שלום לכולם,
הזמנתי פריט שאני כבר לא צריך אותו , המוכר רשם בדף מוצר שניתן להחזיר את הפריט תוך 60 יום , עברו רק 30 ולכן אני מחזיר לו את הפריט.
שלחתי את הפריט היום בדואר ועדכנתי את הדף החזר מוצר שפחתחתי.
הבעיה היא שהסטטטוס של ההחזר לא השתנה למרות שהזנתי מספר מעקב.
חיפשתי בעזרה של אייבי תשובה אבל לא מצאתי וגם לא מצאתי מייל ליצור איתם קשר.
אשמח לעזרכתם.