אני מבקש את עזרתכם בהתלבטות לגביי שני רכבים שמצאתי
לגאסי 91 1600, 170 אלף ק"מ החליפו מנוע לפני כשנה, המנוע החדש רץ כבר 10 אלף ק'"מ ,האוטו ידני המוכר רוצה עבורה 12 אלף מחירון 15,200 יש לי תחושה שאפשר להוריד יותר לסביבות ה 10-12 אלף
טסט בעוד שנה
אפלאוז 92 1600, 200 אלף ק"מ הדגם המאובזר החליפו מנוע לפני חצי שנה ,המנוע החדש רץ כבר חצי שנה וגמע כ 7 אלף ק"מ,ידני גם כן
המוכר רוצה 12 אלף המחירון הוא 14 אלף
לא נראה לי שיהיה אפשר להוריד מתחת ל 11,500 טסט עוד חודשיים יש מכה בדלת (נראה לי שצריך להחליף אותה, יש מכה גם בכנף שנראה לי צריכה החלפה
שתי המכוניות לא הכי מטופלות אבל לא הכי מוזנחות
בלגאסי שצבעה אדום הצבע מאוד מאוד מתקלף וגם מצב בדשבורד לא משהו....
אבקש את עזרתכם!
תודה ושבת שלום