Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. שלום לכל חברי הפורום! ההנחה שאני אוהב את הסאונד של הPULSE 6 Morel האם כדאי לקנות אותם ללא מגבר... מחיפוש שעשתי ברחבי הרשת מצאתי כי רוב האנשים לא ממליצים לרכוש רמקול זה ללא מגבר... מבקש חוות דעת נוספת ובגדול עוד המלצות לרמקול בסביבות ה 400-600 תודה!
  2. תוכל לפרט איזה תקלה? האם יכול להיות שהנורה סתם נדלקה? או שבאמת יש נזק? מה זה אומר הנורה הזאת "גזי פליטה"? איפה אני צריך לחבר מחדש את המערכת? במוסך מורשה?
  3. חברים שלום רב, חברתי קנתה לפני כמה ימים פאביה 1400 אוטו' שנת 2002 לפני כשעה התקינו מערכת באוטו, במהלך הנסיעה הבייתה אחרי דקה או שתיים של נסיעה נדלקה נורה "גזי פליטה" האם לדעתכם יש קשר? אני הבנתי שאם לוקחים מינוס ופלוס שקשורים למחשב של הרכב הוא לפעמים קצת משתגע... אני בכל מקרה הולך מחר למוסך, אבל בכל זאת רציתי כיון תודה,
  4. קודם כל תודה רבה לך חן! ומה לגביי עשן כחול? גיסי עובד במוסך מיצובשי ואמר שעלות העבודה היא בסביבות ה 500-600 ש"ח האם המחיר ריאלי? האם יכול היגרם נזק לאוטו?
  5. נכון! באמת יש לי עשן לבן! אבל לא בצורה קשה... הייתי בטוח שזה בגלל זהאוטו קר... אני יתחיל לשים לב.... אבל העשן לא אומר להיות בצבע כחול / שחור? למה דווקא לבן? האם זה בגיוני אם לרכב יש 120 אלף ק"מ? זה לא קשור לסוג השמן?
  6. לכל חבריי הפורום שלום! לאחרונה התחילה הלנסר שלי לאכול שמן אני עדיין עוקב אחרי זה, אך אני מוטרד משום שאין עשן כחול/ שחור ובנוסף אין נזילות הכל נראה תקין (מים ירוקים נקיים) אין לי מושג לאן זה נעלם! מה שכן! בהתנעה קרה יש קצת עשן כחלכל/לבן אך זה נעלם כאשר המנוע מתחמם קניתי את האוטו לפני כחצי שנה ועשיתי טיפול החליפו שמן ל 20W50 האם זה קשור ?
  7. למכירה מחליף דיסקים של חברת panasonic במצב חדש! בקושי היה בשימוש בעל מחסנית של 8 דיסקים בנוסף יש מתאם למכונית מסוג טויוטה קורולה לפרטים: 050-7798622 רועי!
  8. שלום לכולם, איפה ניתן לקנות את הממיר חלודה? אני גר באזור השרון תודה
  9. עוד מישהו?
  10. שלום וערב טוב ידידה טובה שלי קנתה לפני פחות מחודש אופל קורסה 2003 אוט' 65 אלף ק"מ לאחר חיפוש בפורום הבנתי פחות או יותר את משמעות האיזוטרוניק יש לי מספר שאלות כדי כדי להביר לי כמה דברים שנראים לי עדיין חריגים 1. האם כשהגיר מחליף הילוך כל התנודות האלה קדימה ואחורה תקינות? 2. האטו מדרדר בירידה, תקין? 3.בהתחלת נסיעה כאשר לוחצים חלש על דוושת הגז האוטו ממש רועד ורק כאשר הוא מגיע לסל"ד מסוים הוא מפסיק תודה ישראל
  11. איפה אני יכול לראות את הרשימה של הרכבים? מאוד מעניין אותי ההאמר... מעניין אם יש עוד...
  12. אחלה! טוב חברים! תודה! אני יעדכן!
  13. אני מפחד שלא הבנת אותי הרדיו מהבהב כאשר מגבירים את הווליום בנוסף לכך האור פנים של האוטו מהבהב כאשר הקרם דה לה קרם שהמערכת התחילה לתהקפיץ MP3 אבל דיסק רגיל היא אומנם מהבהבת אך לא מקפיצה שאר אורות האוטו בסדר....
  14. כן זה מהבהב רק בדיסק.. ברדיו הכל בסדר רציתי לדעת אבל למה רק MP3 קופץ ?
