הייתה לי גולייטה 2014 כמעט 3 שנים,
עזוב את כל הסטיגמות, מ2013 תיקנו את רוב הבעיות המועטות שהיו.
מנוע וגיר יחסית אמינים, לא שמעתי על בעיות, כולל התייעצות עם מיטב המומחים והמוסכים המובילים. ממליץ לך להתייעץ רק עם בעלי אלפא.
אני אישית בחרתי באוטו איטליה כמוסך שלי ומלבד טיפול פעם בשנה ופעם אחת בודקת שהקפיץ שיחרור מפתח היה קומסי קומסה לא ביקרתי במוסך.
צריכת דלק עם רגל מעט כבדה היא 1-10.
טיפולים מעט יותר יקרים, ממוצע של 700 שקל.
מחלות ידועות זה המיכל עיבוי, תושבת מנוע ימנית(יקרה) והתנפחות של כרית אוויר שעם לחץ קל יחליפו לך דאשבורד ללא עלות.
הוספתי גם בקלות ציפ של רייסציפ, ממליץ בחום.
תרגיש חופשי לשאול שאלות