Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. IsraelR

    Sony Xperia Arc

    סוני אקספיריה ארק , נקנה ישירות מסלקום , שמור מאוד , מצלמה מעולה ,מאוד אמין נקנה ב2011 ומאז עבד ללא שום תקלה. מגיע עם מטען + כבל HDMI + אוזניות + אריזה מקורית מגן פלסטיק ו 4 מדבקות מסך חדשות . נמכר עקב מעבר לנקסוס 4. מותקן במכשיר גרסה 4.1.2 , מריץ חלק כל אפליקציה כולל GPS מוכן להתחייב שהמכשיר שלי וכמובן חוקי. מכשיר מעולה! מאזור נתניה-חדרה 700 ש"ח 054-746-200-8 ישראל
  2. עזרה הנכבד, היו מספר פעמים שהמלצת על מוסך "הלב" בחדרה אותו מוסך שנפל קשות בתוכנית של חיים הכט על רמאות ועושק לקוחות. אני מציע לך לבדוק אולי טיפה יותר טוב את העסקים שאתה ממליץ עליהם
  3. בהשוואה לנקסוס 4 , איך הTHL 100? האם מדובר על חומרה דומה? ביצועים?
  4. אני חושב בדיוק כמו החבר'ה מעליי קודם כל תתחיל בהחלפת שמן אבל עם דגש על כל השמן ממליץ בחום על ספי - http://www.girim.co.il/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A0%D7%95 יש עליו הרבה המלצות בפורום
  5. האם יש צורך בניתוק המצבר?
  6. ממליץ על שביל התפוזים , היינו שם לפני שנה בדיוק. מקום מדהים עם בריכה ,ג'מבורי , בית קפה צמוד עם אוכל לילדים בקייצור שווה בדיקה , מעט יקרים אבל יש להם הסכם על ישראכרט
  7. למה לקנות מנוי של הפועל ?????
  8. נראה ממש טוב! אולי שווה לעשות ווקס לפנסים האחורים , אבל זה רק אני
  9. הייתה לי את אותה הודעת שגיאה לפני מספר חודשים , הוחלף יוניט אור בלם לאחר סריקה של המחשב לאיתור תקלות הבנתי שזו תקלה נפוצה לרנו מגאן. אני חייב לציין שזוהי הודעה מאוד כללית ומומלץ לבצע סריקה במחשב למציאת התקלה.
  10. אז זהו שאני לא טוען, הייתי לקוח שלהם עד לפני חודש.....
  11. התשתית של אורנג ככה שלא צריכה להיות בעיה מה שכן, השירות לקוחות שלהם גרוע , מאוד גרוע , קשה מאוד לתפוס אותם תכנס לדף שלהם בפייסבוק ותראה את התגובות שאנשים רשמו. לי אישית לקח כמעט יומיים לתפוס אותם.
  12. שלום לכל הספקנים באשר הם. כפי שרשמתי בהודעה המקורית אני מעלה רק חלק מהתמונות שצילמתי במהלך העבודה,לא הספקתי להעלות את כל התמונות. ציינתי גם שאני אעלה עוד פוסט עם כל העבודה בסיום. חבל שאתם עסוקים בלצחוק וללגלג על מישהו שמנסה לפלס את דרכו בתחום שהוא איננו מכיר. רציתי את חוות דעתכם ואת עזרתכם על מנת להשתייך לפורום שנראה היה נדמה שהוא הרבה יותר ידידותי. אני לא רואה טעם להמשיך את השרשור . אם אפשר לנעול אני אשמח תודה
  13. פנסים ככל הנראה אני אזמין מחנות בצרפת, יש להם מבחר ממש גדול של אינג'ל אייז לרנו. אני אשמח לשמוע עוד דעות מקצועיות, בערב כמובן אני אעבור שוב על כל התהליך. כרגע אני לא כל כך מרוצה מהתוצאה.....
  14. ביצעתי את התיקונים בהודעה הראשונה - תודה קנטוורת' לגביי ההקצפה, העלתי בטעות תמונה אחרת , של השטיפה לפני ONR. שטיפה עם סבון רכב של MR.PINK לא משהו מיוחד , רציתי להוריד שכבות של אבק. הטסות מחר בבוקר יוחלפו לגאנט יפה יותר והגדלה של גודל הצמיג
