היי אנשים,
המחשב בן 4 שנים,מעבד I3 עם לוח אם Gigabyte GA-H55M-D2H
בימים האחרונים היה איטי להחריד ונכבה מידי פעם
היום כשבאו להדליק את המחשב אין שום תגובה.
מה בוצע עד כה:
החלפת ספק
נקיון כללי , המעבד היה מלא אבק
ניסיון לנתק הכל ולחבר מחדש
החלפת כבל חשמל
בדיקת תקינות של הספק - יצא תקין.
אני חושד שהלוח נדפק לפני החלפת לוח אם (עלות של 390 שקל) , מה עוד ניתן לבדוק לדעתכם?