26000 ק"מ,רנו מגאן 2008, קאיה ריאו. בגלל שכביכול אין לי שום ירידת ערך זה יוצא במחשבון שליסינג לא כדאי. אני לא יודע כיצד לפקטר ולנרמל את ירידת הערך העתידית של הרנו
אוקיי, אבל השאלה מאיזה סכום לחשב את הירידת ערך בתקופה שהרכב אצלי, מחיר המחירון בזמן המכירה או המחיר שבפועל קניתי אותו כי הרי אם אמכור במחיר שקניתי לא הפסדתי כלום...
הציעו לי מהעבודה ליסינג, אני רוצה לעשות חישוב כמה הרכב עולה לי לשנה ולאחר מכן לחודש. בשביל זה אני צריך את הירידת ערך האמיתית, כלומר תאכלס כמה "יוצא" לי מהכיס
שלום לכולם,
קניתי רכב לפני שנתיים בהנחה גדולה מאוד ממחיר המחירון.
אני רוצה לחשב את ירידת הערך של הרכב מהיום שקניתי אותו.
מה הדרך הנכונה לחשב זאת?
אופציה 1 - הסכום שקניתי אותו לאחר ההנחה מול סכום ממוצע שאנשים מציעים את הרכב כיום (יד 2 לדוגמא)
אופציה 2 - מחירון הרכב דאז מול מחירון הרכב היום
הזמנתי את המכשיר ב30.3 , קיבלתי היום מייל שהחבילה חזרה אליהם עקב טעות בסניגפור ושאם אני רוצה ניתן לשלוח מחדש או שאני אקבל חזרה את הכסף.
אז כל מי שבחר דרך סינגפור שיבדוק מה מצב המשלוח שלו לפי מספר מעקב
ניתן לגשת לסניף של משרד התחבורה ולבקש היסטוריית בעלים ללא תשלום.
שים לב שלא ניתן לקבל העתק מודפס רק בע"פ
על מנת לקבל העתק מודפס יש לגשת לבית המשפט , זה לפחות הנוהל נכון ל 8.2012
היייי, אני בכותרת!! אני רוצה להודות לאישתי ולהוריי שהביאנו עד הלום! ובקשר לגיגית תולים ואז שמים מעל המכונה, מה לא ככה? לוקו תן פה מילה של "מויייימחה" בתחום
אני אומנם לא כותב פה הרבה, אבל גדולתו של הגיבוב הוא התחושה שלכולם יש קשיים,לכולם יש רגעים משמחים וכולם בסופו של קבר רוצים מידי פעם סתם לשתף דברים שעל הלב. ה2 סנט שלי
אל תעשו הכללות, מכיר מספר אנשים כולל עבדכם הנאמן שקנה lg g2 והגי פי אס הפסיק לעבוד אחרי מספר ימים/חודשים. לפי רונלייט זאת תקלה ידועה ברכיב עצמו. המכשיר הוכנס אחר כבוד לתיקון במסגרת האחריות. חבר אחר שלא קנה בארץ נדפק...