שלום רב,
לפני כמה ימים הרכב (טויוטה קורולה) נכנס לטיפול, במהלך הטיפול ניתקו את המצבר
מאז פשוט לא שומעים באסים או ששומעים ממש חלש
בדקתי שוב את ההגדרות והחיבורים והכל תקין, בדיוק כמו שהיה לפני הטיפול
המערכת כמובן:
alpine 9887
מקדימה קומפוננט 6.5 לא זוכר את החברה
מאחורה פיוניר 6X9 ,
האם לדעתכם הבעיה במערכת? אולי אחד הקרוסאוברים?
בנוסף, כאשר שומעים רדיו ופותחים את הדלת או מכבים את הרכב הרדיו משתגע ומתחיל להריץ את השיר מהר, כאילו יש נפילת מתח או משהו כזה