תודה על התשובה!
יש לי עוד כמה שאלות ולכן אספר את המקרה
הכל מתחיל בשבוע שעבר כשבחורה נחמדה עשתה רוורוס ונכנסה במכונית של אחותי, בהתחלה דובר שאני יעביר לבעלה הצעת מחיר והוא ישלח את הצ'ק .
הבעיה התחילה כשהוא ראה את סכום (1700 ש"ח) ,ובשיחת טלפון קבענו שניפגש והוא יראה את המכה.
בפגישה עצמה הוא טען שאין כמעט נזק והוא יכול לסדר את זה במוסך של חבר שלו ב 400 ש"ח, כמובן שסירבתי ולאחר דין ודברים החלטתי שאני מערב את הביטוח
ועכשיו לשאלות:
1. הבחור הוא מר ישראל ישראלי קלאסי, כמעט כל משפט שני שלו הוא" אני לא פראייר" וכו'
אני מפחד שהוא יעשה בעיות עם הביטוח, האם יש מצב שהוא בכלל לא מעביר את הנתונים לסוכן שלו?
2. גם אשתו וגם הוא הודו בפניי שהם אשמים, לצערי אין לי את זה על כתב
האם הוא יכול להתחרט ולהגיד שאחותי נכנסה באשתו או משהו כזה?
3. מה קורה אם אחרי 60 יום אני לא מקבל את הכסף?