Jump to content

shaihac

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של shaihac

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. נסעתי היום, באתי לחנות למזלי בחנייה זה קרה לפתע: ראיתי שהאיטו מתחיל להעצר ובמסך זה לא מראה שהוא על הילוך. זה מראה שהוא על מינוס. זה נראה ככה - ומעל למינוס רשום בקטן AUTO. היייתה לי את הבעייה הזאת לפני חודשיים, בעל הרכב קודם שקניתי ממנו בא הרים את הפלסטיק של הידית הילוכים ( היא רופפת ) הזיז את החוטים וראיתי שבמסך הוא הצליח להעביר הילוך. ככה הניע ונסעתי חופשי עד היום שזה פיתאום קרה לי. נסיתי לעשות את אותם הפעולות. הצלחתי להניע ולא מעביר הילוכים. פעם אחת הצלחתי להישאר על הילוך ראשון, נסיעה כביכול ושנסעתי האוטו קפץ ונכבה. החוט נראה ככה. מקווה שתעזרו לי כי מה זה מבואס אוטו חדש.
×
×
  • תוכן חדש...