Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עדיף, מודל 2020 עם 50K ק"מ, או 2019 עם 35K ק"מ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הגעתי לישורת האחרונה בקניה, מצאתי קיה סטוניק מנוע 1.4 2019 עם 35 אלף ק"מ, נראית מטופלת היטב, במוסך מורשה, מעט שריטות בפגוש הקדמי, אצטרך להחליף מצבר, יש שם את המקורי שבא עם הרכב.

השניה מודל 2020 עם 50 אלף ק"מ, מטופלת בסדר + מצבר חדש.

החדשה יותר עולה 5-6 אלף ש"ח יותר, קצת מחוץ לתקציב שלי.

ממה שראיתי אין הבדל בפיצ'רים בין השנים האלה, זה תכלס אותו רכב.

שווה ללכת על קילומטראז' נמוך יותר או להשקיע קצת יותר וללכת עם המודל החדש יותר?

 

פורסם

לדעתי אתה הולך לקבל תשובות של 50-50 כי זה לגמרי עניין של השקפה.

מצד אחד, את ה5-6 אלף האלו אתה תקבל במכירה. מצד שני אפשר לטעון שאם הרכב זהה אז למה להוציא אותם עכשיו?

גם 15 אלף ק״מ זה די זניח, חוץ מזה ש50,000 נסועה בבינעירוני עדיף על 35,000 בפקקים.

 

בקיצור, קח את זו שטופלה יותר טוב.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

מסכים עם stx.

במקרה שלך, היות וזה מחוץ לתקציב כרגע-
לדעתי להוסיף 5-6 אלף  לא שווה  במידה והרכבים זהים.
במיוחד שהאופציה הזולה עם 15 אלף ק"מ פחות( שמבחינתי מקזז את ההבדל בשנתון ), וגם מטופלת יותר טוב במורשה.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם

מה הכוונה בין מטופלת בסדר 2020 לבין מטופלת היטב 2019?

מה תאריכי עליה לכביש?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין הבדל משמעותי בין שני הרכבים...

 

אני הייתי בודק את מודל 19 ואם הוא בסדר, סוגר עיסקה.

אם המצב לא משהו - הייתי עובר לרכב השני.

 

5-6k שח לפי דבריך הם סכום משמעוצי שהוספתם למודל 20 לא תיתן שום יתרון...

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...