Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Karcher K2 מול Karcher K5


ChaoscripT

פוסטים מומלצים

היי,

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא,

שמעתי/קראתי/ראיתי שבקרצר K5 המנוע מתקרר על ידי מים (אם אינני טועה) לעומת המנוע ב- K2 שמתקרר על ידי אוויר.

השימוש שלי יהיה שטיפת הרכב אחת לשבוע/שבועיים, מה אתם חושבים שעדיף לקנות?

 

תודה רבה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה צופה יותר מ8-10 דקות של עבודה רציפה, אל תקנה את ה2

 

 

מבחינת העוצמה, אני חושב ש110 של ה2 זה סבבה. ה5 נותן סביב ה140 אם אני זוכר נכון

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, avargel כתב:

אם אתה צופה יותר מ8-10 דקות של עבודה רציפה, אל תקנה את ה2

 

 

מבחינת העוצמה, אני חושב ש110 של ה2 זה סבבה. ה5 נותן סביב ה140 אם אני זוכר נכון

 

תודה על התגובה,

כן אני יודע שמן הסתם ה-5 חזק יותר,

וכן יש מצב שאזדקק ליותר זמן עבודה.

 

האם יש המלצה אחרת? על גרניק מחברה אחרת?

 

תודה רבה.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבר כמה שנים עם K3 של קארשר. מרוצה מאוד ממנו.

יוצא לי כל חודשיים-3 לעשות עבודה של כ-3 שעות די ברצף, והוא עומד בכבוד במשימה.

משמש גם לרחיצת הרכב/אופנוע/אופניים, ניקוי מרפסת וכו' ביעילות מרשימה.

מעבר לזה הוא קל משקל, כ-5-6 ק"ג ונוח מאוד לניוד ואחסון.

היה לא מזמן במבצע באייבורי ב-500₪ אבל כבר לא במלאי.

בזאפ הכי זול = 579₪.

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 5 יקר מידי ומיותר. אם כבר אז 4. נותן את הערך הטוב ביותר לכסף.

אם כבר חברה אחרת אני ממליץ על קרנזל הזה  במחיר שדומה ל קרשר 5 אבל מגיע עם מחברים מהירים כסטנדרד ולא צריך מתאמים מיוחדחם לאיבזור אוניברסלי.

היה במבצע לפני כמה זמן בפחות כסף , שווה להתקשר ולברר .

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מעט שנים עם ה5. מרוצה מאוד.

נדמה לי שמכשיר עם לחץ נמוך מדי לא יוכל לבצע בצורה מספקת.

החסרון של ה 5 זה המשקל שלו. מי שצריך לנייד אותו במדרגות זו עלולה להיות בעיה עבורו.

 

בנוסף כדאי להיות ער לפרטים נוספים כמו אורך צינור שמסופק. ב 5 מגיע עם 10 מטר שזה  מספק. צינור של פחות מ 7 מטר לדעתי יהפוך את העבודה ללא נוחה.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.5.2024 בשעה 13:36, BoazB11 כתב:

אני כבר כמה שנים עם K3 של קארשר. מרוצה מאוד ממנו.

יוצא לי כל חודשיים-3 לעשות עבודה של כ-3 שעות די ברצף, והוא עומד בכבוד במשימה.

משמש גם לרחיצת הרכב/אופנוע/אופניים, ניקוי מרפסת וכו' ביעילות מרשימה.

מעבר לזה הוא קל משקל, כ-5-6 ק"ג ונוח מאוד לניוד ואחסון.

היה לא מזמן במבצע באייבורי ב-500₪ אבל כבר לא במלאי.

בזאפ הכי זול = 579₪.

 

אכניס את זה לשיקולים את K3,

היה לי בעבר K2 ואז K5 לא היה באמצע חח :)

 

בתאריך 12.5.2024 בשעה 13:57, zaf כתב:

ה 5 יקר מידי ומיותר. אם כבר אז 4. נותן את הערך הטוב ביותר לכסף.

אם כבר חברה אחרת אני ממליץ על קרנזל הזה  במחיר שדומה ל קרשר 5 אבל מגיע עם מחברים מהירים כסטנדרד ולא צריך מתאמים מיוחדחם לאיבזור אוניברסלי.

היה במבצע לפני כמה זמן בפחות כסף , שווה להתקשר ולברר .

 

 

אבדוק לגבי K4.

הקרנזל להיט! (בכלל החברה והגרניקים הרבה יותר מומלצים וכנראה טובים מקרשר)

לצערי הם לא כאלו נפוצים בשוק היד2.

ואני מעדיף מכשיר עם גלגלים לנייד אותו במקום להרים.

המכשיר שנתת נראה קוביה קטנה וחמודה אם היה גלגלים היה להיט

 

בתאריך 12.5.2024 בשעה 14:15, מיץ פטל כתב:

לא מעט שנים עם ה5. מרוצה מאוד.

נדמה לי שמכשיר עם לחץ נמוך מדי לא יוכל לבצע בצורה מספקת.

החסרון של ה 5 זה המשקל שלו. מי שצריך לנייד אותו במדרגות זו עלולה להיות בעיה עבורו.

