Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. IsraelR

    חישוב ירידת ערך שנתית

    תודה שי, חברים אני אשמח לעזרתכם. בטח אחד ממכם נתקל בסיטואציה דומה
  2. IsraelR

    חישוב ירידת ערך שנתית

    אז שוב, איך ניתן לבצע את ההחלטה במקרה ושישנו רכב בן מספר שנים
  3. IsraelR

    שפת גוף - עיניים

    יש האומרים שימינה זה " טעינת מידע" של המוח, כלומר המוח מכין את השקר, מחבר את הנקודות
  4. IsraelR

    חישוב ירידת ערך שנתית

    איך הופכים את זה למספרים, הרי צריך לעשות חישוב של עלות?
  5. IsraelR

    חישוב ירידת ערך שנתית

    איך היית מייעץ לי לעשות את החישוב ?
  6. IsraelR

    חישוב ירידת ערך שנתית

    26000 ק"מ,רנו מגאן 2008, קאיה ריאו. בגלל שכביכול אין לי שום ירידת ערך זה יוצא במחשבון שליסינג לא כדאי. אני לא יודע כיצד לפקטר ולנרמל את ירידת הערך העתידית של הרנו
  7. IsraelR

    חישוב ירידת ערך שנתית

    אוקיי, אבל השאלה מאיזה סכום לחשב את הירידת ערך בתקופה שהרכב אצלי, מחיר המחירון בזמן המכירה או המחיר שבפועל קניתי אותו כי הרי אם אמכור במחיר שקניתי לא הפסדתי כלום...
  8. מזל טוב איציק!!! קולולולולו
  9. IsraelR

    חישוב ירידת ערך שנתית

    הציעו לי מהעבודה ליסינג, אני רוצה לעשות חישוב כמה הרכב עולה לי לשנה ולאחר מכן לחודש. בשביל זה אני צריך את הירידת ערך האמיתית, כלומר תאכלס כמה "יוצא" לי מהכיס
  10. שלום לכולם, קניתי רכב לפני שנתיים בהנחה גדולה מאוד ממחיר המחירון. אני רוצה לחשב את ירידת הערך של הרכב מהיום שקניתי אותו. מה הדרך הנכונה לחשב זאת? אופציה 1 - הסכום שקניתי אותו לאחר ההנחה מול סכום ממוצע שאנשים מציעים את הרכב כיום (יד 2 לדוגמא) אופציה 2 - מחירון הרכב דאז מול מחירון הרכב היום
  11. יש אפשרות אחרת לשלוח חוץ מסינגפור?
  12. הזמנתי את המכשיר ב30.3 , קיבלתי היום מייל שהחבילה חזרה אליהם עקב טעות בסניגפור ושאם אני רוצה ניתן לשלוח מחדש או שאני אקבל חזרה את הכסף. אז כל מי שבחר דרך סינגפור שיבדוק מה מצב המשלוח שלו לפי מספר מעקב
  13. מצטרף להמלצה על סורנטו , רכב שטח אמיתי כלומר הילוך כוח+שלדת סולם. רכיבים די אמינים , כמו כל דיזל יש לשים לב למשאבת סולר , מזרקים וכו'.
  14. חייב לציין שמניסיון אישי , הרכב שתיין לא קטן. תיקח את זה בחשבון יכול גם להגיע ל 1-7/8 בתור העיר
  15. בהחלט לא תקין , ממליץ לך לגשת למוסך שיתחברו למחשב לקרוא את נתוני החיישנים
  16. יש מצב לקישור? אני מחפש כבר תקופה ארוכה המלצה על הטענה אלחוטית לS3
  17. ניתן לגשת לסניף של משרד התחבורה ולבקש היסטוריית בעלים ללא תשלום. שים לב שלא ניתן לקבל העתק מודפס רק בע"פ על מנת לקבל העתק מודפס יש לגשת לבית המשפט , זה לפחות הנוהל נכון ל 8.2012
  18. מעל גרסה 4.1 המוות הפתאומי טופל, מכיוון שרוב הגלקסי 3 מגיעים היום עם 4.3 ואלה שלא יש כמעט בוודאות עדכון מייד עם הפעלת המכשיר
  19. היייי, אני בכותרת!! אני רוצה להודות לאישתי ולהוריי שהביאנו עד הלום! ובקשר לגיגית תולים ואז שמים מעל המכונה, מה לא ככה? לוקו תן פה מילה של "מויייימחה" בתחום
  20. יחי לוקו, אבי אבות המזון של הגיבוב ヅ
  21. אני אומנם לא כותב פה הרבה, אבל גדולתו של הגיבוב הוא התחושה שלכולם יש קשיים,לכולם יש רגעים משמחים וכולם בסופו של קבר רוצים מידי פעם סתם לשתף דברים שעל הלב. ה2 סנט שלי
  22. אל תעשו הכללות, מכיר מספר אנשים כולל עבדכם הנאמן שקנה lg g2 והגי פי אס הפסיק לעבוד אחרי מספר ימים/חודשים. לפי רונלייט זאת תקלה ידועה ברכיב עצמו. המכשיר הוכנס אחר כבוד לתיקון במסגרת האחריות. חבר אחר שלא קנה בארץ נדפק...
  23. תודה על כל ההמלצות,יש צורך להזמין מראש בסטריטס?
  24. שלום לכולם, מבקש המלצה לבית קפה בתל אביב , עדיף לא כשר. אם אפשר באזור בית ציוני אמריקה אבל לא חייב תודה,
×
×
  • תוכן חדש...