Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם מגיע לי פיצוי במסגרת חוק הטכנאים?


Nakamichi
 שיתוף

פוסטים מומלצים

הזמנתי מייבש כביסה מאתר מוכר.

בתחילת השבוע חברת השליחויות הענקית (סלע לוגיסטיקה) שלחה לי הודעה בה אני בוחר את תאריך האספקה.

בחרתי להיום בין 14-18.

קיבלתי אתמול סמס שהמייבש יגיע בין 11-13.

עשיתי סידורים מתאימים ודאגתי שמישהו יהיה בבית בשעות אלו.

13:45 טלפון - המשאית התקלקלה. המשלוח לא יגיע היום.

אציין רק שבבוקר קיבלתי סמס עם אפשרות לעקוב אחרי המוביל וזה לא עבד.

 

אז לדעתי או שלא הייתה כוונה או יכולת לספק את זה היום.

או שהמשאית הייתה מקולקלת מהבוקר אבל בכל זאת התקשרו רק ב-13:45.

 

האם במקרה של קלקול משאית כביכול אני עדיין זכאי לפיצוי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראה כאן:

https://www.consumers.org.il/category/technical_issue

 

ראה את החריג בסוף הסעיף

לדעתי בעניין החריג מדובר בפרצה בחוק שנוצלה ע"י חברת השליחויות ולכן הם יטענו שלא מגיע לך פיצוי.

אני במקומך מתקשר אליהם ודורש פיצוי על סך 600 שח ללא הוכחת נזק עם "איום" מצידך להגשת תביעה בתביעות קטנות.

מכאן תראה לאן נושבת הרוח.

 

מתי הצרכן זכאי לפיצוי ללא הוכחת נזק במקרה של איחור טכנאי?
 
1. במקרה שתואם מועד לביקור טכנאי וחלפו שעתיים מעבר לזמן ההמתנה – הצרכן זכאי לפיצוי ללא הוכחת נזק בסך 300 ₪.

מקרה לדוגמא: שעת הביקור – 10:00.
זמן ההמתנה – 10:00 – 12:00.
הצרכן זכאי לפיצוי ללא הוכחת נזק בסך של 300 ₪ החל מהשעה: 14:00.

2. במקרה שתואם מועד לביקור טכנאי וחלפו שלוש שעות מעבר לזמן ההמתנה – הצרכן זכאי לפיצוי ללא הוכחת נזק בסך 600 ₪.

מקרה לדוגמא: שעת הביקור – 10:00.
זמן ההמתנה – 10:00 – 12:00.
הצרכן זכאי לפיצוי ללא הוכחת נזק החל מהשעה: 15:00.

3. במקרה שנותן השירות הפר את הוראות החוק לעניין הקריאה הטלפונית, הצרכן זכאי לפיצוי ללא הוכחת נזק בסך 300 ₪.

חריג: במקרה שהאיחור נבע מסיבות שנותן השירות לא ידע עליהן ולא היה עליו לדעת עליהן ולא יכול היה למונען – לא יהיה הצרכן זכאי לפיצוי ללא הוכחת נזק.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...