  15. שלום לכולם, לקחתי חופש אתמול והיום על מנת לבצע טיפול ראושני ברכב לאחר תקופה שלצערי לא היה לי זמן לטפל בו , כן כן אני יודע אני מפגר. בכל מקרה, צילמתי מלא תמונות אני אעלה בנתיים רק מספר כי אני רוצה להמשיך בטיפול , יש עכשיו שמש חזקה ולכן אני מעדיף להמשיך בערב. בוצע: 1. שטיפה של הרכב עם ONR - בהחלט החומר הכי טוב שיש וזה לאחר הרבה ניסיונות עם מתחרים אחרים 2. ייבוש עם מגבת שנקנתה בCYC - אין סוורלס וגם הניקוי עצמו "נקי" ולא משאיר שובל 3. ווקס עם הווקס הכי טוב שיש GOLD CLASS של מגוויס , מי שלא מכיר זה הזמן להזמין העלתי כרגע מספר תמונות , מימין לשמאל 1. תמונה לפני 2. לאחר ייבוש עם CYC 3. לאחר ווקס 4.תמונה ממש לאחר הONR אני אעלה את שאר התמונות בלילה , תודה ללאון שלקח גם הוא יומיים חופש כדי לעזור לי!
  16. זה ממש לא נכון,Kenworth אתה יכול להסתכל ברוב הפורמים המובילים של דייטלינג , רובם אם לא כולם ממליצים על Zymol . אם אני לא טועה, אני אנסה לחפש את השרשור בפורום Tacoma World Forums יש השוואה בין שניהם וZYMOL לוקח בגדול. וכן הווקסים שלהם מעולים ,לפני שבוע עשינו בדיקה על הרכב של LEONG אני אנסה להעלות תמונה של ווקס שעשיתי לפורד פוקוס שלי , יצא חבל הזמן
  17. לניקוי תא מנוע אני משמתמש לדוגמא בזה : http://www.ebay.com/itm/Zymol-Strik-Engine-Cleaner-8-5oz-bottle-/290456785223?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item43a092d147&vxp=mtr הבנתי שיש בEBAY גרמניה את אותו החומר בכמות גדולה יותר , הבעיה שלא שולחים לארץ. אם אתם מכירים מישהו שחוזר מגרמניה ויכול לעזור , נראה לי שווה.
  18. אני לא בטוח שהייתי מתחיל שטיפה עם ONR , יש חומרים יותר טובים היום בשוק. שווה לחפש דילים טובים בEBAY
  19. http://www.aviahovalot.co.il/ ממליץ בחום , הגיעו בזמן , יחס וגישה מאוד מאוד נעימים ועוד לא הגעתי לשלב ההובלה שבו הם בכלל היו מעולים. הכל נארז כמו שצריך , חפצים עדינים זכו לטיפול שכולל שכבת פצפצים + שכבת קרטון + שכבת נייר נצמד + סלוטפ חבר'ה מאוד נחמדים ואדיבים.
  20. לא, המנוע של הסטארלט דומה אך לא זהה. הייתה לנו במשפחה שרייד 97 כמעט 10 שנים
  21. עוד לא מאוחר ערן. אפשר אולי לבדוק על עלות של קורס קבוצתי אם מישהו בעניין http://www.machon-eliya.co.il/150541/%D7%9E%D7%95%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9D http://www.machon-eliya.co.il/150541/%D7%9E%D7%A9%D7%92%D7%99%D7%97%D7%99-%D7%9B%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%AA-1
  22. מצטרף להמלצה על Buddy Supertooth BlueTooth אצלי כבר יותר משנה , פעם בשבועיים מטעין אותה בלילה. בהחלט דיבורית טובה
  23. IsraelR

    רנו מגאן EX 2008

    עם אותה רמת בטיחות? אני בספק מאוד. השאלה מה עדיף רכב בטוח אך עם סטיגמות ממש לא נכונות או רכב "אמין" אך לא בטיחותי בעליל? גילוי נאות: בבעלותי רנו מגאן 2008
  24. 1+ לגביי AnySoftKeyboard ממש נוחה לכתיבה
×
×
  • תוכן חדש...