Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. ממליץ לך אם אתה מהמרכז לקפוץ למוסך רון לבדיקה אמיתית של מצב הרכב
  2. דיסקו מה העלות החודשית של האלקטרה?
  3. היי , האם יש אתר שמרכז את הדמי ניהול הממוצעים בכל קרן? אני עושה בדיקה ואין לי למה להשוות. תודה
  4. האם לאחר פרמוט מחדש כל המידע של הICLOUD שלי נמחק מהמחשב? FIND MY MAC ושאר הפרטים?
  5. אוקיי אז מה ניתן לעשות?
  6. אפשר לשאול איזה רכב?
  7. בהמשך לפוסט, מכרתם פריט יקר , כיצד הייתם מגנים על עצמכם? לדוגמא: לצלם את האריזה של הפריט כולל בדיקת תקינות דואר רשום מה עוד ניתן לעשות?
  8. כי חלק מהתגובות היו ממוכרים ששלחו והחבילה הגיעה אחרי חודשיים -שלוש. הם אומנם מיעוט אבל בכל זאת מדובר פה בהרבה מאוד כסף
  9. היי, אני מפרסם פריט באייבי למכירה בעלות של 450 דולר. פנה אליי יוזר ממקסיקו עם 100% מ16 פידבקים (12 בחצי שנה האחרונה) ושאל האם אני שולח את הפריט למקסיקו? אני מתלבט אם להסכים , השמועות הן שהדואר שם יותר גרוע משלנו ובכלל אני קצת חושש לשלוח לשם. עשיתי חיפוש ורוב התוצאות היו של מוכרים אמרקאיים שאומרים שאין בעיה לשלוח לשם. מה דעתכם בנושא?
  10. IsraelR

    מחשב נייד שמתחמם

    אם אני לא טועה בדגמים האלה הייתה בעיה בלוח אם או בכרטיס מסך. שווה בדיקה ברב גוגל
  11. שלום לכולם, אני מתכונן לקנות מקבוק אייר חדש. האם ישנה אפשרות כמו באייפון לגבות את המחשב לגמרי כולל הכל ופשוט לשפוך הכל למקבוק החדש שאני מתכוון לקנות? אשמח גם למדריך כיצד למחוק את המקבוק הישן לפני מכירה תודה
  12. שלום לכולם, אישתי בתחילת הריון ואנחנו רוצים לתכנן טיול בחו"ל (לא בטן גב) בזמן הטיול אישתי תהיה בחודש חמישי . היעד הוא אירופה , עם עדיפות לאירופה הקלאסית. האם יש לכם המלצה על מקום שיהיה נוח לטייל בזמן הריון? (תחבורה ציבורית טובה, לא הליכה מרובה) תודה
  13. מישהו יודע מה מטרת העבודות ליד שפיים לכיוון צפון?
  14. במיוחד אחרי מה שאתה אומר ומתאר, רק מוסך רון
  15. האם הרכב היה במתחם או שיש צורך לתאם קודם את הגעת הרכב?
  16. עבר הרבה זמן מאז שמישהו הגיב, אני מתלבט אם לעבור יש עוד חוות דעת מאנשים שעברו?
  17. תוכל בבקשה לרשום עלויות? סדר גודל גם יהיה טוב תודה
  18. יש צורך לקנות גם מתאם למכשיר עצמו או שמספיק המטען האלחוטי?
  19. העיקר שאתה מבין מה שאתה רוצה מעצמך, אם אתה בטוח שאתה תצליח ותגיע לאן שאתה שואף,איפה הבעיה? אתה חושב שלבד לא תגיע למרצדס אז אתה צריך עוד הכנסה?
