Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 308 אוטומט "בועט" במאמץ


תמרקה
שימו לב! השרשור הזה בן 517 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי פיגו 308 אוטומט מודל 2012. לםני כחודשיים בנסיעה מחוץ לעיר שמנו לב שהרכב קופץ מדיי פעם בעלייה. מאז עבר זמן ונסענו עודנכמה נסיעות מחוץ לעיר ובתוכה ולא הרגשתי בכך.אבל אתמול שוב נסעתי והרגשתי זאת. אגש למוסך אבל הייתי שמחה לדעת לפני מה עליי לבקש במוסך ומה יכולה להיות הבעיה. האוטו לא עבר טיפול 10000 כבר שנתיים אבל גם בקושי נסענו איתו. תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תקלה בגיר. 

 

לא ברור מהתאור באילו מצבים הבעיה מופיעה. 

 

אם זה בהחלפות הילוכים בתנועה - הכיוון הוא שסתום ויסות לחץ בגיר. 

אם זה בעת זינוק מהמקום - הכיוון הוא טבעות אטימה במכסה האחורי של הגיר. 

 

 

אין קשר בין זה לבין טיפול שהאוטו לא עבר אבל בהחלט רצוי לעשות טיפול כל שנה גם אם לא נוסעים הרבה. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנכתב כאן, הגיר מתאפיין במעברים מאוד לא חלקים תחת מאמץ של התיבה, סוג של בעיטות. זוכר את זה לרעה מהמגאן ליסינג שהיתה אצלי לפני כמה שנים טובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שבוקי רשם, רוב הסיכויים שהחלפת שסתום בגיר תעזור לבעיה.

וללא קשר מומלץ לבצע טיפול בהקדם.

 

עריכה אחרונה על ידי roy007
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*לפני שתלך על "תיקון" כזה או אחר ממליץ לבדוק אולי זו הפעילות הרגילה של הגיר..

בשנים האלה הוא אמור להיות כבר די אמין ואני מחזיק גיר כזה בציר 2009 עם כבר כמעט 300K קילומטר ללא שום תיקון..

זה גיר כזה הוא מרגיש מקולקל לפעמים גם כשהוא תקין :)

אנשים ישמחו לקחת ממך כסף כדי להחליף דברים..

ברכב אחר 2008 כשכן הייתה תקלה בגיר אז הגיר נכנס למצב חירום ולא עבר את הילוך 3 וגם אז טופל וחזר לעבוד כמו שצריך עם מעברים לא תמיד חלקים אבל תקין(מוריד הילוך ומעלה מתי שצריך ודפיקות רק לעיתים, צריך לדעת אך לנהוג בו בערך)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא נראה לי מעבר הילוכים כי יש לי את הרכב 3 שנים ולא הרגשתי זאת.. אכן יש תו תיבת הילוכים מסורבלת ואיטית אבל זה מרגיש כמו משהו אחר. מה שמוזר זה שזה לא עקבי היה לפני חודשיים וחזר. בכל מקרה נלך למוסך מורשה ומקווה שיעלו על הבעיה האמיתית ויתקנו בהתאם... תודה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

בסופו של  דבר הבעיה הייתה בתושבת ההגה שנשברה או משהו כזה.. חלף זמן אבל אני מעדכנת אם זה במקרה יעזור למישהותת  הוחלפה תושבת ההגה במוסך מורשה.. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 517 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...