Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. הופ הופ^^^ טלפון חדש 0545438386
  2. הקפצה^^^^^
  3. שלום רב, בדרכי חזרה מהעבודה שמתי לב כי שעון החום מעט מעל הנורמלי, במהלך הנסיעה למוסך המחוג המשיך לעלות אך לא לתחום המסוכן, המוסך אבחן כי 2 המאוררים (מנוע ומזגן) אינם תקינים ויש להחליפם. חשוב לציין: מאוורר המנוע עבד וגם וידאתי את זה אך בעל המוסך טוען כי אינו תקין והשמיע לי את רעש החריקה שהוא עושה בנוסף טען כי מאורר המזגן לא עובד כלל מספר שאלות 1. האם באמת יכול להיות ששני המאוררים התקלקלו בו זמנית? 2. בעל המוסך אמר לי שיש צורך להחליף גם טרמוסטט, האם נכון הדבר?? אני צריך להחזיר לו תשובה מחר בבוקר לגביי כל הטיפול תודה,
  4. שלום לכולם, רציתי בבקשה לדעת מה גודל הרמקולים בהונדה סיוויק 2001 (מקדימה + מאחורה) תודה,
  5. חברים אתם פראנודיים, קודם כל בכל תדלוק אשראי או מזומן לאחר מספר דקות שאין תנועת דלק התדלוק מסתיים, ככה המשאבה עובדת קל וחומר עם אשראי. לגביי המקרה עצמו, כמו שרשמתי למעלה יש מעין פסטיק שמחובר לקפיץ כאשר אותו פלסטיק מורם המשאבה אינה נמצאת במצב תדלוק, כאשר אתם מתחילים לתדלק אותו פלסטיק יורד למטה וזה מה שבעצם מאפס את המשאבה לפעמים אותו קפיץ איננו תקין ולכן לא מרים מספיק את הפלסטיק. גילוי נאות: הכותב עובד בעסקי הדלק קרוב ל 4 שנים
  6. תקין לחלוטין, ישנו מעין קפיץ (פלסטיק שחור) שברגע שהידית בתושבת שלה סוגר את התדלוק אם הוא נתקע ולא ירד הדלק ימשיך לזרום
  7. ^^^^^^
  8. למכירה דייהטסו שרייד 1997, אוטומטית יד שלישית (עברה יד בין אחים) שמורה מאוד, מטופלת + קבלות, הקונה יקבל מערכת וקודנית אצלנו במשפחה כבר 10 שנים 180 אלף ק"מ לפרטים נוספים קרן - 0544954997
  9. שלום לכולם, מבקש המלצה למסך מחשב בתקציב של עד 1000 ש"ח המחשב משמש בעיקר לאינטרנט, סרטים וכו' לא משחקים, בנוסף האם אפשר לעזור ולכוון לאיזה נתונים לשאוף? ניגודיות, DVI? , HD תודה!
  10. ישנם רכבים שבבוקר מגבילים את תיבת ההילוכים עד להילוך השלישי ורק כאשר הרכב מתחמם הם מאפשרים מעבר להילוך הרביעי לדעתי זה ככה גם בג'מני, לגביי התקלה השניה לדעתי כדאי לבדוק במוסך
  11. IsraelR

    מחפש ג'יפ להתחלה

    למרות הבדלי הנוחות יש עדיפות ברורה לסמוראי, ויטארה ב 20K רוב הסיכוים תהיה שחוטה מכל הכיוונים וממש לא מומלצת (בלי הגה כוח, קרברטור , איטית למדי) ולכן ב 20K אתה יכול לקנות סמוראי במצב לא רע בכלל והיתרון הגדול הוא האחזקה הפשוטה והיכולת של הרכב הזה לשרוד בכל מצב בברכה, ישראל (בעל ויטרה שנת 90 שעברה את כל המכשולים אבל השאירה חור בכיס )
  12. http://hnn.co.il/gallery6766.html אותו מקום 24 שעות לפני פשוט לא ייאמן איך אנשים חושבים שהם יצליחו לעבור את זה....
  13. תרים את דלת תא המטען, בצד ימין יש פקק שחור הוא ממש מעל הפנס, קצת קשה לאתר אותו בהתחלה
  14. IsraelR

    תמריץ לרכישת רכב

    כמעט משוכנע שזה דייהטסו אפלאוז
  15. המיכל נוזל שמשות נמצא בתא המטען על הקורה הימנית (אם אתה מול האוטו) , יש פקק שחור
  16. מצאתי, The Devlins - Waiting
  17. שלום רב, מחפש את השיר שמנוגן ברקע לפרומו, כשמספרים על כל מתמודד למה הוא מחכה וכל זה... תודה!
  18. שלום רב, לצערי היום בבוקר המצבר הלך לעולם שכולו טוב, איזה מצבר אתם ממליצים לקנות לקורולה 2005? האם להישאר עם 46 אמפר? תודה,
  19. +1 MOTEK אחלה מקום לדייט ראשון
  20. אם הוא בחר חורשן, אני מקווה שלפיאט יש הילוך כוח
  21. IsraelR

    ליגת עבירות -...trophy

    האם מישהו יכול בבקשה לתת יותר פרטים על האירוע הקרוב? 19.12.08
  22. חייבים לפתוח חוג תיאטרון במשטרת ישראל, חבל שכל כך הרבה כשרון מתבזבז (בדיוק כמו המיסים שלנו)
  23. עשיתי חיפוש מאוד נרחב, אני זוכר שהיה בפורם הזה "כללי" חלוקה של רכבי פיג'ו לפי שנים ומאיזה שנה הAL4 הופיע לצערי לא מצאתי, ולכן אני שואל
  24. מחדד את השאלה, האם בשנים 99-00 ה206 באה עם גיר אוטומט "רגיל"?
  25. שלום רב, כפי שרשום בכותרת, מאיזה שנה ה206 מגיעה עם AL4?
×
×
  • תוכן חדש...