Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. בגלקסי 1 יש בעיה מוכרת בGPS , יש אינספור דיונים על כך. יש ביו טיוב מספר מדריכים כיצד לתקן זאת
  2. יש מצב לקישור ללוח אם שתומך במעבד שלי ויש לו תמיכה בAHCI?
  3. לפי מה שאני רואה במפרט אין לי תמיכה בsata2 , תקנו אותי אם אני טועה.
  4. השאלה אם יהיה הבדלים בין ssd לhdd רגיל עם הלוח אם הנ"ל
  5. ואז לחבר את הכונן לכרטיס? כיצד הbios יזהה את הכונן?
  6. וכל היתרונות של ssd באים לידי ביטוי? אני רוצה להתקין את המערכת הפעלה על הssd
  7. שלום לכולם, יש לי בבית מחשב שאני רוצה להשמיש לאחיין שלי , רציתי לדעת האם ניתן לשים כונן SSD על הלוח אם שבכותרת. הבנתי שיש צורך בחיבור SATA 2 ושהלוח יתמוך בAHCI אבל לא מצאתי באתר של ABIT סימוכין לכך http://abit.ws/page/en/motherboard/motherboard_detail.php@pMODEL_NAME=KN9S&fMTYPE=Socket%20AM2 תודה
  8. חייב להיות פתח לכניסה של המים. האם הפנס מקורי? האם האזור היה מעורב פעם בתאונה?
  9. "עדי" בחדרה מוסך מורשה
  10. אזעקת טרול חברים , שימו לב שהוא לא מגיב
  11. איפה ניתן לקנות לייסט פלסטיק שמתלבש על הפינה?
  12. נקבע כבר תור לוטרינר, אבל בגדול יצא מקרה חד פעמי ומאוד נדיר שהוא נשאר לבד יותר מהרגיל ולכן נראה שזה פשוט משעמום /מצוקה
  13. שלום לכולם, אשמח להמלצות כיצד לתקן את הקיר , הנזק אומנם קטן אבל אשמח לעצות על חומרים/תיקון תודה
  14. אני קניתי S4 אקטיב, שאמור להיות עמיד למים ואבק בתעודת אחריות של סאני רשום שהם לא אחראים לנזק שייגרים מחשיפה למים , לא התווכחתי כי גם ככה אני לא מתכוון להיכנס איתו למים
  15. נראה לי שכרגע אין ההטבה הזאת, הייתה להם את ההטבה של כרטיס לקולנוע ב9 שקלים שנגמרה ומאז לא מצאתי באתר שלהם את ההטבה המקורית
  16. אתה צודק, בגדול רציתי לקבל חיזוק. אנחנו זוג צעיר, אני מעדיף במקרים שאני לא בטוח להתייעץ לפני החלטה.
  17. יכולת בסיסית בDIY , אני גם חושב שחבל על הכסף. רציתי לשמוע עוד דעות בנושא , לגבי היחס המחפיר: קנינו כיריים של דיטרייש, לאחר שבועיים התפורר חלק מחישוק השחור מסביב לאחד המבערים. פתחתי קריאה והגיע טכנאי , אמר שהלחץ גז גבוה מידי אישתי אמרה לו שיש לנו אישור של טכנאי אחר בחברה שלכם שהלחץ תקין , הבדיקה מיום ההתקנה (פחות משבועיים). הוא סידר את הלחץ גז ולא הסכים להחליף את הטבעת. ניסתי אני לדבר איתו ולהבהיר לו שהמוצר בין שבועיים ואם הייתה בעיה עם הלחץ גז למה הטכנאי שלהם חתם על מסמך רשמי שלהם שהכל תקין. הוא לא היה מוכן ודיבר בטון מאוד מתנשא, אמרתי לו שיחכה מספר דקות ,אני מתקשר למוקד שירות שלהם. אחרי 15 דקות המתנה ענו מהמוקד, הדבר הזה "AKA פרחה מטומטמת" שענתה לי אמרה שאין מה לעשות ושהיא מעבירה את זה למפקח שיחליט. מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליי ורק אחרי דין ודברים שנמשכו מעל חודש הם הסכימו לחליף את הטבעת.
  18. קריסטל
  19. עוד דעות בנושא?
  20. שלום לכולם, לפני כשנה עשיתי קניה מרוכזת של מוצרים לבנים (מקרר,תנור,כריים). התקשרו אליי לשאול אם אני רוצה להאריך את האחריות של המוצרים בתשלום כמובן. אני מתלבט האם להאריך את האחריות על המוצרים , לצערי בתקופת האחריות הייתי זקוק להם לתקלה בכיריים והיחס שקיבלתי היה מחפיר ביותר. אשמח להערות/הארות בנושא.
  21. תודה לכל מי ששלח הודעה פרטית אשמח לקבל עוד שמות תודה
  22. כמו שכתוב בכותרת, מבקש המלצה לעורך דין שמתמחה ברשלנות רפואית. תודה
  23. אם ניתן לדעת מהיכן ההטבה, אפילו בפרטי אני אשמח
  24. IsraelR

    מלך הדיונה 2014 25.7

    אפשר להגיע לדיונה ללא גי'פ/4X4?
×
×
  • תוכן חדש...