Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. גלובלי , אש"ל ככל הנראה מול קבלות (אני אמור לקבל תשובה) מדינת היעד היא ארה"ב
  2. כמובן שהכל על חשבון המעביד. פשוט מנסה לתמחר את כיצד הנסיעות לחו"ל , הזמן שאני לא בארץ התוספת שעות וכו' אמור להתבטא במשכורת.
  3. שלום לכולם, לפני מספר ימים הציעו לי קידום למשרה שכוללת נסיעות תכופות לחו"ל. באותה משרה כאשר אין נסיעות לחו"ל או שהנסיעות הן מועטות מקבלים X שכר , כיצד ניתן לתמחר את הנסיעות התכופות לחו"ל? תודה מראש
  4. קצת נעלם פותח השרשור, לא?
  5. יש מכשיר סיני שאתה מכיר עם חומרה זהה? שואל בתמימות אגב....
  6. סיבכתם את הבחור , מה הוא ביקש? לפותח השרשור , ניסית אנטנה אחרת שמקבלת מתח הUSB. לחבר טוב שראה באיכות זוועה זה מאוד עזר.
  7. ממליץ בחום על המוזיאון למדע איפה שהצוללת נמצאת. כל המוזיאון מעניין מאוד אבל הצוללות ממש מיוחדת. שים לב שהתשלום לצוללת הינו בנפרד.
  8. הוא רושם לך card fault?
  9. יש מישהו שיכול להעריך כמה שווים הנתונים האלה? כלומר וואטסאפ בוודאות לא מייצרת רווחים
  10. +1 על קבוצה בלינקדין
  11. מחר רופני אצל הרופא, זה לא שווה כותרת?
  12. בדיוק כך, הבעיה בקודן גורמת להודעה card reader fault.
  13. IsraelR

    מגאן 2 2008 יד 2

    כבעלים של רנו מגאן 2008 כמעט שנתיים. מספר טיפים לבדיקה: שים לב שהרכב טופל במקום מוסמך ובזמן. תבדוק האם בוצע תיקון לגיר , בדרך כלל בסביבות 80-100 אלף ק"מ צריך להחליף שסתומים בגיר. סדר גודל של 2000-3000 ש"ח תשתדל כמה שפחות התקנות מקומיות (חלונות חשמל , גלאי רוורס וכו') אל תתרגש מקילופים בפלסטיק בפנים הרכב , בדקתי מספר רכבים לפני שקניתי את שלי ובכולם היו קילופים. תבדוק תקינות של 2 השלטים (פתיחה - סגירה , התנעה) הרכב מעט עצל בתחילת נסיעה עקב המשקל אז אל תתרגש אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן
  14. מאיפה אתה בארץ? חיפשת בפירוקיות?
  15. חבוב, יש מחירלוקו שזה מחירון לכל בקשה בגיבוב. ממליץ לדבר עם הגזברות לפני שאתה מזמין, מזל טוב!
  16. אוקטובר 2014 , http://www.mygreencard.com/
  17. תודה רבה מר ספגטי מעופף!
  18. ברור שבebay ,מה רושמים בחיפוש
  19. מישהו יודע איפה אפשר למצוא צעצועים/שטויות כאלה לשולחן בעבודה? בדיחה על צעצוע מין כזה או אחר עוד 3 2 1 ...... ועכשיו ברצינות איפה יש כאלה?
  20. לוקו סחתיין על התמונת פרופיל , אין על איברהים טטליסס. ככה זה כשאתה בחדר בטירונות עם טורקי.... https://www.youtube.com/watch?v=XkJv718-Zuk
  21. הייתה לי תקלה דומה מאוד הרנו שלי, ממליץ לך בחום לדבר עם ספי
  22. IsraelR

    קרון רכבת אספנות

    לצערי אני חושב שחייבים להגן על הקרון מפני ילדים שיהיו בטוחים שלרשום עליו עם טיפקס או משהו כזה יהיה ממש יפה , האם הכניסה אליו תהיה חופשית?
  23. מרוצה מאוד , לי יש את הCRYSTAL ולאישתי יש את הBUDDY. לדעתי שניהם מעולים כאשר ל BUDDY יש בטריה יותר חזקה (מחזיקה יותר עם אותו זמן דיבור).
  24. יש לך במקרה קישור או משהו להחלפה, אני רוצה לדעת אם זה יעבוד בעוד דגמים של רנו , במקרה שלי מגאן 2008
  25. האם היה צורך לחבר כבל נוסף חוץ מהכבלים שהיו מחוברים ליחידה הלא מקורית?
×
×
  • תוכן חדש...