Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. למה נראה לך שהם יעלו את המשכורת? הם פשוט ייקחו אנשים ב"רמה" יותר נמוכה או לחילופין עובדי חברות כוח אדם ואז הם לא ייצטרכו לשפר תנאים.
  2. שלום לכולם, כפי שרשום בכותרת, מחפש המלצה למכון בדיקה באזור עפולה לרכב פרטי תודה
  3. במקרה אתמול שמעתי את תוכנית הבוקר ברדיו "קול רגע" ואח של המנוחה דבר עם רזי ברקאי ולפי מה שהוא טוען המנוחה עבדה כשומרת בכניסה לחניון ויצאה להזהיר את אחד הרכבים שחנה בחוץ מהפקחים שמסתובבים ובדיוק ברגע הזה פגעה הניידת. על פי האח הכביש מוגבל ל60 ויש קו הפרדה רצוף , האח טוען כי אין לנהג שום שדה ראיה והנהג פשוט לא התאים את המהירות שלו לכביש. בנוסף האח טוען כי הוא דיבר עם בוחן התנועה שהעריך כי הניידת נסעה במהירות של 140 קמ"ש ואין שום סימני בלימה על הכביש. אז לפני שרושמים התאבדות וכו' צריך לחכות קצת ולשמוע את כל הסיפור....
  4. במידה שאני באמת רואה בתוך הכלי השקוף הבדלים בין הנוזלים השונים, איך אפשר להוכיח שזה מהתדלוק האחרון? או שזה מתחנה ספציפית? המיכל עצמו מלוכלך, ולדעתי גם המסנן מלוכלך למרות שאני מקפיד כל טיפולים מסודרים.
  5. שלום רב, עקב חשד שהתעורר אני מבקש לדעת האם למוסך רגיל יש אפשרות לבדוק את איכות הסולר שנמצא במיכל הדלק שברכבי? הכוונה כמובן מבלי לשלוח לבדיקת מעבדה. תודה!
  6. האמר אלפא, למי שלא יודע הדגם הראשון כמו שיש בצבא... רק בשביל זה אני מחכה למילואים (-:
  7. שלום רב, מבקש המלצה על כרטיס מסך סטנדרטי , חייב יציאת טלוויזיה ושיתמוך טוב בויסטה אני חייב לציין שאני לא משחק משחקים, המחשב מיועד אך ורק ל אינטרנט ו OFFICE בברכה, ישראל
  8. שוולם עלינו קראתי ואישרתי
  9. צר לי לבשר לך אבל אין לנסר 4wd ,זה רק הגריל ליבואן היה מלאי גדול של אותו הגריל ולכן מכר אותו לכל דורש
  10. הורגשה גם בחדרה....
  11. ערב טוב, לחבר טוב יש סיאט איביזה שנת 2000, לפני כמה ימים חלה בעיה עם הצג הדיגיטלי/ מחשב דרך המזגן עצמו עובד אך אין תצוגה האם הלך הצג? יש למישהו עלות משוערת? בברכה, ישראל
  12. שיחקת אותה הורדתי גם את השירים עצמם, אחלה דיסק לאוטו!
  13. up^^^^^^^
  14. up!!!!!!
  15. מציע לך בחום לשנות כותרות ולהוסיף קצת סימני פיסוק אחרת יינעלו לך את הקישור
  16. עד כמה שאני זוכר באתר של מכון נעם יש מעין מבחן לדוגמא וכמה טיפים שווה בדיקה במיוחד הטיפים
  17. רק המנגינה ברקע עושה צמרמורת, איזה קבוצה!
  18. תמונות של הכלה!!
  19. במצב מכני וחיצוני מצויין,טסט ל10 חודשים,יד חמישית,לוקרים חדשים,גיר אחרי שיפוץ. מיגון מלא,מערכת, נעילה מרכזית, אזעקת ביפר 0506761898 ישראל
  20. באמת כואב הלב, עוד חתיכה מישראל היפה נעלמה לה... אני בטוח שהוא יושב עכשיו עם שייקה אופיר ועוד כמה חברים מהאולד סקול תקופה שאני לא מאמין שתחזור על עצמה
  21. מתעלק..... יש לי רישיון יותר משלוש שנים ועדיין לא קיבלתי שום הזמנה לקורס או רענון האם זה תקין או לדאוג?
  22. תיקח בחשבון שהסוויפט באה עם 3 הילוכים באוט', ולכן צריכת הדלק תהיה פחות טובה בנוסף בשיוט רגיל הסל"ד יהיה יחסית גובה מבחינת אמינות אני חושב ששניהן פחות או יותר זהות, תדלק וסע.... אל תחפש יותר מידי נוחות ברכבים הללו , הסוויפט והשרייד לא נוחות בכלל עם יתרון קל לשרייד שהיא קצת פחות קופצנית שנה טובה!
  23. שלום רב, אני מחפש כבר הרבה זמן כבל קיק דאון לסוזוקי ויטארה שנת 1990 האם מישהו מכיר פירוקיות עם ויטארה שהלכה לעולם טוב יותר? האם יש אפשרות לשפץ את הכבל אצל בעל מלאכה?
  24. שלום רב, הערב בדרך הבייתה מהעבודה האוטו התחיל לעשות קולות של שריקה ואחרי כמה דקות פשוט הפסיק להגיב כאילו הוא בניוטרל לאחר כמה דקות של עמידה בצד הוא שב להגיב אך לא לקחתי סיכון והזמנתי גרר, לגרר עליתי בכוחות עצמי אבל כשרצתי להוריד אותו שוב אותו הסיפור בשילוב לR או D האוטו כאילו בניוטרל אין נזילות ולא היו סימנים מוקדמים, לא התחממות שום דבר בדקתי שמן גיר והוא אדום ובלי שבבים ומלא כמו שצריך מבקש הערות , הצעות ואם אפשר כיון לפיתרונות בכל מקרה אני על הבוקר הולך למוסך אך אשמח לתגובות בברכה,ישראל
  25. IsraelR

    השתתפות עצמית בביטוח

    תודה על התשובה! יש לי עוד כמה שאלות ולכן אספר את המקרה הכל מתחיל בשבוע שעבר כשבחורה נחמדה עשתה רוורוס ונכנסה במכונית של אחותי, בהתחלה דובר שאני יעביר לבעלה הצעת מחיר והוא ישלח את הצ'ק . הבעיה התחילה כשהוא ראה את סכום (1700 ש"ח) ,ובשיחת טלפון קבענו שניפגש והוא יראה את המכה. בפגישה עצמה הוא טען שאין כמעט נזק והוא יכול לסדר את זה במוסך של חבר שלו ב 400 ש"ח, כמובן שסירבתי ולאחר דין ודברים החלטתי שאני מערב את הביטוח ועכשיו לשאלות: 1. הבחור הוא מר ישראל ישראלי קלאסי, כמעט כל משפט שני שלו הוא" אני לא פראייר" וכו' אני מפחד שהוא יעשה בעיות עם הביטוח, האם יש מצב שהוא בכלל לא מעביר את הנתונים לסוכן שלו? 2. גם אשתו וגם הוא הודו בפניי שהם אשמים, לצערי אין לי את זה על כתב האם הוא יכול להתחרט ולהגיד שאחותי נכנסה באשתו או משהו כזה? 3. מה קורה אם אחרי 60 יום אני לא מקבל את הכסף?
×
×
  • תוכן חדש...