שלום רב,
בדרכי חזרה מהעבודה שמתי לב כי שעון החום מעט מעל הנורמלי,
במהלך הנסיעה למוסך המחוג המשיך לעלות אך לא לתחום המסוכן, המוסך אבחן כי 2 המאוררים (מנוע ומזגן) אינם תקינים ויש להחליפם.
חשוב לציין:
מאוורר המנוע עבד וגם וידאתי את זה אך בעל המוסך טוען כי אינו תקין והשמיע לי את רעש החריקה שהוא עושה בנוסף טען כי מאורר המזגן לא עובד כלל
מספר שאלות
1. האם באמת יכול להיות ששני המאוררים התקלקלו בו זמנית?
2. בעל המוסך אמר לי שיש צורך להחליף גם טרמוסטט, האם נכון הדבר??
אני צריך להחזיר לו תשובה מחר בבוקר לגביי כל הטיפול
תודה,