היי חברים, במהלך נסיעה מאוד קופצנית ( טיול שטח) מספר פעמים(3-4) המנורת חוסר טעינה נדלקה, המזגן הפך לחלש יותר, תגובה קצת יותר איטית של הרכב, אבל הרכב נסע, הסתדר מעצמו בכל בפעמים לאחר חצי דקה.
התופעה נעלמה כשחזרנו לכביש.
בהתחברות OBD , במהלך אותם פרקי זמן שבו המנורה הופיעה המתח ירד ל12.3/4
יש מצב שכל פעם שזה קרה הייתי בשיפוע, לא זוכר במדויק
קיה סורנטו 2005.
מדגיש שוב, בכביש הכל תקין, מראה טעינה של 13.9-14.3