Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה קיה סטוניק 1.0 -אתר wheel.


yulianx
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אחד הדברים המעניינים שאני אוהב לקרוא בפורום הם סיכומי שנה.

אתר wheel פירסם סיכום שנה עם סטוניק 1.0, שלא מעט שואלים עליה בפורום, אמנם הנסועה נמוכה אך מפורט מחיר הטיפול, חסרונות, משוב על המוסך.

סיכום שנה קיה סטוניק 1.0.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה סיכום די חובבני מה גם שהכתב הוא לא הבעלים של הרכב ומצטט אדם מבוגר שגמע רק 6700 ק"מ בשנה!
הרכב גם נסע בעיקר בעיר, מה שלטעמי פחות מתאים לגיר הרובוטי.
אצלי בממוצע הרכב עושה 1:15 על המחשב במצטבר של 10 אלף ק"מ. רוב הנסיעות הן בין עירוניות בתנועה צפופה ואיטית יחסית
מצד שני אצלי המנוע הוא עם 120 כ"ס ומרגיש ממש נמרץ ומהנה

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת דלק נובעת בראש וראשונה ממשך הנסיעה. כל מי שעיקר נסיעותיו קצרות, פחות חשוב באיזה מסלול יסבול מצריכת דלק גבוהה. די להציץ במחשב הרכב בדקות הנסיעה הראשונות לאחר חניה ארוכה בת שעות, המספרים די מבהילים. נסיעה ארוכה מאזנת את תצרוכת הדלק. לא יודע איזה רכב יש לך אבל אם הוא מקביל לזה בו מדבר הפותח, זו יכולה להיות הסיבה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, רועי5 כתב:

לא יודע איזה רכב יש לך אבל אם הוא מקביל לזה בו מדבר הפותח, זו יכולה להיות הסיבה. 

אם הוא לא היה מקביל לא הייתי מגיב

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, סולל הדרך כתב:

אני חושב שזה סיכום די חובבני מה גם שהכתב הוא לא הבעלים של הרכב ומצטט אדם מבוגר שגמע רק 6700 ק"מ בשנה!
הרכב גם נסע בעיקר בעיר, מה שלטעמי פחות מתאים לגיר הרובוטי.
אצלי בממוצע הרכב עושה 1:15 על המחשב במצטבר של 10 אלף ק"מ. רוב הנסיעות הן בין עירוניות בתנועה צפופה ואיטית יחסית
מצד שני אצלי המנוע הוא עם 120 כ"ס ומרגיש ממש נמרץ ומהנה

עדיין יש איזכור לגבי מחיר הטיפול שזה מעניין, חסרונות שבעל הרכב מציין, ומעניין לראות את הגיר הרובוטי מבחינת אמינות לאורך בשנים במיןחד בעיר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחרונה נהגתי בטוסון 1.6 טורבו בן כמה חודשים ו 5000 ק"מ ואני פה לספר דווקא על הגיר הרובוטי dct.

נהגתי בהרבה ואגיות, גם בגרנד קופה דיזל - כזה גיר מעפן לא ראיתי.

מתבלבל בכל הזדמנות, מוריד הילוכים באגריסיביות, מאבד עשתונות במצב ספורט, והשיא - הגיר החליק באמצע עליה עד כדי עצירה מוחלטת.. טורים עולים והרכב סירב להתקדם - כאילו נכנס להילוך סרק.

זה היה ממש מסוכן כי רק בעצירה מוחלטת ושילוב מחדש לדרייב הסכים להשתלב ולהמשיך לנסוע.

מקווה שמדובר בתקלה ברכב הספיציפי כי אבוי אם הגיר הזה מתנהג כך בכל רכבי הקונצרן.

 

ואז חזרתי למאזדה העגלתית ובירכתי את אלוהי המוטוריקה על התיבה המדהימה שלה.. לעזאזל חסכון בדלק ואיכות הסביבה.

עריכה אחרונה על ידי LEGACY 1.8
  • אהבתי 4

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא אותו הגיר כמו בסטוניק.

סה"כ זאת שנת המכירות החמישית שלה ואין תלונות על הגיר. הוא לא חד כמו ה dsg אבל הוא בסדר גמור. לא מתבלבל ועובד יפה 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...