חבר ואני נרשמנו לפני שבועיים בערך , לא יודע אם יש קשר אבל מאז אנחנו לא מפסיקים לקבל טלפונים ,SPAM , SMS וכו'. מה שכמובן היה קורה בעבר אך לא בתכיפות כזאת וגם מגורמים חדשים שמעולם לא קיבלנו מהם.
לא יודע אם יש קשר , אני רק מציין זאת.
בהחלט אולי כדאי שמישהו מההנהלה יתערב.