Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, אז שפשפו לי את הרכב בחנייה וכמובן שהמצלמה לא עבדה. גם אם המצבר היה חדש אני מניח שהמצלמה לא היתה עובדת מאתמול בסביבות שש בערב. השאלה כזאת, מצבר חדש שמתח הקטיעה יהיה הכי נמוך שיש ואני מודע שיהיה צורך להתניע את הרכב בכל פעם שיסעו בו, מה תהיה השורה התחתונה? המצבר יהרס תוך כמה חודשים? איזה עוד פיתרון יש להשגחת חנייה 24/7?

פורסם

אם אתה לא מרבה לנסוע ברכב, אין כל כך מה לעשות, המצבר פשוט לא נטען וזה לא ישנה לאיזה מתח קטיעה תוריד את הvico.

 

יש מוצר כזה:

https://www.amazon.co.uk/Cellink-Battery-Smart-Dashcam-Camera/dp/B0128ZBC88

 

יש בו סוללות, אני לא חושב שזה בטיחותי, שכל אחד יעשה את השיקולים שלו.

אחרי שימוש של שנה/ שנתיים, הסוללות יתעייפו והמוצר יהפוך ללא שימושי.

וכמובן המחיר הגבוהה דיי יוריד אותך מהעץ.

פורסם
אלכס, כרגע המחיר הכי משתלם זה באתר zapals שפרסמת?

 

תודה

כנראה הקופון נגמר

 

 

VAHC799 is expired. Usage limited to first 1000 use per support.

פורסם
Alex Not-Exist קניתי פעם בהמלצתך a118c לאבא שלי וכמה חברים, עד היום משתמשים בכיף. עכשיו שני חברים מבקשים ממני המלצה למצלמה וישר קפצתי ואמרתי להם על מצלמה כמו שלי אבל ראיתי בסרטון שלך שאתה כבר לא ממליץ. להמליץ להם על a119c?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
99%, שהבעיה היא בכבל.

 

 

 

 

 

 

 

תשמע, כתוב במפורש שיש קבלים, סימן ששלחו לך מוצר לא כמתואר, תבקש החזר מלא.

 

חוץ מזה, שילמת חצי מחיר ממצלמה **מקורית, מה ציפית שיהיה?

 

**בg1w, נושא המקוריות בעייתי ואני לא חושב שיש מוצר מקורי.

מה שכן, יש דגמים הנמכרים ממפעלים מסויימים שאיכותם טובה יותר מדגמים ממפעלים אחרים.

עדכון קטן, קיבלתי את הכסף בחזרה.

בינתיים החלפתי את הכבל usb והמצלמה נדלקה. היא חד משמעית על סוללה, בקיצור עבודה בעיניים. מה שכן היא אצלי בחינם.

אשאר איתה עד שתמות, בינתיים היא מצלמת, לא יודע עד כמה טוב, אבל מצלמת.

אחרי שתמות אקנה לי אחת טובה יותר.

יום טוב

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
אני לא מכיר את האתר, 75$ על הA119.

https://www.zapals.com/viofo-a119-1440p-car-dash-camera-64gb-micro-sd-card-with-gps-module.html?utm_source=cj

 

קרדיט לתומר מקבוצת הטלגרם.

 

 

קוד קופון VAHC799

נותן עוד 8 דולר הנחה

 

תודה!

למישהו הקופון עובד?

ניסיתי להזין אותו אחרי שעשיתי לוגין לאתר והוא עדיין כותב: "Coupon code "VAHC799" is not valid"

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

מקצת חפירה ברשת יש לא מעט ביקורות שליליות על האתר הזה, האם שווה להסתכן בשביל חסוך כמה דולרים?

BassHead:vamp:

פורסם
עדכון קטן, קיבלתי את הכסף בחזרה.

בינתיים החלפתי את הכבל usb והמצלמה נדלקה. היא חד משמעית על סוללה, בקיצור עבודה בעיניים. מה שכן היא אצלי בחינם.

אשאר איתה עד שתמות, בינתיים היא מצלמת, לא יודע עד כמה טוב, אבל מצלמת.

אחרי שתמות אקנה לי אחת טובה יותר.

יום טוב

אם אני במקומך, מזמין עכשיו מצלמה טובה ואיכותית, ובזאת שאצלך משתמש אם קורה משהו למצלמה שקניתי. סוג של גיבוי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...