Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היה שווה לחכות? מבחן המשפחתומטיות של 1993 - 405/קורולה/סופר לאנסר/גרנד לאונה


dotan123
שימו לב! השרשור הזה בן 1289 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם מסתכלים על מבין הזמן - אז הקורולה והסופר לנסר אלה הדגמים שהכי שרדו טת הזמן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גדול. הלוואי ומישהו ירים כפפה ויעלה לפה מבחנים נוסטלגיים כאלו.

ה-405 זה מסוג הרכבים שננטשו לאחר 5-6 שנים. האימפרזה מככבות היום בגרוטראלי.

אין ספק ששנות ה-90 זה תור הזהב של היפניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אני מרגיש ממש זקן עכשיו.

ברבות השנים, אפשר לומר שהמבחן היה קרוב למציאות, שלוש היפניות דומות מאוד והחזיקו מעמד בצורה ניכרת יותר טוב מהפיג׳ו, שלא לומר מהגיר של הפיג׳ו.

זו נראית כמה אחת הכתבות(והתקופה, והדגמים) שהניחו את היסודות לתפיסה כלפי מכוניות יפניות לעומת אירופאיות. ועוד דוגמא צרפתית...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמעניין זה שהגרנד לאונה נבחנה עם מנוע 1.8, לא ידעתי שהיו קיימות כאלו בכלל...

אני זוכר DL עם מנוע 1.8 ו-90 כ"ס אבל לא אימפרזה/גרנד לאונה שגם להן היו 90 כ"ס אבל עם מנוע 1.6

 

אאל"ט ללאנסר היו בעיות עם הגיר האוטו' שהצריכו התקנת קולר גיר חיצוני. אולי אני מתבלבל עם הגאלנט או הצ'אמפ?

 

הקורולה דור 7 (E100) נחשבת ע"י רבים לקורולה הטובה ביותר. אחד הרכבים הקשוחים שיוצרו.

 

כדרך אגב: עד היום לא נהגתי ברכב עם מזגן מקפיא כמו האימפרזה 94' (שנגנבה עם 302K ק"מ של אמינות מופתית) של דוד שלי שיבדל"א.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמעניין זה שהגרנד לאונה נבחנה עם מנוע 1.8, לא ידעתי שהיו קיימות כאלו בכלל...

אני זוכר DL עם מנוע 1.8 ו-90 כ"ס אבל לא אימפרזה/גרנד לאונה שגם להן היו 90 כ"ס אבל עם מנוע 1.6

 

אאל"ט ללאנסר היו בעיות עם הגיר שהצריכו התקנת קולר גיר חיצוני.

הקורולה דור 7 (E100) נחשבת ע"י רבים לקורולה הטובה ביותר.

 

כדרך אגב: עד היום לא נהגתי ברכב עם מזגן מקפיא כמו האימפרזה 94' (שנגנבה עם 302K ק"מ של אמינות מופתית) של דוד שלי שיבדל"א.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, itaysamurai כתב:

היתה גרסת 1.8 עם 103 כ"ס שהותקן גם בלגאסי.

כן את זה אני מכיר, וגם את ה-1.6/2.0/2.2 של הלגאסי ששוקו פה, אבל לא ידעתי שמכרו פה אימפרזה 1.8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שורה של אמריקאיות ואירופאיות סופר לנסר אוטו' (רמת אבזור הגבוהה GLXI) שנת 1994 הייתה היפנית הראשונה במשפחה. שירתה בנאמנות עד 2010 ובגלל האמינות המופתית הוחלפה בלנסר 2007 ושוב בלנסר 2015 עד היום..

 

גם לסובארו יש לי פינה חמה, חבר טוב החזיק אחת ידנית מהצורה הזאת אמנם שנת 2000 אבל כשריסק אותה לפני שנתיים הרכב היה עם 580 אלף ק"מ על השעון! וזה עוד כשהרכב שימש ללימוד נהיגה בשנים הראשונות. מה שכן הרכב עבר רק בתוך המשפחה וטופל בסובארו כל חייו. אני חושב שזה הרכב הידני שהכי נהנתי מהגיר שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, dotan123 כתב:

כדרך אגב: עד היום לא נהגתי ברכב עם מזגן מקפיא כמו האימפרזה 94' (שנגנבה עם 302K ק"מ של אמינות מופתית) של דוד שלי שיבדל"א.

תנסה את האימפרזה מהדור האחרון, התיאור מתאים לדעתי גם לה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין לקרוא את הדברים האלו.

נראה שמשאלתו של הכותב התגשמו, פג'ו (או ליתר דיוק PSA) עברו לגיר אוטומטי פלנטרי תוצרת יפן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yoav911gt2 כתב:

תנסה את האימפרזה מהדור האחרון, התיאור מתאים לדעתי גם לה.

 

אני בקושי רואה כאלו.  את הדור הרביעי של 2012-2016 עוד רואים מידי פעם, את הדור לאחריו אני בקושי רואה.

 

לפני שעה, tza כתב:

אחרי שורה של אמריקאיות ואירופאיות סופר לנסר אוטו' (רמת אבזור הגבוהה GLXI) שנת 1994 הייתה היפנית הראשונה במשפחה. שירתה בנאמנות עד 2010 ובגלל האמינות המופתית הוחלפה בלנסר 2007 ושוב בלנסר 2015 עד היום..

 

גם לסובארו יש לי פינה חמה, חבר טוב החזיק אחת ידנית מהצורה הזאת אמנם שנת 2000 אבל כשריסק אותה לפני שנתיים הרכב היה עם 580 אלף ק"מ על השעון! וזה עוד כשהרכב שימש ללימוד נהיגה בשנים הראשונות. מה שכן הרכב עבר רק בתוך המשפחה וטופל בסובארו כל חייו. אני חושב שזה הרכב הידני שהכי נהנתי מהגיר שלו.

הלאנסר קלאסיק נבחרה בבריטניה לרכב הכי אמין שיש, איפשהו באמצע העשור הקודם. מדובר על אותו מנוע עתיק ואיטי ששווק אצלנו 4G18

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1289 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...