אני רוצה לקנות מחשב משומש ולא תקין בארה"ב ולשלוח אותו לארץ לחלקי חילוף (מקבוק)
1.האם ניתן לרשום בהצהרת מכס שהמחשב לא תקין , מפורק וללא חלקים פנימיים?
2. דרך איזה חברה כדי לשלוח?
3. אם אני בוחר בחברת שילוח (dhl,ups,usps) האם ההצהרת מכס שלי שווה משהו? כלומר האם הם לא מעבירים את החבילה במכס כחלק מהתהליך?
תודה,