Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. IsraelR

    המלצה למופע סטנדאפ

    ממליץ על קובי מיימון. אחלה הופעה, הומור קליל 1+ על אדיר מילר . הכי טוב ראיתי....
  2. מעלה את קובץ הוראות עדכון + הקובץ עצמו למי שצריך ___2012.pdf
  3. כיצד ניתן לעשות עדכון לממיר?
  4. שלום לכולם, יש לי אייפון 3GS בבית , עד עכשיו היה לי סים של אורנג שעבד ללא שום בעיה הכנסתי סים של סלקום , יש קליטה מלאה וגם רשום CELLCOM 3G כלומר המכשיר מקבל ומוציא שיחות . אבל אני לא מצליח לגלוש , בדקתי וראיתי שהפלא' לא מקבל IP ניסיתי להיכנס לנתוני רשת אבל אין שם מקום להזין APN חדש. מה אפשר לעשות??
  5. ואם מחברים אליו נגן או אייפון?
  6. שלום לכולם, אומנם הגשם הראשון עוד רחוק רחוק אבל הייתי רוצה לדעת האם למישהו יש דרך טובה לנקות את כל העלים היבשים מהמרזבים. למיטב הבנתי עלים יבשים גורמים לסתימת מרזבים ולאחר מכן לחלודה.
  7. חברים אתם שוכחים את כל האספקט הביטחותי של רכב חדש. לאחרונה מכרתי רכב בן 18 ששירת אותי ואת משפחתי נאנמנה , שקלתי להשאיר אותו במשפחה אבל נראה חסר אחריות שמישהו ייסע עם רכב שכזה ( ללא שום אבזור בטחותי) השתדרגתי לרכב 2008 עם 5 כוכבי בטיחות עם שלל מערכות שאמורות לעזור ולהגן במצב חירום אז כן, בזמן הקרוב אני צריך להדק את החגורה ולעבוד ע"פ התוכנית הכלכלית שהכנתי לי לפני קניית הרכב אבל מצד שני יש הרגשה מעט טובה יותר שאני ומשפחתי נוסעים ברכב בטוח יותר. כל זה מתחבר לכך שחברות הליסינג בהחלט הצעירו את שוק הרכב ובעצם "פלטו" רכבים ישנים, מזהמים ולא בטיחותיים.
  8. מקפיץ ^^^^ האם מישהו יודע לעשות ריסט ללוח שעונים ברנו מגאן 2008?
  9. ניסיתי את הרשום אך לא קורה כלום, הרדיו והאורות נדלקים . שום דבר לא משתנה בלוח שעונים גם לחיצה קלה מניעה את הרכב. הגעתי למצב ON אחרי שלחצתי על הכפתור כשכרטיס לא בחריץ שלו.
  10. לא מצאתי את השרשור של על איפוס השעון מישהו יכול לרשום את התהליך? עריכה: מצאתי את השרשור http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=172121 אבל ברכב יש כרטיס , כיצד אני מעביר את הרכב למצב ON? לחיצה על START ללא הכרטיס?
  11. אפשר לדעת על איזה מוסך מדובר? אפילו בהודעה פרטית? גם לי יש רנו מגאן 2008 ואני מתלבט היכן לטפל בה....
  12. תודה רבה חברים. אני אעדכן את השרשור כשהתקלה תפתר. שנה טובה וחג שמח!
  13. בדקתי לפני כמה דקות ועדיין המחוג עולה רק עד ה3/4 יש למישהו עוד עצות/הארות/הערות?
  14. באמת הרכב היה מונע.... פשוט בתדלוק הבא לכבות את הרכב? האם תדלוק של כמה ליטרים כשהרכב כבוי יתקנו את הבעיה?
  15. שלום לכולם רנו מגאן 2008 - תדלקתי אתמול מיכל מלא אבל המחוג נתקע על 3/4. אני חייב לציין שהרכב אצלי חודש וזאת הפעם הראשונה שאני ממלא מיכל ממש עד הסוף , 55 ליטר מתוך 60 (בדקתי כמה הרכב צורך דלק). האם להמתין מעט ולראות האם זה משתחרר או לנסוע למוסך לבדוק?
  16. ניסית להחליף PMT?
  17. חברים, הבנאדם ביקש חוות דעת ,לא שתחגגו על זה שהוא שילם מחיר מופרז. כן כנראה השהטיפול יקר אבל לומדים מטעויות ואני בטוח שהבחור הבין.
  18. חבל על האנרגיה. הבחור שכר עורך דין חלקלק עיין ערך מרגול . בקייצור: 3 שנות מאסר גג וגם זה אם השופט ירצה להעניש (אין סיכוי) עבודות שירות , שלילה לכמה שנים וזהו. הפרצוף של המדינה. מחזק מאוד את דברי אלעד
  19. האם יש למישהו המלצות על מוסך מרתון? הכי קרוב עליי נמצא מרכז שירות ניסידן , האם מישהו מכיר את המוסך?
  20. שלום לכולם, כפי שרשום בכותרת , מבקש המלצה למוסך מורשה רנו באזור השרון. או לכל מוסך אחר המתמחה ברנו.
  21. קפדן , לוקח רכב רגיש לבדיקה
  22. מקפיץ שרשור , האם עדיין יש הנחה לחברי הפורום במעבדה?? האם אתם עדיין ממליצים על מכון בדיקה זה?
  23. אוקיי , תודה למגיבים יש למישהו המלצה על מכון בדיקה באזור? שמעתי שקומפיוטסט יחסית קרוב , יש עוד מקומות?
  24. שלום לכולם, אני בתהליכי קניית רכב מאוטו דיל. ראיתי את הבדיקה שהם עשו לרכב בדינמומטר בתל אביב. הבדיקה הייתה שגרתית כלומר לא היה דף חלק אבל לא היה משהו קריטי האם יש טעם לעשות בדיקה משלי? הרי אוטו דיל לא יקחו רכב עם פגיעת שילדה או בעיה קריטית וינסו למכור אותו. אשמח להערות /הארות בנושא ובמיוחד מאנשים שקנו מאוטו דיל והייתה הבדל גדול בבדיקה שלם לעומת הבדיקה שהם עשו
  25. למכירה טויוטה קורולה במצב מעולה שנת 1994 , טסט ל 10 חודשים. 4 צמיגים חדשים, לאחר טיפול גדול יד 3 אבזור: 2 חלונות חשמל מערכת מעולה של אלפיין נעילה מרכזית השחמה של החלונות אחוריים (מעולה למשפחה עם ילדים) הגה מעור (תפירה ידנית בהזמנה) דיבורתי בלוטוס חדשה. הרכב באמת במצב מעולה, מוכר אך ורק על מנת להתקדם , שירת אותי למשך כל תקופתי כסטודנט פשוט תדלק וסע מחירון 11800 , מבקש 11000 ישראל 0528454390 הרכב באמת במצב מעולה
×
×
  • תוכן חדש...