Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. לצערי זה קורה בכל עיר (כמעט) ככה זה שתרבות הוודקה רד בול שולטת וחבל שכך.... הכל מתחיל ונגמר בחינוך
  2. מה שכן כמעט כל בוקר הן עושות מסיבת בריכה גם משהו.....
  3. האם יש בעיה לשנות שמות? העלתי בקשה לפני כחודש ועדיין הניק לא שונה
  4. ממליץ בחום על רודוס פלאס. הייתי שם לפני חודש וקצת. מלון ממש נחמד, נקי, אוכל ברמה סבירה. חשוב לציין שכרגע הם לא מפעילים מזגן , לי אישית זה קצת הפריע. המלון ממוקם אומנם מחוץ לעיר אבל יש תחבורה ציבורית ממש טובה שעוברת כל 20 דקות ממש ליד המלון. נסיעה הלוך חזור עולה בערך 4 יורו. זמן נסיעה 7-10 דקות. לגביי רודוס עצמה. רוב האטרקציות עדיין לא פעילות (כל הספורט הימי וכו') .אנחנו דווקא מרצון העדפנו יותר לטייל (העיר העתיקה ולינדוס)
  5. שלום רב, ביקשתי לשנות את הניק לפני שבועיים ועדיין השינוי לא בוצע אבקש לשנות את הניק ל: IsraelR תודה
  6. ממליץ בחום על דהייטסו שרייד 94-97 הייתה אצלנו במשפחה במשך קרוב ל10 שנים. אמינה מאוד, צריכת דלק של 1-12 לא הכי נוחה ומאוד קופצנית בסך הכל הרכב שימש אותנו מאוד נאמנה ועבר בעצם 3 ידיים (אמא , אחות ואנוכי (-: ממליץ בחום
  7. שלום רב, אבקש לשנות את הכינוי שלי ל: IsraelR תודה!
  8. שלום לכולם! הבטריה של המחשב הנייד שלי הלכה ככל הנראה למקום טוב יותר, היא מחזיקה לא יותר מ7 דקות... מצאתי בטריה מתאימה בארץ ב600-500 ש"ח שיטוט קל באיי בי ומצאתי אותה ב 140 ש"ח כולל משלוח האם כדאי להזמין דרך אי ביי? האם ייקחו לי מכס על הבטריה? המחשב הוא: acer aspire 5738z תודה מראש
  9. +1 לאייל גם אצלי זה קופץ על כל דיסק און קיי או כל סוג אחר של מדיה
  10. מניסיון על מספר הונדות חלקן בזמנו חדשות, העברות יחסית ברוטאליות ככה הגיר
  11. כמה מכס יש על מוצר כזה? האם יש תוספת מס?
  12. האם צריך לשלם על המכשיר מכס? מס? משהו??
  13. שלום לכולם, קיבלתי שלט של אלפיין דגם rue-4187 לצערי לא מצאתי כיצד לכוון אותו למערכת שלי alpine 9870r האם מישהו יודע כיצד לכוון אותו או שיש לו מדריך?? תודה,
  14. כרגע אני לומד לתואר ראשון במנהל עסקים חשבתי להעביר את הרזומה והידע. כרגע הידע הוא כללי ביותר ולכן מעוניין להעשיר אותו
  15. שלום לכולם, אני מתעניין בלימודי ייעוץ השקעות, כפי שרשמתי בכותרת, מבקש המלצה היכן ללמוד,מה בדיוק הפרצודרה? מה ההבדל בין מנהל תיקים לבין ייעוץ השקעות? תודה!
  16. טויוטה קורולה שנת 1994, ידני במצב מעולה, יד שניה טסט ל 10 חודשים, מערכת יקרה מאוד מטופלת מאז ומתמיד במוסך מורשה טויוטה אחרי טיפול גדול מאוד שכלל גם קלאץ מקורי של טויוטה 220 אלף ק"מ מחירון:17.5 דורש :17 054-5438386
  17. ממליץ בחום על צביקה מנתניה הגעתי אליו עם רכב זהה לשלך, צביקה איש מקצוע מהשורה הראשונה
  18. IsraelR

    תחנת דלק שמזייפת מחיר

    תומר ואם אתה מקבל כרטיס אשראי מהבנק והוא לא עובד, גם אותו היית זורק לפח? יכול לקרות מצב שהכרטיס פשוט לא מעודכן במערכת או שיש תקלה שמונעת ממנו לתת לך את הנחה המגיעה לך אם היית מסתכל מאחורי הכרטיס היית רואה שיש מספר של שירות לקוחות שבשמחה היו מתקנים את התקלה ואף מפצים אותך,
  19. מאותם אנשים שאמרו לך שמחירי הדלק יעלו לעשרה שקלים?:twisted:
  20. ניסיתי כל דרך אפשרית לכוון את המערכת. אולי מישהו שמכיר את המערכת יכול לתת כיון מסוים שאולי אני מפספס?
  21. שכחתי לציין שאין מגבר.
  22. הם באמת אופסו , אבל כיוונתי שוב מחדש אפילו הלכתי על הקיצוני ביותר או לחילופין החלש ביותר בכיוון הבאס ועדיין לא שומעים. בכלל שומעים הרבה פחות טוב....
  23. לפני הטיפול הכל היה תקין, חזרתי אחרי הטיפול למוסך אבל הוא הראה ובצדק שהם לא נגעו בשום דבר שקשור למערכת הטיפול היה מכני בלבד , טיפול 10K רגיל
  24. שלום רב, לפני כמה ימים הרכב (טויוטה קורולה) נכנס לטיפול, במהלך הטיפול ניתקו את המצבר מאז פשוט לא שומעים באסים או ששומעים ממש חלש בדקתי שוב את ההגדרות והחיבורים והכל תקין, בדיוק כמו שהיה לפני הטיפול המערכת כמובן: alpine 9887 מקדימה קומפוננט 6.5 לא זוכר את החברה מאחורה פיוניר 6X9 , האם לדעתכם הבעיה במערכת? אולי אחד הקרוסאוברים? בנוסף, כאשר שומעים רדיו ופותחים את הדלת או מכבים את הרכב הרדיו משתגע ומתחיל להריץ את השיר מהר, כאילו יש נפילת מתח או משהו כזה
×
×
  • תוכן חדש...