Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. פחות ‘איך בורחים’, יותר להבין על מה בכלל מסתכלים בתלוש. זה בדרך כלל חוסך גם עצבים וגם שאלות מיותרות
  2. פחות היסטריה, יותר מייל ליבואן. זה בדרך כלל גם יותר אפקטיבי, ופחות כאילו נחשפה פה פרשת ווטרגייט בגלל שגיאת תרגום בספר רכב
  3. יש פה יותר מדי אנשים שמרגישים בנוח להסיק מסקנות מאוד רחבות על סמך מעט מאוד מידע. ‘רכב חשמלי’ הוא לא קטגוריה אחידה, בדיוק כמו ש‘רכב בנזין’ הוא לא קטגוריה אחידה. יש שונות גדולה בין יצרנים, בין יבואנים, ובין דגמים. לכן כל הניסיונות לדבר על ‘מה נפגוש בחשמליות בעוד 7 שנים’ כאילו מדובר במוצר אחד, הם לכל היותר תרגיל ספרותי. מי שרוצה לדון ברצינות, שידבר על יצרן, דגם, יבואן ותנאי שימוש. כל השאר זה בעיקר הכללות.
  4. עניתי. בהצלחה עם הסמינריון. השרשור עצמו כבר מספק שכבת מחקר נוספת: כמה אנשים עונים על מה שנשאלו, וכמה מעדיפים להסביר לשואל למה הסקר שלו לא נכון.
  5. IsraelR

    התחדשתי בסיטרואן C3 2026

    יש פה נטייה קבועה לקחת כל תקלה נקודתית ולעשות ממנה דוקטורט על איכות ייצור, תהליכי פיתוח וקריסת המותג. קצת צניעות לא תזיק. אפשר להגיד שזה מבאס, אפשר גם להגיד שזה לא נראה טוב, אבל מכאן ועד לקבוע איך הרכב פותח ומה רמת בקרת האיכות שלו המרחק די גדול, יש הבדל בין להגיב על מה שקרה בפועל לבין להמציא סביב זה סיפור שלם. שורה תחתונה, תקלה נקודתית? כן. מעצבן? ברור. הוכחה חותכת לכל מה שאנשים פה רוצים להוכיח? ממש לא
  6. תחת השמש הקופחת: המכוניות "הנמכרות" שאף אחד לא קנה מציפות את מגרשי הרכב בצפון: כתבה מהיום: https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/bjetw9cbll?utm_source=m.calcalist.co.il&utm_medium=Share&utm_campaign=Mail&utm_term=bjetw9cbll&utm_content=Push
  7. תודה!! השעון של חברת IWC, פשוט שלחתי הודעה לחתן המאושר והוא רשם לי (-:
  8. היי, אני יודע שיש פה מספר חובבי שעונים, אשמח לעזרתכם לזיהוי סוג השעון של החתן ( כן כן זה מחתונמי) תודה
  9. איפה אפשר לצפות בראלי?
  10. זה לא מה שנאמר לי הבוקר במגדל, הם ביקשו שאעלה את אמא על הקו וזה לא הסתדר, אבל הנציגה אמרה שיש בהחלט אפשרות לקנות. חייב להודות שגם אני הופתעתי
  11. היי, אמא שלי משגעת אותי שנעשה לה ביטוח סיעודי, יש לה ביטוח סיעודי כחלק מהפוליסה בכללית (ל5 שנים), אני לפני קבלת הצעות מחיר, אני מניח שהם יהיו מאוד יקרות אשמח לתובנות בנושא
  12. למרות שיצאה הודעה של משרד התחבורה חשוב לציין שזוהי חברה פרטית שנותנת את השירות הזה, זהו לא שירות ממשלתי, כלומר שווה לבדוק את הצהרת הפרטיות שלהם וכו'
  13. יש לי חניה פרטית בגודל 5X2.95, אני רוצה להוסיף לה גגון, אשמח לקבל טיפים, על מה להתסכל ולשים לב וכמובן המלצות על חברות ומתקינים באזור השרון. תודה
  14. מנצל את השרשור, נרשמתי לאתר, הורדתי µTorrent, אני מתחיל הורדה אבל לא קורה כלום? הורדתי את הFW של המחשב, הכננסתי גם inbound and outbound פורט עם הפורט שרשום בהגדרות, כלום לא קורה אשמח לעזרה
  15. היי אשמח אם תוכלו לשתף למה החלפתם את הרכב האחרון שלכם? בלאי? רצון להתחדש? התעייפתם מתקלות? מעבר לחשמלי? מה שעולה לכם בראש תודה
  16. לא עובדת כבר כמה ימים, לפעמים אם אתה מחכה המון זמן זה מגיב
  17. רכב במצב מעולה, אחרי טיפול וטסט, 60,000 ק"מ בלבד, יד 3 שימש כרכב שני. ישראל 0547462008
  18. שוב תודה לכולם, אין דרך לשים כניסה נפרדת, הלוואי והיה. לגבי זה, זה גם נשמע לי תהליך מאוד מוזר, איך המפקח יכול לדעת מה אני מצלם ובאיזה זוית? כמו שנאמר למעלה, זה לחיצת כפתור לשנות ההגדרות. בכל אופן, אין לי שום כוונה לצלם את הבית שלו, הוא ובני ביתו מעניינים אותי כקליפת השום, זה נטו הניסיון שלו להמשיך בשלו ובהתנהגות שלו, אגב, גם עם הדייר הקודם הוא התנהג באופן דומה. אני את שלי עשיתי, נתתי אופציה לגישור ויש וי כחול שהוא קיבל את ההודעה ורשם שיעדכן אותי, מה שמשעשע פה זה שאני חסום אצלו בוואטסאפ אחרי שביקשתי ממנו בנימוס לגזום מעט מהעץ שלו כי ליטרלי חסם לי את הכניסה לבית, הייתי עובר ונכנס בענף עם הראש, כתגובה הוא חסם אותי אז חסמתי בחזרה ולכן ההודעה היא מאישתו שאיתה יש לנו קשרים יחסית סבירים, סיפור הזוי כל העניין ככל שאני כותב אותו. האינטרקום עם המצלמה (רינג) הותקן אתמול, כאשר מישהו מצלצל בדלת זה מצלצל לנו גם בפלאפון ואנחנו רואים מי בדלת, זה פותר חלק גדול הבעיה. המצלמה נשארת שם כדי לכסות על הדברים האחרים כרגע.
