Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. אייפון 5 נקנה בסלקום לפני פחות משנה. שמור מאוד, מהרגע הראשון עם קייס, מגיע עם 4! קייסים ,מדבקת מסך ועוד אחת ספייר. קופסא מקורית עם המטען ואוזניות שלא היו בשימוש. לעולם לא נפרץ ולא היה בתיקון. מצב מושלם ניתן לראות בתמונות מחליף כי רוצה לקנות אייפון 6. 1800 ש"ח כרגע בהודעה פרטית, תודה
  2. גלקסי S4 אקטיב, המכשיר בעל זכרון פנימי של 16 ג'יגה ו2 ג'יגה RAM (מהיר מאוד) ,מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל מגיע עם קופסא מקורית,מטען מקורי,אוזניות ו2 כיסויים+מגן מסך כבר מודבק. המכשיר עדיין נמצא באחריות, נקנה לפני פחות מחצי משנה. עמיד לאבק ומים! (לא נבדק מעולם) נמכר עקב מעבר לאייפון 1600 ש"ח - אזור השרון, מגיע גם לאזור יהוד ישראל, 054-7462oo8
  3. מכשיר סמסונג GALAXY S3 16GB , בצבע כחול כהה במצב כמו חדש, מגיע באריזה, כולל מטען + אוזניות גירסה: 4.3. המכשיר הוא SIM FREE, נקנה בסלקום מגן מסך זכוכית שהדבקתי לפני כמה ימים+ 3 מדבקות מסך רגילות ספייר. מגיע עם קייס פלסטיק 1000 ש"ח, אזור השרון 054-7462oo8
  4. היכן קנית את הסילונית? באיזה סכום?
  5. מחיר גמיש
  6. אז מי בעצם "מקבל " את החבילה בארץ, הדואר או המכס? כלומר מי משנה לה הסטטוס באתר של usps?
  7. איך הדואר והמכס עובדים בחול המועד? יש לי חבילה דרך usps שעזבה את ארהב ב1.10 ויש לי תחושה שהיא בארץ ,פשוט אף אחד בדואר לא עדכן בגלל השביתה
  8. כנראה מחר אנחנו נעשה את המסלול, יש למישהו הערות /הארות /טיפים. תודה
  9. IsraelR

    שרשור מציאות באיביי

    חבר טוב הזמין את זה: http://www.aliexpress.com/item/4G-DDR3-64GB-SSD-intel-Core-i3-3217U-Personal-Computer-HDMI-XBMC-Car-PC-Windows-Mini/1891620117.html הוא מאוד מרוצה , שים לב שלמטה בקישור יש לך אפשרות לשדרג ולשחק עם המפרט
  10. באתר של הדואר לא רשום כלום, לפי המספר מעקב אני רואה שהחבילה בסניף דואר
  11. הזמנתי חבילה ב26.8 , ועדיין לא קיבלתי את הפתק האדום היום נכנסתי קצת לעומק בבדיקה וגיליתי שהחבילה בארץ , ולא רק שהיא בארץ היא ממתינה מה11.9 בסניף דואר ליד הבית שלי. כיצד ניתן להוציא את החבילה ללא הפתק האדום?
  12. המחשב במצב כמעט חדש , מיום הקניה שימש כסטרימר בגלל גודלו הקומפקטי 10.1" הבטריה כמעט ולא הייתה בשימוש, לצערי קיבל מכה ולכן המסך לא עובד. שאר המחשב עובד תקין , מגיע עם ווינדוס XP נקי ואופיס 2010. HDD - 160 GB RAM - 1 GB מגיע כמובן עם מטען ותיק תואם. מבקש -400 שקל, כמו המחיר של סטרימר ישן כרגע ניתן ליצור קשר בהודעות פרטיות בלבד. תודה!
  13. +1 לדוני דארקו ו +1000k לsuits
  14. רשום הפריט התקבל ב2.10.14, usps
  15. רשום שהפריט עבר את המכס ואז חזר שוב, זה תמיד ככה? כרגע אף רשום שהוא במכס
  16. הזמנתי פריט ושלחתי אותו דרך SHIPITO , הפריט בעלות של פחות מ75 דולר. הסתכלתי באתר של USPS וראיתי משהו מוזר, הפריט עבר את המכס וחזר שוב... [TABLE=class: zebra-table, width: 595] [TR=class: detail-wrapper latest-detail] [TD=class: date-time]October 2, 2014 , 1:23 pm [/TD] [TD=class: status]Customs Clearance [/TD] [TD=class: location]ISRAEL [/TD] [/TR] [TR=class: status-summary-panel open-panel] [TD=colspan: 3][TABLE=width: 589] [TR=class: bubble-arrow] [TD=class: bubble-top, colspan: 3][/TD] [/TR] [TR=class: detail-summary] [TD]Your item is being processed by customs in ISRAEL at 1:23 pm on October 2, 2014. [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [TR=class: detail-wrapper odd-row] [TD=class: date-time]October 2, 2014 , 1:23 pm [/TD] [TD=class: status]Processed Through Sort Facility [/TD] [TD=class: location]ISRAEL [/TD] [/TR] [TR=class: detail-wrapper] [TD=class: date-time]October 2, 2014 , 1:23 pm [/TD] [TD=class: status]Customs clearance processing complete [/TD] [TD=class: location]ISRAEL [/TD] [/TR] [/TABLE] אני לא בטוח אם הסדר נכון כי שימו לב שכל השלבים באותה דקה, מישהו מכיר מקרה דומה?
  17. אז USPS מגיע ישירות הבייתה או לדואר?
  18. מבדק בהרצליה, בדקתי שם לפחות 5 רכבים, בכולם הם פגעו בול. מומלץ מאוד.בהצלחה
  19. האם המוצר נעצר במכס? בעיות בשחרור?
  20. IsraelR

    הגירה לחו"ל

    ושוב אני חוזר ומדגיש, קראתי הרבה מאוד על הגירה וסיפורי "דרך" של אנשים אני אשמח לשמוע מבין אלה שקוראים את השרשור הנ"ל על חווית וטיפים. הכוונה היא לאנשים שעשו הגירה ומספרים את הדרך מההתלבטות ועד המעבר, אולי מבין קוראי השרשור הנ"ל יש כאלה שרוצים לחלוק זאת. מספיק ברור רוני או ששוב תהיה תגובה עוקצנית וצינית? ולשאר החבר'ה שענו ,תודה אני אשמח לעוד תגובות
  21. IsraelR

    הגירה לחו"ל

    אני אחדד את השאלה, עברתי על הרבה מאוד אתרים,מדריכים וכו' חסר לי הצד של הדוגמאות. סיפורים וחווית של אנשים. הכי קל לעקוץ ולכתוב בציניות.
  22. IsraelR

    הגירה לחו"ל

    אישתי ואני שוקלים הגירה לקנדה/ארה"ב אשמח אם אנשים יפרטו כיצד הם התחילו את ההגירה, אם יש הפניה לאתר עם מדריכים או טיפים אני אשמח.
  23. IsraelR

    הגירה לחו"ל

    נראה לי שקצת סטינו מהמטרה של השרשור, אני אשמח אם אנשים שעשו הגירה או שנמצאים בתהליך שכשזה יפרטו כיצד איך מדוע למה כמה וכו'
  24. תוך כמה זמן במומצע מגיעה חבילה דרך usps priority? האם החבילה מגיעה לדואר? במידה ויש מיסים או מכס האם משלמים אותם בדואר?
×
×
  • תוכן חדש...