Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. האם לאחר ההתקנה השתנתה התצוגה בלוח שעונים/ מחשב רכב? אתה רואה אתה מספר תחנה וכו'?
  2. השאלה היא איך מוצאים את אותם מוסכים? , מוסך מורשה יבואן זה קל למצוא יש אתר אינטרנט/מוקד טלפוני וכו' האם במקרה הזה ניתן להסתמך רק על המלצות?
  3. IsraelR

    GMC סאפרי 1994

    גיר ומנוע מאוד אמינים , מכיר ספארי שעברה 300K על אותו גיר ומנוע מבלי למצמץ. יש לשים לב למשאבות מים רגישות מאוד , אלטרנטורים שנוטים להתפגר לעיתים תכופות ומשאבות הגה כוח שגם מאוד רגישות.
  4. בבקשה: http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1151
  5. הייתה לנו במשפחה פאביה 2002 למשך קצת פחות מ3 שנים בהחלט אוטו נחמד , יציב מאוד בכביש אך המנוע מרגיש מעט חלש , מדובר על מנוע קצת מיושן אך מאוד עמיד גם אצלנו הייתה בעיה עם חלון שכל הזמן המשיך ליפול ותקלה בחיישן שעל הנאבה גלגל אחורי ימין שגרמה לתקלה במערכת ABS. חוץ מזה לא היה משהו מיוחד רק טיפולים שוטפים. נקודות תרופה היא כפתורים/ידיות וכו' שמתקלפים ואיכות הגימור שלא כך מחזיקה בשמש הישראלית.
  6. חייבים לציין את הרמת בטיחות של הרנו שכוללת 6 כריות אוויר , ABS , ESP וציון של 5 כוכבים. לעומת הסובארו שמגיעה עם 4 כריות אוויר וABS לא הכל בחיים זה אמינות חברים.....
  7. אני חושב שכן , לכל מקרה שלא יהיה. תדבר לפני זה עם רון , יש הרבה מאוד המלצות עליו בפורום
  8. מאוד קשה לשפץ את סוג המנוע הזה ולכן מעדיפים להחליפו. שיסבירו לך בדיוק איך הוא הגיע למסקנה שהלך ראש מנוע ותעדכן בשרשור. אם אתה מאזור המרכז ממליץ לך לגשת למוסך רון להתייעצות נוספת.
  9. תנסה לפרסם בעמוד הפייסבוק של היבואן (אם יש לו ) שמתארגנת קבוצת רכישה
  10. מצטרף להמלצה של מאור, לך למוסך מומלץ ותבצע ניקוי יסודי של בית מצערת. תנסה לבקש המלצה בפורום למוסך טוב באזור שלך. בשום פנים ואופן שלא ייגעו בכיוונים של הסל"ד
  11. במידה ואתה מעמיד את הרכב ממליץ בחום לבצע החלפה של שמן + פילטר כשאתה חוזר ובנוסף לא להעמיד את הרכב עם ידית בלם תפוסה . ממליץ גם למלא מיכל מלא על מנת שלא תצטבר על המיכל חלודה (נדיר מאוד)
  12. תודה רבה על העזרה , בעצתכם הייתי היום אצל ספי ויניב. שירות מעולה! ממליץ בחום
  13. שלום רב, כפי שרשום בכותרת , מבקש המלצה למוסך / מכון גירים להחלפת השסתום + החלפת שמן גיר ברכב אזור שרון - מרכז (נתניה - ראשון לציון) תודה מראש
  14. יש שמועות על רעידת אדמה בערד, לוקו אתה חי? או יותר נכון לוקו מה עשית???
  15. רק חבל שהנקמה האמיתית הוא באותו עובד שצריך לספור את המטבעות. אם אתם חושבים שחברות גדולות משלמות את אותה עמלת פריטה כמו האדם הקטן אתם טועים
  16. IsraelR

    תקלה בסלולר

    הייתי שוקל ניוד לרמי לוי , רק בשביל לבדוק אם על רשת של פלאפון הקו עובד תקין (רמי לוי רוכב על הרשת של פלאפון) הרבה יותר קל לעזוב את רמי לוי מאשר את פלאפון.....
  17. IsraelR

    BlackBerry 9700 Bold - SimFree

    מחיר ירד ל300 ^^^^^
  18. IsraelR

    ראוטר עם טווח גדול

    מאיפה הזמנת? יש מצב ללינק?
  19. IsraelR

    BlackBerry 9700 Bold - SimFree

    הופ הופ טרללה
  20. למכירה- Apple iPhone 5 שחור, במצב חדש בקושי היה בשימוש. נקנה לפני חודשיים בניו יורק. יש לי את הקבלה למי שירצה מגיע עם כל האביזרים ומגן מעולה שעלה לי 250 שקל בחונת של אפל. אין יותר מדי מה לפרט, כולם מכירים את המכשיר http://www.gsmarena.com/apple_iphone_5-4910.php מחיר- 2300 ש"ח, לא גמיש. לא מעוניין בהחלפות נכון לרגע זה. יצירת קשר- ה"פ או מייל [email protected]
  21. הייתה לך רנו מגאן?
  22. IsraelR

    BlackBerry 9700 Bold - SimFree

    הקונה יקבל עוד מכשיר זהה שעובד אך עם תקלה במסך. גמיש במחיר
  23. IsraelR

    Galaxy S1 i9001

    נמכר , אפשר למחוק.תודה
  24. BlackBerry 9700 Bold - SimFree נרכש באורנג, בטריה במצב מעולה, מגיע עם כל האיבזרים והקופסה המקורית מתחייב כמובן שהכל שלי וחוקי 400 ש"ח ואתם מקבלים סמארטפון מעולה בה"פ , תודה
  25. IsraelR

    Galaxy S1 i9001

    גלקסי S1 במצב מעולה, שמור מאוד , מצב קוסמטי מעולה נקנה ישירות מאורנג יש לי את האריזה המקורית, מגיע עם מטען,אוזניה , מגן פלסטיק , מגן ארנק , מדבקה חדשה ששמתי לפני כמה ימים. מתחייב שהפלאפון חוקי ושייך לי מריץ כרגע 4.1.2 , הכל עובד חלק. 650 ש"ח בה"פ, תודה.
×
×
  • תוכן חדש...