Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין ברלינגו או סטיישן


lubin150

פוסטים מומלצים

אהלן חברים.

אני מחפש את הרכב הבא שלי וצריך את עזרתכם.

אני עצמאי עם עסק לפיצות באירועים, לכן הצורך המרכזי שלי הוא נפח אחסון גדול עם אופציה לחבר עגלה בעתיד (לכן גם רכב שיסחוב את זה בלי להיגמר), ובעדיפות שיהיה חסכוני בצריכת דלק.

התקציב שלי זה בין 30 ל 40 אלף.

הייתי בחיפושים אחרי ברלינגו, יונדאי i30cw, סוברו פורסטר/אאוטבק..

כבר די הייתי ממוקד על ברלינגו עד שהבנתי שיש להם בעיה ידועה של המערכת אוריאה, וזה רק עניין של זמן עד שהיא תתקלקל. ושיש אפשרות לבטל את המערכת. 

לא אוהב את הרעיון וגם מניסיון שלי עם פג'ו, אני לא חובב צרפתיות.

מהתייעצות זריזה עם המוסכניק שלי שאני סומך עליו הוא גם כן לא ממליץ על ברלינגו ונוטה לכיוון היונדאי.

אממה, נראה לי שמבחינת נוחות של להעמיס ולפרוק את הרכב מציוד לעיתים תכופות, אין כמו הברלינגו. וגם כוח סחיבה של מנועי טורבו דיזל..

 

מה אתם חושבים?

סיפור המערכת אוריאה בברלינגו = דיל ברייקר?

יש לכם רעיון לרכב אחר שאולי יתאים לי שלא חשבתי עליו?

הסתייגות מהיונדאי i30cw? למה?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי lubin150
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברלינגו ישנה יותר ללא מערכת האוראה, או חפש אחת לאחר ההחלפה.
בכל מקרה בסכום שלך תתצטרך לחפש היטב, אום יהיו עם קלומטרג' גבוה עד גבוה מאוד.

הסובארו אוטובק והפורסטר צורכות הרבה דלק וגם בסכום שלך תקנה כנראה צרות של אחרים.

היונדאי סבבה אבל לא כ"כ מרווחת (צריכת דלק בערך 1/11).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברלינגו עד מודל 2015 וקצת בתחילת 2016 - אין מערכת אוריאה. 

 

חפש את הדגמים האלו. 

 

לא אמרת כלום על גיר ידני, ברלינגואים ברובם המוחלט עם גיר ידני בשנים האלו, ש ממש מעט עם גיר רובוטי חד מצמדי בדגם המאובזר XTR. 

 

 

חוץ מזה האם זה רכב שנוח לעבוד איתו? כן. מתאים לגרירה? כן? אמין ברמת של מכוניות יפניות? לא. וקשה מאד למצוא אחת במצב נורמלי ב 30-40 אלף שקל. ברלינגו מטופל שהתייחסו אליו כמו שצריך מפגין אמינות סיברה. עדיין זה לא טויוטה. 

רצוי לטפל בברלינגו במוסך מומחה ולא אצל אחד שאומר "אל תקנה צרפתי", זה גם משהו שצריך לקחת בחשבון. 

 

לא בטוח שיונדאי i30 משומשת תהיה אמינה יותר בהנתן כל הנתונים זהים (קילומטרז',ואופי שימוש בידיים הקודמות) אבל שם יש סיכוי לרכב פרטי שמור שלא עבד קשה וגיר אוטומטי כמובן.

 

  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...