Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. גם אני נוהג כך, אבל בדיוק חזרנו מחופשה ביחד וכנראה נוסעים שוב ביולי, הפעם אני לבד (-:
  2. היי, אני טס לכנס ביום שלישי הבא, ביום הראשון של הכנס, יש לי אחר צהריים פנוי. לאן כדאי ללכת/ לא לפספס? פעם ראשונה שלי במדריד תודה
  3. חייב לציין שברוך מאוטו איטליה טוען שפלאשינג רק הורס את המנוע ואילו פאבל ממוסך עדי טוען שזה מעולה ומנקה את הפיח, סוגייה מעניינת
  4. ממליץ בחום על אוטואיטליה , ברוך בחור על הכיפאק אם אתה מאזור חדרה, נתניה - מוסך עדי השאיר עליי רושם טוב
  5. מילוי לא יבלוט בגלל ההבדלי צבע? מה יכולה להיות העלות? יש המלצה על מקום שעושה תיקונים?
  6. היי, האם יש אפשרות לתקן את המכות/ שפשופים האלה ללא צביעה מחדש של הטמבון? תודה
  7. אם זוהי השגרת טיפולים שהיצרן ממליץ וכפי שאתם אומרים השגרה איננה נכונה לאקלים פה, האם כל הרכבים מעל 15/30 אלף בבעיה? כלומר אין טעם בכלל לחפש מעל קמ זה?
  8. ההחלפת הטורבו בוצעה עקב בוצה, ביררתי את הנושא, המיכל עיבוי הוחלף 15 אלף קמ אחרי זה.
  9. מוסך מורשה אלפא במרכז, לא יודע בדיוק באיזה מוסך
  10. הוצאתי היום היסטוריית טיפולים של אקזמפלר עם 47 אלף קמ יד1, לפי ההיסטוריה במסגרת טיפול 30 הוחלף טורבו ובטיפול 45 מיכל עיבוי. שאר הטיפולים נראים תקינים. הרכב נמצא באוטו דיל וכרגע אין לי גישה לבעלים המקורי. לטענת הסוכן הטורבו הוחלף במסגרת האחריות , כנל המיכל עיבוי. אשמח לחוות דעתכם. במידה וארצה להתקדם הרכב יילקח לבדיקה באוטו איטליה. תודה
  11. יש המלצה על טאבלט עד 40 דולר, שימוש עיקרי אינטרנט ואפליקציות רדיו?
  12. למכירה סוזוקי קרוסואבר 2016 (מרץ) יד ראשונה פרטית 7500 ק"מ בלבד כולם בינעירוני. טסט לשנה אחרי טיפול במוסך מורשה ​ הדגם המאובזר עם גנטים 17' ומוביליאי כמובן ללא תאונות או מכות לחלוטין 108 אלף שקל ישראל 0547462008
  13. הזמנתי מתאם ל15 במקום ל13 המתאם חדש, ללא שימוש, נכנס בדיוק לחריץ הרחבה ללא בליטה חיצונית נבחר לאחר סקר ארוך מאוד ונחשב למתאם הטוב והמהיר ביותר. פרטים: NIFTY MiniDrive Retina 15 https://www.amazon.com/gp/product/B017HOBQAY/ref=od_aui_detailpages00?ie=UTF8&psc=1 עולה 200 שקל כולל משלוח. אני מבקש 150 ישראל 0547462008
  14. איזה דגם?
  15. במצב חדש, נקנה בחנות אפל בניו יורק ולכן המקלדת באנגלית בלבד בשימוש ביתי בלבד (אינטרנט בעיקר) 128 ssd 4gb ram 13.3 I5 שמור מאוד,נמכר עקב קניית מקבוק פרו חדש לא מעוניין בהחלפות 1700 שקל אזור נתניה/יהוד 054-7462008
  16. זה לא שחור או לבן, מניסיון מר מאוד אני יודע כשהרופא אטום ולא אמפטי זה מאוד בעייתי. חלק מהטיפול במחלה הוא גם טיפול בנפש החולה. כשהרופא אטום/חסר אמפטיה/חסר סבלנות זאת בעיה מאוד גדולה, אין צורך לשלול ישר אלא לבדוק אם האופי של החולה מתאים לזאת.
  17. אחותי גילתה את המחלה הארורה בשלב מאוד סופני, גילוי וטיפול מוקדם משנה דרמטית את אחוזי ההצלחה. כשהלכנו לפירר קיבלנו 2 המלצות, דוקטור בלה קאופמן מתל השומר ודוקטור רייזל מבלינסון. שתיהן מאוד מקצועיות אבל בלה קאופמן הרבה יותר חמה,אמפטית ומאוד מאוד נחמדה, אלו דברים מאוד חשובים בתהליך שאין לזלזל בהם כלל. לצערי אנחנו בחרנו ברייזל שאומנם כפי שרשמתי מאוד מקצועית אבל מאוד לוקה בחסר באימפטה וביחס לחולה. מקרובת משפחה אחרת שהלכה לבלה קאופמן שמענו רק דברים טובים שחיזקו את החוות דעת שקיבלנו עליה.
  18. היי, מבקש המלצה על מוסך מורשה מאזדה באזור בחיפה. תודה
  19. הבידוד רעשים באוקטביה נוראי , יש לי 2016 שקיבלתי לפני 3 חודשים . החל מ100 קמש רעשי רוח , חוץ מזה אחלה אוטו. איכות חומרים מעולה , בגאז ענננקיייי , הרכב יחסית קשה כנל המושבים .
  20. גם וגם אם אפשר,תודה!
  21. קישור לבטריות c וAAA במחיר טוב? הצעצועים של הקטן רוששו אותנו
  22. ואם המקדם שלו נמוך? שיבדוק קודם את כל התנאים שלו
×
×
  • תוכן חדש...