Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גרה בבית דו משפחתי והשכן שלי למגרש משכיר את יחידת הדיור שלו. המובילים שפינו את השוכרים הקודמים פגעו עם המשאית בחומת האבן של הבית שלי ונעלמו.

דיברתי עם השכן והוא אמר לי שהוא בכלל לא צד בעניין - זאת תאונת דרכים ושאני אתבע את הנהג שפגע או את השוכרים הקודמים. מבחינתי - אין לי שום קשר עם הנהג או השוכרים, הקשר היחיד שלי הוא לשכן שבגלל ההשכרות שלו נגרם לי נזק.

את מי אני יכולה לתבוע עבור הפגיעה - הנהג, השוכרים שעזבו, השכן או את כולם ביחד?

פורסם

השכן שלך אכן לא צד בעניין. אם יש לך הוכחות של הפגיעה, תפני לחברת הובלות המדוברת/בעלי משאית ,ותדרשי פיצוי על הנזק שנגרם. כמובן יהיה צורך בהוכחות ברורות שמשאית זו פגעה בחומה וגרמה לה נזק +דו"ח שמאי לגובה הנזק/הצעת מחיר לתיקון.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

את תובעת את הנהג ובעל הרכב והביטוח שלו.

לשכן ולשוכרים שלו אין קשר לענין, בדיוק כמו שלך אין קשר אם את נוסעת באוטובוס והנהג עושה תאונה. הם שכרו את שירותיו, הוא כנהג אחראי לא לעשות תאונה.

×
×
  • תוכן חדש...