Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. לצערי אין לו זיקה למחשבים. זה תחום שאני בא ממנו ומכיר אותו מעולה.
  2. תודה על הזוית ברווז, אני אשמח בנוסף כמובן גם לשמוע על עוד לימודי תעודה לבחור מוכשר מאוד עם יכולת טכניות מאוד גבוהות.
  3. שלום לכולם, גיסי רוצה לעשות שינוי בקריירה שלו ומעוניין לעשות קורס מחסנאי ממחושב. אשמח להמלצות למוסד שמלמד את המקצוע.
  4. IsraelR

    כרטיס קולנוע ב-9 ש'

    https://www.cal-weekend.co.il/TemplatesPage/CalSpecialOffer.aspx בבקשה
  5. קדימה מרק תמצא לנו מעבדה שעושה את זה ב150 שקל , הכי קרוב למחיר של KOKA בארץ זוהי מעבדה שרוצה 500 שקל וביקשה שאני אמתין חודש.
  6. IsraelR

    רפיטר לבית

    יש לי בבית את הדגם הראשון (הלבן) הוא עובד בסדר גמור ובהחלט יש שיפור בעוצמת האות אבל תשים לב שהגלישה תהיה פחות מהירה באזורים שמגובים ע"י הריפטר. בכל מקרה יחס עלות-תועלת בהחלט מומלץ
  7. מצטרף להמלצה על מבדק, מכון מאוד אמין וקפדן
  8. הכי קרוב שמצאתי זה הוספת עוד לוח שנה של SKY עם משחקי המונדיאל http://www1.skysports.com/FIFA-World-Cup-2014/news/15241/9066717/world-cup-calendar
  9. יש מצב לקישור למוצר?
  10. רכב במצב מעולה , מטופל אך ורק במוסך מורשה מיום היוולדו, לאחר טיפול במוסך מורשה כמובן , יש לי את כל ההיסטורית טיפולים. שמור ומטופל בצורה" יאקית " . מתחייב על גיר שלדה מנוע. 113000 ק"מ , טסט עד 1.2015 22000 שקל , גמיש במחיר ישראל - 0547462OO8
  11. משנת 2013 , דגמי הליסינג מגיעים בלי החיבורים שרשמתי. כלומר ההד יוניט תומך אבל פיזית אין את החיבורים
  12. הופפפפל'ה
  13. שלום לכלום, מבקש את עזרתם בהוספת מתאם או כל פתרון אחר , הרכב כאמור לא מגיע עם כניסת USB. אני יודע שברכבים אחרים ניתן להוסיף מתאם ומכיון שלרכב כן יש אופציה לUSB אני מניח שפשוט לא שמו את החיבור עצמו והאופציה כן פתוחה במערכת. אשמח לקישורים לEBAY או כל דבר אחר תודה
  14. העיצוב הפנימי של הקורולה החדשה פשוט דוחה, כאילו לקחו הדאשבורד של אולדסמוביל ישנה ודחפו לטויוטה
  15. הופפפפ מחיר התעדכן ל24000 גמיש
  16. לא מורשה, אבל מוסך רון . מומלץ מאוד
  17. לירוי1 - מתי היית שם פעם אחרונה? אני אשמח לקבל עוד המלצות על מלונות או אטרקציות בירושלים , בעיקר בשעות הערב
  18. בגדול הם בתקציב אבל אני מעדיף מלונות קצת יותר זולים, שכחתי לציין שיש עדיפות גבוהה למלונות עם חניה לארוחי המלון
  19. מה עם איזה משא ומתן מרתוני להחזיר את כל אלה שעברו למה נשמע?
  20. שלום לכולם, מבקש המלצה על מלון טוב בירושלים ואטרקציות/מסעדות טובות הטיול מתוכנן לתחילת יולי באמצעי השבוע תודה
  21. רכב במצב מעולה , מטופל אך ורק במוסך מורשה מיום היוולדו, לאחר טיפול במוסך מורשה כמובן , יש אצלי את כל ההיסטורית טיפולים. שמור ומטופל בצורה" יאקית " . עבר 2 ידיים בתוך המשפחה שהליסינג היה אצלה. 113000 ק"מ , טסט עד 2.1.15 מבקש 28000 שקל , גמיש במחר ישראל - 0547462OO8
  22. צודק, פספסתי את הידני, אם ככה אז בהחלט בפירוקיות.יש לך אחת בקיבוץ משמר ועוד אחד ביציאה מחדרה לכביש 4
  23. נראה לי שבשנים האלה בחלק מהדגמים זאת התקנה מקומית, כנס לכל מתקין מערכות או חשמלאי. בחדרה יש לך את דרייב אין שאני ממליץ עליהם מניסיון אישי, יש לך גם את משינה, לא הייתי שם אז אני לא יכול לחוות דעה
  24. IsraelR

    חישוב ירידת ערך שנתית

    אוקיי, זה בדיוק איך שחישבתי. העניין הוא שבגלל שהרכב ספג כבר את רוב הירידת ערך הליסינג לא משתלם בכלל, גם בק"מ שנתי הרבה יותר גבוה, מה שמתנגש עם היכולת להעריך הוצאות עתידיות. שלא יהיה ספק, הרנו רכב מעולה כמעט ללא תקלות. יש בעצם 2 דברים שאני לא מצליח לכמת , כיצד יהיה ניתן למכור רכב צרפתי עם ק"מ מנופח, כמה כסף שווה הראש שקט של הליסינג?
×
×
  • תוכן חדש...