Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. אין לי ספק שדנידין במוסך שלו היה מוותר על טיפול של 5000 שקל רק כי הלקוח לא רוצה להחליף רצועת אביזרים - למי שלא הבין זה בציניות. החבר'ה עושים עבודה יפה מאוד ועוזרים להרבה מאוד אנשים ללא תמורה, ברגע שיידעו את בעל הרכב על הסכנות שעלולות לקרות והלקוח בחר שלא להחליף זאת כבר בעיה של הלקוח!
  2. מניסיון שלי (10) חבילות שנשלחו עם USPS , לארץ זה מגיע תוך 2-5 ימים , מהרגע שזה בארץ עד שאתה מקבל את זה 3 שבועות מינימום! לפני זה אין לכם מה להתקשר לדואר
  3. קאררה , אפשר קישור?
  4. יש ברכב קודן?
  5. IsraelR

    שיפוץ ושיחזור VW VAN

    יש סדנא ביהוד שממטפלת בהרבה מאוד רכבי אספנות של VW , שווה לך להרים להם טלפון הם יושבים ברחוב שבזי או אלטלף אני כבר לא זוכר, ליד דור אלון/קפה נטו
  6. אם נרשמתי, יש צורך שגם אישתי תרשם? כחלק מהרישום הכנסתי את הפרטים שלה
  7. מסניף אחר בדרך כלל שפתוח בשישי. יש טעם ללכת עם המספר מעקב?
  8. יש לי חבילה שנמצאת בסטטוס: ״דבר הדואר האמור הגיע ליחידת הדואר הראשית אשר בנתניה בתאריך 07/10/2015 ויועבר אל יחידת הדואר הקרובה לנמען לצורך מסירתו שם״ האם ניתן לאסוף אותה מהדואר המרכזי?
  9. ניסיון אחרון , היום הולכת לפח. מי שקצת מבין בזה בטח יכול לתקן את זה
  10. המגאן שהייתה לי, המוח של בחיישני רוורס ישב בתוך הכיסוי פנס, בגשם הראשון נכנסו מים ושרפו את המוח. שווה בדיקה
  11. http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=30808 http://www.ebay.com/itm/391247591294?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ככל הנראה נקנה מחשב חדש כבר , תודה על העזרה!
  12. מוסר טלווזית LCD 32 של שארפ. לפני כמה ימים ללא התרעה מראש חלק מהמסך הפסיק לעבוד (שחור) הטלווזיה בת 8 , כל היציאות עובדות ,השלט כמו חדש. קנינו כבר טלווזיה אחרת כי אנחנו לפני מעבר דירה ורצינו משהו יותר דק. אני מנתניה , מגיע ליהוד אם אין פונים תזרק אחר כבוד לקראת סוף השבוע
  13. אוקיי ואם יש קבלים נפוחים , מה ניתן לעשות? האם ניתן להחליף אותם או שיותר משתלם פשוט לקנות לוח?
  14. תוכל קצת להרחיב? לגבי הספק , החלפתי לאחד שהוא תקין בוודאות וגם עשיתי הצלבה עם מחשב אחר והספק מהמחשב שלא נדלק והכל יצא תקין.
  15. היי אנשים, המחשב בן 4 שנים,מעבד I3 עם לוח אם Gigabyte GA-H55M-D2H בימים האחרונים היה איטי להחריד ונכבה מידי פעם היום כשבאו להדליק את המחשב אין שום תגובה. מה בוצע עד כה: החלפת ספק נקיון כללי , המעבד היה מלא אבק ניסיון לנתק הכל ולחבר מחדש החלפת כבל חשמל בדיקת תקינות של הספק - יצא תקין. אני חושד שהלוח נדפק לפני החלפת לוח אם (עלות של 390 שקל) , מה עוד ניתן לבדוק לדעתכם?
  16. המוצר כבר לא קיים....
  17. IsraelR

    חלופה למגאן DCI

    בוא נגיד שגם פרוזה זאת לא דוגמא חיים שקטים [emoji6]
  18. אל תהיה כזה בטוח: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?579618-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%99%D7%A9-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%92-%D7%A9%D7%9C-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%95%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%92%D7%AA%D7%94-%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%A5-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%A1
  19. IsraelR

    חלופה למגאן DCI

    אם כבר חשבת על פרוזה אני ממליץ ויטארה תחפש את הדגמים המאוחרים, היא בהחלט תעשה את העבודה
  20. אז יש הגרלה ב2017? באתר הרשמי אין קישור לרישום
  21. מקפית מהאוב, מה האתר הרשמי שניתן ללא טופס על מנת להשתתף? אני מקבל בערך מיליון קישורים בגוגל
  22. בדיוק לפני שנה הזמנתי גם פריט מארה"ב שהגיע עם USPS , הוא הגיע באותה תקופה בין ראש השנה לכיפור/סוכות. לקח לזה 3 שבועות להתעדכן מהמצב של הפריט הגיע לארץ לפריט נמצא במכס ועוד מספר ימים עד שקיבלתי אותו. לא עזרו טלפונים , אין עם מי לדבר , כלומר עונים לך אבל זה מעניין להם את החמינדוס. כמו זה שענה לי בדואר ואמר לי "זד^&ן בסבלנות" , וזה אגב ציטוט שלו בעודו צוחק עליי.
  23. תוכל בבקשה לרשום כיצד עושים זאת או להפנות אותי לאתר שמקראה כיצד?
  24. אני מקבל מק עם מערכת הפעלה כבר מותקנת ויש לי גיבוי של המק הישן שלי. האם הפעולת שחזור דומה להתקנה? כלומר להעלות אותו עם ALT לחוץ ואז רסטור מtime machine? האם פעולה זו מוחקת את הקיים ומעתיקה את הגיבוי למחשב החדש?
  25. ישה אני רואה שאומנם האג"ח עדיין מתייצב אבל המצב כרגע מאוד שברירי. האם זה זמן טוב לקחת משכנתא?
×
×
  • תוכן חדש...