Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. אני רק אניח את זה פה http://m.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3641578,00.html
  2. IsraelR

    מלך הסלעים 24.10.2014

    ניתן להגיע למקום התחרות גם ללא גי'פ?
  3. אוקיי, יש בכלל אפשרות המחשב יעבור בלי ביקורת מכס?
  4. אוקיי, במידה ואכן יש צורך לשלם מע"מ, האם משלמים בדואר בעת קבלת החבילה? בנוסף, מה הקנס במידה וההצהרה לא תואמת?
  5. אין מס על מחשב נייד לא תקין? האם הם בודקים אם הוא תקין או לא?
  6. האם יש הבדל במיסוי בין הבאת מחשב נייד תקין למחשב נייד לחלפים? כלומר המחשב כלל לא נדלק. המכרז נסגר על 350 דולר. כמה מכס אני צפוי לספוג?
  7. כלא תקין , אני צריך ממנו כמה חלקים שכן ישנם (מסך,זיכרונות,HD) אגב הוא שולח אותו יחד עם הבטריה, אבל במקבוק אם לא מתחילים לפרק ברגים לא יודעים שיש בטריה ....
  8. 350-500 דולר
  9. אני רוצה לקנות מחשב משומש ולא תקין בארה"ב ולשלוח אותו לארץ לחלקי חילוף (מקבוק) 1.האם ניתן לרשום בהצהרת מכס שהמחשב לא תקין , מפורק וללא חלקים פנימיים? 2. דרך איזה חברה כדי לשלוח? 3. אם אני בוחר בחברת שילוח (dhl,ups,usps) האם ההצהרת מכס שלי שווה משהו? כלומר האם הם לא מעבירים את החבילה במכס כחלק מהתהליך? תודה,
  10. שלום לכולם, אני מתכנן עם משפחתי טיול לרמת הגולן ומצאתי את המסלול הבא : http://www.mapa.co.il/%D7%9E%D7%A4%D7%94/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D/72618 רשום שם שצה"ל סגר 2 מקומות מהטיול ולשם כמובן לא נגיע , האם שאר הטיול בטוח? תודה,
  11. מה זה שימוש לא סביר? אני מניח שהמכשיר לא הותקן על הטרנזיט של הברסלבים
  12. חייב להבין מאיפה הבנת שהוא חתם?
  13. ממליץ בחום על ספי , שירות מעולה, מקצוען אמיתי. מכיר את הגירים האלה מתוך שינה.
  14. שלום לכולם, מבקש המלצה על תוכנה/אפליקציה למעקב אחר מניות במספר בורסות בעולם , חשוב שהתוכנה/אפליקציה תרוץ ברקע. אין צורך במסחר רק מעקב. תודה
  15. האם ניתן לקבל את שמות התחנות בהודעה פרטית. אם זה בעיה לא חייבים לפרט מיקום אלא רק שם החברה עצמה תודה
  16. הבית התאילנדי , מומלץ מאוד. תזמין מראש כי בדרך כלל מלא שם.
  17. מצאתי http://www.emetaheret.org.il/2011/08/24/%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%AA%D7%94-%D7%9E%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%A0%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%A9%D7%9E/
  18. שלום לכולם, לא מזמן מישהו בפורום פרסם באחד מהטופיקים למלצה על מדפסת שעשו תחקיר לגבי חברה שמייצרת מדפסות, מצאו שיש רכיב בתוך המדפסת שאחרי מספר מסוים של הדפסות "דופק" את המדפסת וכך מאלץ את המשתמש לקנות חדשה יש מצב לקישור או כל מידע אחר?
  19. לגרגר על הפצע קצת מים עם הרבה מלח
  20. מניסיון של 4 שנים עם סוויפט 2010 , רכב מעולה, מאוד אמין,טיפולים לא יקרים (טיפול קטן 300-400 שקל). אם אני לא טועה הדגם התחיל כבר ב2007. חסכוני מאוד , ממוצע משולב 1-14.5.ביטוח לנהגים מעל גיל 24 מקיף+חובה 3900 ש"ח.
  21. מה התיעוד האחרון שיש לטיפול ומתי?
  22. אל תתקין noknok , זאת חדירה לפרטיות של כל אנשי הקשר שלך. וגם לאחר שאתה מסיר את האפלקציה , האנשי קשר שלך אצלהם.
  23. IsraelR

    טיול בתל אביב יפו

    חח, שיט לא יקרה, עוד הצעות?
  24. IsraelR

    טיול בתל אביב יפו

    מתעלק על השרשור, מה ניתן לעשות בשבת בבוקר- צהריים ביפו?
×
×
  • תוכן חדש...