דיסקו,
עברתי שוב על ההודעה שלי ולא ראיתי שביקשתי או דרשתי אישור שלי על כל פוסט , מוזר...
גם לא אמרתי כלום אם זה מצא חן בעייני או לא , הע(א)רתי לגביי המתנה שקיבלת וגילוי נאות שאולי יש צורך . אם הייתי מקבל טיול חינם כולל טיסה ולינה למפעל של משה ובניו , הייתי רושם את ההערה כאשר הייתי כותב חוות דעת על אחד ממוצריו של משה ובניו בדיוק כפי שעושים כתבי רכב כאשר הם מתארחים במפעל הרכב בעת כתיבת חוות דעת.