יש לי כרגע אס 2 בשלבי גסיסה מתקדמים, יש לציין שהוא אצלי יותר מ3 שנים ושרד יפה מאוד.בכל מקרה זאת הסיבה שאני רוצה מכשיר כמה שיותר מהר.האם כולל הdhl והמיסים זה יוצא 1600?
די הלכתי לאיבוד, אני צריך מכשיר טוב ומהיר עם gps מעולה ,מסך מעל 4.5 ו2gb זיכרון מכשיר בתקציב של גג 1600 , כל שאר הפרמטרים לא מטרידים אותי.
אין לי בעיה לשלם מכס וכל שאר ירקות. חשוב לי מאוד שהוא יגיע תוך ימים ספורים.
קודם כל תודה רבה על כל התגובות והעצות. רשמתי אחת לאחת.
כרגע אין ילדים אבל בהחלט יש תכנון שצריך לקחת בחשבון, אישתי מבינה את החשיבות בקידום שהמשרה הזו מביאה איתה. זה פוש מאוד מאוד גדול לקריירה שלי והסיכום שלנו הוא שאנחנו נותנים למשרה תקופת זמן מסוימת (קדנציה) שאחריה אני כבר אתקדם למשרה פחות "לחוצה" כאשר האפשרות לרילוקיישן בהחלט על השולחן, הן מבחינת האישה והן מבחינת העבודה.
המשרה אומנם מוגדרת 50 אחוז אבל זה לא משהו שקבוע. הצפי הוא בן 30 ל50 . אשמח לעוד חוות דעת ועצות.
ממש לא גישה ישראלית!!!
פעם ראשונה שמציעים לי משרה שכזו. מדובר על קידום מאוד גדול עבורי ולכן חלק מהשיקולים של לעזוב את המשפחה לתקופות כאלה ארוכות הוא גם כסף.
אני מבין שאין לך משפחה דריש ולכן הדבר הראשון שעולה זוהי החוויה. גם אני אם הייתי רווק הייתי עונה ככה.
מדובר על קפיצת מדרגה ענקית ,חוויה שלא ניתן לתאר גם מקצועית וגם בפן האישי אבל שוב, כל גיחה ארוכה שאני אני משאיר פה משפחה . זה לא דבר קל ואחד השיקולים הוא שהתגמול יהיה בהתאם. אש"ל וכו' ממש לא בראש סדר העדיפות
עריכה:מצטער אם יצא טון מעט תקיף
המשרה היא ניתוח מערכות (BA) , כאשר המשרה מוגדרת 50% חו"ל.
לא מדובר על עבודה פיזית אך בהחלט על שעות רבות.
אוקיי , מלבד ההחזר הוצאות (קבלות , אש"ל וכו') , האם לא נהוג לתת העלאת שכר בעקבות הנסיעות לחו"ל?