  15. המערכת לא מהבהבת כאשר הווליום נמוך.. מה נראה לכם הבעיה? אני יודע שאי אפשר לרפא חולה דרך הטלפון אבל רציתי לקבל מושג כללי
  16. הרדיו קופץ גן כשאר האוטו נוסע וגם כאשר הוא חונה הוא מותקן ב 45 מעלות... הרדיו עצמו מחוזק ולא קופץ או רוקד
  17. שלום , רציתי לשאול האם יש קשר בין חוסר מתח לבין קפיצות של הרדיו דיסק כאשר הוא מנגן MP3 הרדיו דיסק הוא של קלריון ועכשיו לעניין: התקנתי את המערכת לפני שבוע היום שמתי לב שהיא ממש מהבהבת וכאשר מגברים לווליום גבוה וגם מנורת הפנים גם כן... ובנוסף לזה היום הרדיו דיסק התחיל להקפיץ MP3 ודסקים רגילים לא, שמתי לב שכאשר הוא טוען דיסק של MP3 הוא גם כן מהבהב וכאשר דיסק רגיל הוא לא. אני חושב שהסיבה שהMP3 קופץ היא מפני שאין לרדיו דיסק "כח" לעשות "באפר" כמו שצריך כי אולי אני מספיק מתח השוואה שלי היא למחשב שכאשר מפעילים קובץ MP3 ואין מספיק זיכרון אז המחשב מתחיל להקפיץ את השיר מפני שאין לו מספיק משאבים לנגן את השיר ולצבור "באפר" האם אני צודק או שאולי אלה שתי בעיות שונות האוטו הוא סופר לנסר 92 גיר רגיל המערכת היא קלריון Mפ3 DBV346 50X4 רמקולים אחוריים של קנווד 280 W כן בטח... משהו מסביבות ה70 RMS ישנם רמקולים קדמיים אך לא נראה לי שיש להם השפעה על כל העסק... עצות, פתרונות, מה לבדוק? מחר אני הולך לבחור שהתקין לי את המערכת ובמידת הצורך לחשמלאי... תודה וגמר חתימה טובה!
  18. שלום ושנה טובה לכולם, לצערי במהלך החג כנראה שנהרס לי המנגנון של החלון של הנהג במהלך נסיעה נשמע "קנאק" ומאז החלון לא עולה למרות שהמנוע כן עובד כי שומעים אותו... כרגע החלון מוחזק באמצעות חתיכת ברזל... יש באפשרותי להשיג מנגנון חלון אך של דלת אחורית... האם זה יתאים ואם לא... כמה עולה מנגנון חדש? וכמה תחליפי? תודה,
  19. שלום ושנה טובה, לצערי במהלך החג מנגנון החלון של הנהג נהרס... רציתי לדעת האם כל המנגנונים ברכב זהים? יש באפשרותי להשיג של חלון אחורי... האם אפשר לשים אותו במקום השבור? ואם לא כמה עולה מנגנון חדש וכמה תחליפי? תודה , ישראל
  20. רציתי בבקשה לדעת תגובה על המכוניות שראיתי אלה הן הראשונות בחיפוש רציתי לדעת האם להמשיך לחפש...
  21. אני מבקש את עזרתכם בהתלבטות לגביי שני רכבים שמצאתי לגאסי 91 1600, 170 אלף ק"מ החליפו מנוע לפני כשנה, המנוע החדש רץ כבר 10 אלף ק'"מ ,האוטו ידני המוכר רוצה עבורה 12 אלף מחירון 15,200 יש לי תחושה שאפשר להוריד יותר לסביבות ה 10-12 אלף טסט בעוד שנה אפלאוז 92 1600, 200 אלף ק"מ הדגם המאובזר החליפו מנוע לפני חצי שנה ,המנוע החדש רץ כבר חצי שנה וגמע כ 7 אלף ק"מ,ידני גם כן המוכר רוצה 12 אלף המחירון הוא 14 אלף לא נראה לי שיהיה אפשר להוריד מתחת ל 11,500 טסט עוד חודשיים יש מכה בדלת (נראה לי שצריך להחליף אותה, יש מכה גם בכנף שנראה לי צריכה החלפה שתי המכוניות לא הכי מטופלות אבל לא הכי מוזנחות בלגאסי שצבעה אדום הצבע מאוד מאוד מתקלף וגם מצב בדשבורד לא משהו.... אבקש את עזרתכם! תודה ושבת שלום
  22. הקפצה מקפיץ הקפצתי!!! בבקשה לענות... לנסר גיר רגיל 92-93
  23. מה לגביי לנסר 92-93 גיר רגיל?
  24. קודם כל תודה על התשובות! א.לא תפוס על האפלאוז ,פשוט ככה אני קונה רכב משפחתי טוב במחיר נמוך, ב. אני שואל לגביי השיפוץ, היישור קו... האם זה משתלם?? האם במבחן הזמן האוטו ישרוד... אני יודע שאתם לא רואים את העתיד אבל לפי הניסיון שלכם מה אתם אומרים?
  25. רציתי לדעת האם נכנס להרפתקאה? או שעדיף לוותר....
×
×
  • תוכן חדש...