Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. אשמח לעצתכם בנושא אחר קניתי מוצר לפני 5 ימים, המוכר עדין לא שינה את הסטטוס לSHIP ,כאשר שלחתי לו מייל הוא טען שהוא שלח את זה בבוקר ועד לא היה בבית לעדכן את הסטטוס. הוא אמר גם שהוא יישלח לי את המספר מעקב בהמשך היום. מאז עברו כמעט יומיים ושום דבר לא השתנה , שלחתי לו מייל נוסף ואין מענה. מה אתם הייתם עושים? (עם התנועת ידיים של חיים הכט)
  2. שלומי הקישור לא עובד, יש מצב לקישור תקין?
  3. IsraelR

    סמסונג גלקסי S3

    חזר להיות רלוונטי,גמיש
  4. קשה שלא להבחין שהכתבה מומנה ע"י chinabuy
  5. אשמח אם.תרשום את המסלול, חוויות,עלויות
  6. אני אשמח לשמוע עלויות , אנחנו גם מתכננים טיול דומה תודה
  7. פספסתי את הusps, תודה.
  8. דרך איזה אתר ניתן לעקוב אחרי החבילה? קיבלתי מספר מעקב שמתחיל בsae
  9. הייתם שולחים עם airmail economy, פריט שעלותו 90 דולר? האם יש מספר מעקב?
  10. UP , המטען חדש לגמרי. גמיש
  11. מקפיץ כי לא ניתנה תשובה חד משמעית, מישהו יודע אם drl נחשב כהדלקת אורות בחורף?
  12. איך הגעת לשירות לקוחות שלהם? דרך הצ'אט או בטלפון?
  13. המטען חדש , מתאים לכל הדגמים לפני 2012 מכרתי את המקבוק שלי ונשאר לי מטען ספייר , לא היה מעולם בשימוש. חדש ניילון (עדיין בניילון). מתאים ל: MacBook Air A1237 A1304 A1370 (11"), A1369 (13") A1370 (11"), A1369 (13") A1304 MC506LL/A MC503LL/A 180 ש"ח , גמיש מעט 054-7462oo8 , אזור נתניה
  14. כן, הבעלים של ההארד דיסק מוכן לשלם את הסכום , אני שכן שלו (אדם מבוגר) על ההארד דיסק יש הרבה חומר ותמונות של המשפחה שלו ננצל את ההזדמנות כדי לפרט מעט. מדובר על כונן רשת של iomega שהפסיק לעבוד, פירקתי את הקייס עצמו ומצאתי שבפנים יש הארד דיסק של seagate . חיברתי את הכונן למחשב ישירות והוא מציג את ההארד דיסק כraw , לא מצאתי דרך להמיר אותו לntfs לא מחיקה שלו. אשמח לעזרכתם גם בנושא הזה לשכן שלי יש ווינדוס 7 ולי יש בבית מקבוק אייר. חשבתי לנסות לחבר אותו למחשב שלי כניסיון אחרון. תודה
  15. שלום לכולם, יש לי הארד דיסק של seagate שככל הנראה החזיר את נשמתו לבורא, רוב החומר שיש לי שם קיים גם בגיבוי אבל לצערי ישנם מספר קבצים שאינם. יש לכם המלצה על מעבדה שמבצעת שחזור? תודה
  16. IsraelR

    אייפון 4s

    UP , מחיר ירד ל900
  17. גם אם היו ממסים את זה שאתה ברכב ליסינג ונושם תוך כדי נסיעה לא היו משפרים את התחבורה הציבורית. מקום העבודה שלי ממוקם 100 ק"מ מהבית שלי הלוך חוזר, ניסיתי תחבורה ציבורית, באמת שניסיתי. 3 שעות הלוך ו3 שעות חזור כולל 3 אוטובוסים ורכבת. אז לפי הלך הרוח פה או שאני אמשיך עם התיזמונים האלה כי ליסינג לפי מה שאתם רושמים זה מה שהורס את החברה הישראלית או שאני אקח ליסינג שישרת אותי ויעזור לי להגיע לעבודה ולא אני לא סתם נוסע לחיפה ולא אני לא נוסע עם מזגן וחלון פתוח.נוסע כמו בנאדם! #יוםראשוןמחזיריםאתהליסינג
  18. אני רוצה להציג פה עוד זווית שלא עלתה, אני לא תומך בה אבל שמעתי אותה מכמה אנשים, היום בגלל המצב הקשה, בגלל שכל דבר פה יקר,עובדים כמו חמורים כדי לגלות שאתה בעצם עומד במקום מבחינה כלכלית מוצאים את עצמם קונים מוצרי מותרות על מנת לנחם את עצמם מעט. להרגיש טוב יותר ה2 סנט שלי
  19. IsraelR

    אייפון 4s

    גמיש מעט
  20. IsraelR

    אייפון 4s

    אייפון 4s שחור 32GB , נקנה בלונדון. סים פרי כמובן, מגיע עם קייס של קייסמייט ועוד קייס סגור בקופסא (קייס כרטיסים) ובנוסף גם קייס מטעין עם סוללה. כמובן קופסא מקורית + מטען מקורי+ אוזניות מקוריות ו2 מדבקות מסך חדשות. 1000 ש"ח
  21. IsraelR

    טאבלט - Asus Memo pad HD 7

    UP , המכשיר חדש לגמריי, רק פתחתי את האריזה כדי לצלם.
  22. IsraelR

    אייפון 5 במצב מעולה

    UP , יש אפשרות לקנות ללא כל המגנים ב1600
  23. IsraelR

    סמסונג גלקסי S3

    UP 900
  24. טאבלט חדש, מעולם לא היה בשימוש. חזק מאוד, מצלמה מעולה, מעבד INTEL ATOM . מגיע עם 8GB זיכרון פנימי. קיבל ציון של4 מתוך 5 כוכבים במבחן ביצועים: http://www.techradar.com/reviews/pc-mac/tablets/asus-memo-pad-hd-7-1156442/review 700 ש"ח. בהודעה פרטית, תודה
×
×
  • תוכן חדש...