 

בנוסף כדאי להיות ער לפרטים נוספים כמו אורך צינור שמסופק. ב 5 מגיע עם 10 מטר שזה  מספק. צינור של פחות מ 7 מטר לדעתי יהפוך את העבודה ללא נוחה.

 

אני לא ראיתי את המשקל כחסרון, היה גלגלים אז היה נייד ולא הייתה בעיה.

מצד שני, לא היה לי מדרגות

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, ChaoscripT כתב:

אם כבר אז 4. נותן את הערך הטוב ביותר לכסף

image.png.e9ac0bdd9af250ddf71b7789ec08a403.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, zaf כתב:

image.png.e9ac0bdd9af250ddf71b7789ec08a403.png

 

איך אתה עושה את החישוב של ערך הכי טוב לכסף?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער על הדאבל פוסט (כנראה עבר זמן העריכה של הפוסט הקודם), מצאתי איזה מישהו שרשם דבר כזה בפייסבוק,

ציטוט

לגבי גרניקים, יש מלא אופציות, הכל תלוי בתקציב שלך. כמה טיפים:
1. נסה למצוא מכשיר שכבר מגיע עם צינור ארוך.
2. שים לב ללחץ המים בברז שאליו הגרניק מחובר, ותשתדל להימנע משימוש בצינור מים ארוך, זה יכול להוריד את לחץ ההזנה ו"להרעיב" את הגרניק.
3. אין צורך בלחץ גבוה! יותר חשוב מהלחץ זה הספק המים! כלומר כמה ליטר לדקה הגרניק מזרים. אני משתמש כבר 3 שנים בגרניק עם לחץ של 120 באר עם ספיקה של 10 ליטר לדקה והוא עושה עבודה טובה יותר מהרבה מכשירים אחרים עם לחץ גבוהה יותר.


אני משתמש כבר כמה שנים בדגם 10122
שהוא עם לחץ של 120בר וספיקה של 10ליטר לדקה שנחשבת ממש טובה. מבחינת ספיקה כל מה שמעל
7.5 ליטר לדקה צריך להיות מספיק (אם הברז שמזין אותו עומד בקצב)
יש עוד דגם של קרנזל שנקרא 1050TST שהוא עם 130בר וספיקה של 7.5 ליטר לדקה, ההבדל העיקרי בין 2 הדגמים הוא שה 1050 קל יותר לניוד מכיוון שיש לו גלגלים ובנוסף יש גם גלגלת מובנית לצינור.

 

מה אתם אומרים לגבי ספיקת מים?

אם הולכים לפי הנתון הזה, מבחינת קרצר K5 ומעלה יתאימו לעניין.

קרנזל דגם 10122 יתאים גם אבל חדש עולה יקר, לצערי אין כמעט יד2.

לבוש יש גרניקים שיתאימו, השאלה איך הם?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני זוכר ה-K2 הוא עם מנוע פלסטיק שנוזל אחרי שנה-שנתיים, שווה להשקיע במשהו יותר איכותי ולהנות ממנו. היה לי את ה-K2 ואת ה-K4, ממליץ על ה-K4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, ChaoscripT כתב:

 

איך אתה עושה את החישוב של ערך הכי טוב לכסף?

בחינת השימושים והתכיפות שלהם.

אני משתמש בציוד לניקוי 4 כלי רכב של בני המשפחה, ובנוסף בחצר ורחבת החניה החיצונית. תדירות השימוש שלי היא פעם בשבוע, בעיקר בחצר (יש 2 כלבות, אחת מזדקנת, תבין לבד 😉) ותמיד לפחות אחת המכוניות (״אבא, אפשר לבוא לשטוף היום ?״😜)  השבוע נוסף גם המנגל 😁.

בחנתי את ה קרשר 5 בכל פעם שחשבתי שאולי כדאי לרענן את הציוד , לא ראיתי שום יתרון.

יש היום מגוון רחב מאוד של דיגמי קרשר, לא כולם מגיעים ארצה .
תראה את ההבדלים ונסה להצדיק את ה 5 מול ה 4 עבור השימושים שלך . אגב לי יש את כל האביזרים שיש ב 5 . כולל ההליקופטר מישטחים. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, zaf כתב:

בחנתי את ה קרשר 5 בכל פעם שחשבתי שאולי כדאי לרענן את הציוד , לא ראיתי שום יתרון.

למיטב זכרוני מנוע ה 5 מקורר מים. של ה 4?

 

בכל אופן אשריך וטוב לך. נתוני ה 5 בכל אופן מצביעים על יתרון לחץ וספיקה.

 

לגבי עלות תועלת זה כבר אישי.

 

אני לפחות, בסיבוב הבא (מקווה שלא יגיע) אפזול ל 7.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של ה 4 שלי מקורר מיים  'כשקניתי ב 2010 או לפני קראו לזה alu , שז היה ציון למנוע מאלומיניום ( הדגם הנוכחי נקרא  wcm) 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי במתנה מחבר טוב קרשר 5

 

לצערי סיפור קלאסי של אגוזים ושיניים, כי אני כל כך מתעצל לשטוף את המכוניות, הגרניק בשימוש בקושי פעם בחצי שנה

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...