Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אורגן אורות נדלק באמצע נסיעה


chopin

פוסטים מומלצים

הרכב הוא פיאט 500L גיר ידני 2014 שמור ומטופל.

 

 

לפני שעה קלה, תוך כדי נסיעה נדלקו לפתע כמה נורות אזהרה כתומות - נורת ESC + נורת check engine (בצורת ברז) +נורת התרעה על חוסר לחץ בצמיג + נורת אזהרה כללית (משולש עם סימן קריאה) בצירוף כיתובים בלוח מחוונים שה ESC + HILL HOLDER +DCT+ TYRE PRESSURE   לא זמינים - onavailable

 

יש למישהו כיוון על קו מקשר בין כל המערכות האלו שמתריעות על בעיה??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, של כתב:

קודם כל תעשה סריקת תקלות לצ'ק אינג'ין  ותאפס אם אפשר  בד"כ שנדלר צ'ק אינג'ין נדלקות איתו הנורות האלה

אם מאפסים תקלות למוסך יהיה קשה לאבחן מה זה לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, אריה שאג כתב:

אם מאפסים תקלות למוסך יהיה קשה לאבחן מה זה לא?

השאלה מה התקלה לא כל תקלה אם תאפס זה ימחק ותמיד אפשר לצלם את התקלות בשביל להראות למוסך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

 

הכנסתי הבוקר את הרכב למוסך.

 

בסורק תקלות הופיעה תקלה אחת: יוניט חום מנוע לא תקין.

 

היוניט הוחלף ביוניט ממנוע מפירוק. המנוע היה של פונטו איבו, לדברי בעל המוסך היוניט חום זהה. גם חיצונית הוא זהה. מקוה שהוא צודק. (ניסיתי למצוא חלק חדש אבל בחנות חלפים הסמוכה לא היה)

 

נורות התקלה אופסו ויצאתי לדרכי.

 

מיד שיצאתי לכביש מהיר ראיתי שמשהו לא תקין, חום המנוע ירד בתוך כחצי דקה לחלוטין והגיע לאפס כאילו המנוע קר לחלוטין, ואז הרכב צפצף ונדלקו שוב כל נורות האזהרה, ובמקביל, המחוג של חום המנוע עלה והתייצב על החצי כמו במצב תקין!

 

חזרתי למוסך ולדבריו הסורק מראה שוב שיש תקלה ביוניט והוא ממליץ למצוא חלק חדש ולהחליף.

 

מה דעתכם נשמע הגיוני? יש למישהו רעיון נוסף?

 

אציין שהמצבר נבדק ונמצא תקין, ובכלל, הרכב נוסע כרגיל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא כל כך קל למצוא מישהו כזה...

 

כשאתה מגיע במצב כזה למוסכים נורמלים הם מציעים לך ל'אשפז' את הרכב אצלם ואומרים לך: נתחיל להחליף ונראה מה עוזר...בקיצור הם דורשים ממך צ'ק פתוח והם מתחילים להחליף חלקים וחיישינים לפי מה שנראה להם עד שהם פוגעים במטרה...

 

לכן אני מעדיף לגשת למוסך עם כמה שיותר ידע מקדים.

 

ולכן אשמח לשמוע ממי שמבין: 

 

האם התופעות שקרו ברכב - חום מנוע שירד ואז נדלקו הנורות (בדוק מנוע+ESC +HILL HOLDER+לחץ צמיגים) ומיד חום המנוע התייצב לחצי - מתאימות ליוניט חום תקול או שלא יתכן שזה מקור הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי chopin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...