  20. פותח השרשור, אני רוצה לספר לך סיפור קטן אבי נפטר כשאני הייתי בגיל מאוד צעיר ולכן כבר בגיל קטן מאוד הייתי חייב לקחת אחריות על הרבה מאוד דברים. סיימתי בגרות ריאלית מלאה, עשיתי צבא וכאשר השתחררתי , פגשתי מישהי מבוססת +++ והתאהבנו. היינו ביחד 3 שנים שבהן הייתי בטוח שמצאתי את אהבת חיי, במשך ה3 שנים האלה עבדתי כמו חמור בעבודות שבדיעבד נחשבו בעיניה כנחותות (תחנת דלק, הובלות) כל דבר שהכניס לי כסף על מנת שאוכל ללכת ללמוד . כתוצאה מכך התחלתי ללמוד בגיל שכיום נחשב מעט מבוגר (27). בשלב מסוים הרגשתי שהיא מתחילה מעט לזלזל במה שאני עושה והתחילו לה מחשבות בדיוק כמו שיש לך , היא רצתה להגיע לרמת חיים מסויימת והיא חששה שבגלל שעד שאסיים את התואר לא תהיה לי הכנסה טובה זה ייפגע בה . כעבור זמן לא רב היא אמרה לי את מה שהיא חושבת כבר תקופה ארוכה עליי ועל משפחתי ועל החששות שמה לא תגיע לרמת חיים שהיא מצפה שתהיה לה. הרגשתי מושפל , הרגשה כזאת בחיים לא הרגשתי , הרגשה שאני נחות ושיש אנשים טובים ממני במיוחד שכל כך אהבתי אותה. לקח לי הרבה מאוד זמן להתאושש מכך ואני מודה לאלוהים/ישו/אללה שיש לי חברים טובים שעזרו לי להתרומם. כעבור מספר חודשים הכרתי מישהי מקסימה,חכמה,יפה והכי חשוב אוהבת ללא תנאי שכיום היא אישתי. מה שקנה אותי בשניות הוא ההערכה שלה כלפי הדרך שעברתי והיכולת שלה לדחוף אותי שהתבטא בכך שהלכתי בסוף ללמוד משהו שבחיים לא האמנתי שאצליח לסיים , לבסוף אחרי התואר אכן הצלחתי לסגור את הפער "שפתחו" עליי בני גילי שכבר סיימו ממזמן את התואר. השנקל שלי הוא, תמצא קודם כל מישהי שתתמוך בך, שתעזור לך להיות אדם טוב יותר, תחזיר לה באותו מטבע ותדחוף אותה כמה שאפשר להגיע למעלה מבחינת תפקיד וכסף. תאמין לי שזוהי החוכמה הגדולה בזוגיות, אל תעשה משהו שלא היית רוצה שיעשו לך שמעתי כל הרבה סיפורים על משים "פושיות" שמרוב שדחפו בסוף לא נשאר מה לדחוף (מי שרוצה את זה בתור חתימה וולקאם). נ.ב פגשתי את החבר שהכיר לי אותה והוא סיפר לי שהיא התחתנה , נכנסה להריון מגבר מאוד מאוד עשיר שעזב אותה זמן קצר אחרי זה לטובת מישהי אחרת (קארמה איז אה ביץ')
  21. ממליץ בחום על אביה - http://avia10.co.il/ אחסנתי אצלהם תכולה של דירה למשך 7 חודשים. שירות מעולה. אתה מקבל קוד שנותן לך גישה למתחם עצמו ומכולה פרטית שלך עם מנעול שאתה מביא ,ככה שאף אחד לא יכול לגעת. המתחם עם שמירה ומצלמות ומוקד 24/7 למקרה שהקוד לא עובד או משהו כזה. לא זוכר עלות אבל הם היו טיפה יותר יקרים מהשאר, אבל זה שווה את זה במיוחד אם מדובר על תכולת דירה
  22. נמכר במחיר מחירון לחבר הפורום איצ'יקדנה , תהנה מהאוטו!
  23. 51500 ש"ח UP!
  24. רכב מצב מעולה, יד ראשונה פרטית , שמור ומטופל, רמת אבזור הגבוהה ביותר , ללא תאונות 55 אלף ק"מ , רמת גימור Supreme שכוללת USB, AUX , מגנזיום , הגה וידית הילוכים עור. ננהג על ידי אישה מבוגרת בלבד. 53000 ש"ח , אין מה לדבר על המחיר הרכב במצב חדש לגמריי. דליה - 054-7844963
  25. למסירה כיסוי לבית מנורה רנו מגאן 2004-2008. הכיסוי חדש לגמריי , לא היה בשימוש מעולם.
×
×
  • תוכן חדש...