. שלום רב, כבר הרבה זמן אני חולם על רכב שטח זול שאוכל לתחזק אותו לבד, רציתי לדעת אם איזה רכב כדאי להתחיל הן מבחינת הפשטות והן מבחינת השגת חלקים, התקציב הינו 8 אלף שקל בתודה, ישראל
  7. שלום לכולם! ברצוני לשבח ולהלל את חבר הפורום, ה"תותח" שלנו צביקה! חברי קיבל בירושה פאסט 88 עם בעיות קרבורטור קשות ביותר שכללו הצפות ,קירטועים על ימין ועל שמאל בקייצר רק בעיות, חברי עבר כמעט על כל אנשי המקצוע שיש באזור שלנו (חדרה ושאר ירקות) הרוב אמרו שהם מפחדים לגעת השאר פשוט רק עשו נזק לאחר שאמר נואש פשוט החליט שלא להזיז את האוטו, יש לציין שבשיא האוטו עשה יחס של 1-6 בצריכת דלק אחרי ששאל לעצתי הפנתי אותו לצביקה! אחרי שיחה קלה בת 5 דקות צביקה ישר עלה על הבעיה , קבע לו תור ליום שישי האחרון 29.12.06 למרות האיחור הקל (בהזדמנות זו צביקה, גלעד מוסר סליחה ) צביקה ישר קיבל אותנו בברכה והתחיל לעבוד על האוטו חברים הבנאדם פשוט קוסם האוטו נוסע כמו חדש! חברי היה בשוק הוא כבר בירר אצל סוחר מתכות כמה הוא יקבל על האוטו בקייצור מומלץ בחום, איש מקצוע מהשורה הראשונה , בעל ידע עצום בכל הקשור לקרבורטרים ומערכות הדלק בפרט. איש מקצוע שלא יחרטט אותך ולא יעבוד עלייך, והאמתי? אתה מרגיש באמת שגם לא מנסים! הבנאדם עובד מכל הלב! "צביקה קרבורטורים" זנגביל 16 נתניה 09-8332213 תותח על!
  8. שלום לכולם! ברצוני לשבח ולהלל את חבר הפורום, ה"תותח" שלנו צביקה! חברי קיבל בירושה פאסט 88 עם בעיות קרבורטור קשות ביותר שכללו הצפות ,קירטועים על ימין ועל שמאל בקייצר רק בעיות, חברי עבר כמעט על כל אנשי המקצוע שיש באזור שלנו (חדרה ושאר ירקות) הרוב אמרו שהם מפחדים לגעת השאר פשוט רק עשו נזק לאחר שאמר נואש פשוט החליט שלא להזיז את האוטו, יש לציין שבשיא האוטו עשה יחס של 1-6 בצריכת דלק אחרי ששאל לעצתי הפנתי אותו לצביקה! אחרי שיחה קלה בת 5 דקות צביקה ישר עלה על הבעיה , קבע לו תור ליום שישי האחרון 29.12.06 למרות האיחור הקל (בהזדמנות זו צביקה, גלעד מוסר סליחה ) צביקה ישר קיבל אותנו בברכה והתחיל לעבוד על האוטו חברים הבנאדם פשוט קוסם האוטו נוסע כמו חדש! חברי היה בשוק הוא כבר בירר אצל סוחר מתכות כמה הוא יקבל על האוטו בקייצור מומלץ בחום, איש מקצוע מהשורה הראשונה , בעל ידע עצום בכל הקשור לקרבורטרים ומערכות הדלק בפרט. איש מקצוע שלא יחרטט אותך ולא יעבוד עלייך, והאמתי? אתה מרגיש באמת שגם לא מנסים! הבנאדם עובד מכל הלב! "צביקה קרבורטורים" זנגביל 16 נתניה 09-8332213 תותח על!
  9. בצבע כחול 89 אבל סגור.... הבנתי שיש דגם של 2X4 ו 4X4 האם אני צודק?
  10. נכון מאוד, הטעו אותי לגביי השם תודה! מעוניין בפרטים על ויטארה סיידקיק 89
  11. בוקר טוב, מעוניין בפרטים על ויטרה סידקס 1989 , מה ההבדל בינו לבין ויטרה רגילה? האם זה הדגם בלי ה4X4? כל פרט יתקבל בברכה בברכה, ישראל
  12. מדיד השמן במיצובישי לנסר שנים 89-93 למה היפנים לא חשבו על מיקום טיפה יותר קרוב.... הפתח של המדיד עמוק מאוד ובנוסף בתנאים של חוסר תאורה אתה צריך לשחק בול פגיעה כדי להחזיר אותו למקום! אם אני לא טועה יש עוד דגמים של מיצובישי עם אותו מדיד מופלא שנמצא בתחתית המנוע, אחלה הנדסת אנוש!
  13. כן, לפני שפירסמתי את השאלה עשיתי חיפוש תודה בכל מקרה!