  19. כן, ככה זה כשמנסים לענות תוך כדי ששני נינג'ות קטנות צועקות "אבא" 😀
  20. תודה לכולם על התגובות, אחדד את הנקודה, המצלמה שם כדי לראות: 1. אם מישהו מצלצל בפעמון מי זה, כלומר החיישן מזהה ומתריע ואז אני יודע, פתרון זמני צולע, הוזמן כבר אינטרקום עם מצלמה וחיבור רשת, פתרון יותר טוב. 2. בצמוד אליי, מעין כחלק מהחומה שלי יש מרכזיית תקשורת/ חברת חשמל/ מונה מים של הסמטה, פעם בכמה זמן מגיעים טכנאים ועושים דברים, לרוב הם עושים את זה במבואה כדי לתפוס קצת צל, לא פעם יצאתי מהבית וראיתי קבוצה של אנשים יושבת במבואה, זה פחות נעים גם אם אין להם קשר אליי, קל וחומר אם זה הילד שלי בן ה8 או אישתי, ולכן כשהם שם זה מתריע וכולם יודעים שיש שם טכנאים, היה מקרה שבו טכנאי ממש טינף את כל האזור עם השאריות חומרים ופניה לפניות הציבור של אותה חברת תקשורת + הצילום עזרה מאוד. 3. הדייר הקודם היה עצמאי ונהג לקבל לקוחות בבית ולכן מידי פעם מגיעים לקוחות וישר מצלצלים, לא יודעים שהוא עבר, זה קורה משמעותית פחות אבל עדיין קורה, כמו בסעיף 1, זה יטופל אחרת. כיוונתי את המצלמה שוב, הפעם ביותר חדות לכיוון השער שלי, לא רואים בכלל את הצד שלו, גם לא צל של אנשים נכנסים יוצאים מהבית שלו. לגבי השכן, הטייפ הכי גרוע שאתם מכירים? תכפילו פי עשרים, אולי פי 100 ואני לא מגזים, על כל דבר מתלונן, ישר בצעקות, ישר באסטריביות, אף פעם לא מעיר בצורה יפה, 99% מהמקרים זה טרחנות ברמה שלא ניתן לתאר ואנחנו מדברים על בית של 2 חננות הייטק ו2 ילדים קטנים, אנחנו מקפידים מאוד על הרעש בחוץ מתוך כבוד לשכנים, אין יציאה בצהריים, אין משחקים לפני 8 בבוקר , מקפלים פנימה ב8 בערב, משתדלים מאוד לשמור על שכנות טובה ואכן עם כולם היחסים טובים חוץ ממנו, כרגע זה המצב, מבאס מאוד, חושבים מה לעשות בנושא, כרגע לי נמאס והתחלתי להיות משמעותית יותר קשוח ולעמוד על שלנו כי הבנתי שאין עם מי לדבר ורק ככה אפשר לנסות לייצר פה אווירה טובה יותר.
  21. מהכרות עם הנפשות הפועלות, הוא יגיד שאני מצלם לו את הבית. הוא עדיין לא הגיב להודעה שלי לגבי השינוי של המיקום מצלמה או שאחפש דרך אחרת לראות את השער, מה הייתם עושים? יש וי כחול
  22. המצלמה בעיקר עוזרת להבין כשיש רעש להבין מה קורה + לראות מי בשער כשמצלצלים. בנוסף, יש מקרים שהבן שלי נשאר לבד בבית והוא מעדיף שלא להיהתקל בהם במידה והוא יוצא אז הוא מסתכל לוודא ואו לחילופין כשהם מצלצלים והוא לבד בבית. לפני זה היו מקרים שהוא היה מאוד מבוהל כשהם צלצלו. וללא קשר, טוב לדעת כשאתה לא בבית אם מישהו ליד השער, המצלמה שולחת התרעה.
  23. תודה חברים, שלחתי לו הודעה עם תמונה של העדשה של המצלמה ומה הזוית שהיא מצלמת, רשמתי לו שאם זה עדיין מפריע לו אני אוריד אותה ואחפש פתרון אחר ואו התקנה אחרת. אני אעדכן אם ייענה, לצערי מהכרותי עם הנפשות הפועלות יש לי תחושה שהוא כבר עירב עורך דין.
  24. המצלמה תלויה על הגדר שלי, מצלמת מבואה משותפת ציבורית, המבואה איננה שייכת לאף אחד מאיתנו
  25. אין לי עניין בריב עם השכן, הפוך, אני מנסה להימנע ממנו ומחפש כל פתרון אפשרי, ה"הבעיה" עם האינטרקום מצלמה שהוא מצלם ישירות לתוך השער שלו שנמצא ממול הדלת שלי, זה קצת מהפח אל הפחת
×
×
  • תוכן חדש...