  14. שלום רב, לאחרונה נעלמה לי האפשרות לעבור עם העכבר על הכותרת של ההודעה ולראות בתמצתיות את תוכן ההודעה, אודה לעוזרים בברכה, ישראל
  15. שלום רב, מבקש המלצה להליכון חשמלי , טווח מחירים חדש עד 4000 ש"ח ויד שניה עד 2500 ש"ח שמעתי על YORK כחברה טובה אך אין לי מושג בדגמים השונים תודה, ושנה טובה ישראל
  16. IsraelR

    שאלה על פרפר נחמד

    אני יודע שנולי זה אפרוח אבל איפה המשחק מילים?
  17. אהלן חברים! אני יודע שזאת שאלה ממש אבל ממש טיפשית אבל היא חיונית לשם התערבות בפרפר נחמד יש כמה דמויות, מאחורי כל שם עומדת חייה דוגמאות: בץ-צב פינגי-פינגווין שבי- שבלול אוזה האווזה איזה חייה עומדת מאחורי נולי??
  18. הבדיקה כמובן אחרי הטיפול שלך! לפני זה אתם לא רוצים לדעת.... אשמח לעוד חוות דעת במיוחד לאנשים שהיו או בעלי רכב זהה
  19. אהלן!, ברשותי לנסר 92 גיר רגיל לאחר בדיקה של צריכת דלק יצא לי 1-9.5 ,יש לציין כי רוב הנסיעות הם בעיר ועם מזגן תמיד עובד! בבקשה תגובות!!! האם צריכה זו היא תקינה? תודה ישראל,
  20. אהלן חברים!, מצטרף להמלצה! השבוע מצאתי זמן וקפצתי אליו הרגשה ממש טובה של אדם שאדם שבאמת רוצה לעזור ולא עוזב אותך עד שאתה מרוצה המלצה מאוד מאוד חמה אני חייב לציין שצביקה מתקשר ושומר איתי על קשר על מנת להתעדכן ולבדוק שהכל בסדר ושאני מרוצה אז צביקה! אני מאוד מרוצה!!
  21. רציתי לשתף אתכם בהתרשמות שלי מעבודתו של מקצוען אמיתי ! יש לי לנסר 92' שהיתה זקוקה לכיוון קרבורטור דחוף. הגעתי אליו השבוע לתיקון וזכיתי ליחס מקצועי, אדיב ואמין. הרגשתי שמדובר באיש מקצוע שלא מנסה לרמות אלא באמת מעוניין לטפל בבעיה, ואני בטוח שאתם יודעים שיש הרבה שלא מתנהגים כך. יצאתי מאוד מאוד מרוצה, ממליץ בחום! לפרטים ניתן לפנות לחבר הפורום צביקה בהודעה פרטית. סופ"ש נעים
  22. רציתי לשתף אתכם בהתרשמות שלי מעבודתו של מקצוען אמיתי ! יש לי לנסר 92' שהיתה זקוקה לכיוון קרבורטור דחוף. הגעתי אליו השבוע לתיקון וזכיתי ליחס מקצועי, אדיב ואמין. הרגשתי שמדובר באיש מקצוע שלא מנסה לרמות אלא באמת מעוניין לטפל בבעיה, ואני בטוח שאתם יודעים שיש הרבה שלא מתנהגים כך. יצאתי מאוד מאוד מרוצה, ממליץ בחום! לפרטים ניתן לפנות לחבר הפורום צביקה בהודעה פרטית. סופ"ש נעים
  23. התכוונתי ל 2WAY. אכן ג'יי בי אל הם המועדפים עלי , אני מחפשת את הצליל המדויק והנקי . איך הבס? אשמח לעוד תגובות
  24. היי ! יש לי סקודה פביה 2002 עם זוג רמקולים של בוס מקדימה והרמקולים האחוריים עדיין המקוריים והם ממש זוועה....כנראה די הרוסים. אני מתלבטת איזה זוג נוסף לקנות. התוכנית היא להעביר את הבוס אחורה ולקנות משהו טוב לקדימה. הגודל שלהם הוא 6.5 אינטש ואני לא רוצה לחורר אחורה ולשים רמקול יותר גדול. ההתלבטות כרגע היא בין מורל פולס לג'יי בי אל. אני מחפשת משהו איכותי עם סאונד נקי ומדויק, בס טוב בלי הרבה רעש עד 500 ש"ח. רצוי לציין שאני לא מתכוונת להוסיף להם מגבר... יש לי מערכת של פיוניר דגם 4750. אשמח לעצה טובה, אתם מוזמנים להציע חברות אחרות אם זה נראה לכם מתאים תודה רבה וסופ"ש נעים! (חברה של) דורטור מוטו
  25. HU-PIONEER 4750 רוב המוסיקה תהיה יותר גיטרות ,מיידים, פחות באסים.... עדיין לקנות את המורל פולס? הכוונה לשים את הרמקולים מקדימה....
×
×
  • תוכן חדש...