Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעת סיטרואן 2009 במדינות חמות


shalomcc
שימו לב! השרשור הזה בן 1438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב.

אני בעל סיטרואן C4 שנת 2009, ונוסע איתה מרבית השנה.האם החברה המייצרת ,מייצרת בהתאם לאקלים הנוכחי או שזה ייצור בסטנדרט אחד המותאם לנסיעה באקלים של מדינות פחות חמות מאשר ישראל? אני שואל זאת כיוון שאני חושש מאוד לנהוג בסיטרואן במהלך ימי הקיץ החמים מחשש שמא הרכב לא הותאם לעמוד בעומס של מזג האוויר כאן בארץ.האם יש מידע אמיתי לגבי זה? מה נכון באמת?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנוח דעתך - הרכב שלך בנוי לנסוע גם באקלים החם השורר כרגע בישראל.

  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעלה מ-3 שנים אני מחזיק ב-C4 מודל 2009 והן ב-C4 מודל 2012, שתיהן נוסעות היטב בכל תנאי האקלים.

כמו תמיד, תוודא שמפלס נוזל הקרור והשמן תקינים וסע בדרך צלחה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר היו מכוניו שיוצרו בגרסת tropical עם מערכת צינון משודרגת. אני אתגר את ההיסטוריונים לציין דגמים כאלה, נדמה ךי, למשל, שלפיאט 850 הית הגרסה כזו.

 

כבר הרבה עשורים לא נתקלתי בדגם כזה. ומבחר המכוניות שנוסעות בכבישי המזרח התיכון הלוהט עצום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק "בעבר". כל רכב שיוצא מהמפעל מקונפג בעשרות אופציות שונות ע"פ הזמנת היבואן שרובן המוחלט שקוף לחלוטין לאדם מן היישוב. סביר שכל רכב שמגיע לארץ מכיל מערכת קירור מותאמת לאקלים חם ומזגן לאקלים חם.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הרכבים שמגיעים לארץ מתאימים פחות או יותר למזג אויר בישראל.

בעבר היו כאלו שסבלו מבעיות עקב החום הכבד לדוגמא הדשבורד של הכריזמה אייר או התקנה של קולר לגיר לסופרלנסר.

נ.ב. טוענים שהפיאט מולטיפלה לא הצליחה בארץ בגלל החלונות הגדולים בארץ עם שמש.

  • מצחיק 1

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, GREEN. כתב:

... טוענים שהפיאט מולטיפלה לא הצליחה בארץ בגלל החלונות הגדולים בארץ עם שמש.

 

כן החלונות זה הבעיה כל השאר - פרפקט.

 

פיאט מולטיפלה 2001 יד 3 3000000 קמ - 140000 שח | לוח רכב פרטי הומלס

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תערבב מין שאינו במינו. פרפקט הנו רכב מבית פורד😜

*צילום - Bulldog art

 

 

הורדה.jpg

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק להדגיש: הפיאט  Perfect (?) הפורד Prefect (!)

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי מולטיפלה (1.6 בנזין) אחד המכונית שהכי אהבנו...

והיו לי לא מעט צרפתיות ה308 מהבצירים הראשונים  היתה בעלת נטיה להגיע כמעט עד הקו אדום בקיץ (בעליות), אחרי לא מעט טלפונים לחברת הליסינג התשובה הייתה הגיע לקו האדום? לא? הכל בסדר.

הBX הייתה מחממת ועוד איך (תקינה לחלוטין), הרנו אקספרס גם הייתה מתחממת...

בסוף נמאס לי ועברתי למאזדה, שם אני משוכנע שהמד הוא מזוייף, מניע בבוקר ואחרי 2 דקות המד מגיע לטמפרטורה מסויימת ולא זז משם לא משנה מה מזג האוויר ואיך מתעללים ברכב.

בטויוטה שלי היוםאין אפילו מד חום....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום מערכת קירור בשום רכב לא עובדת בטמפרטורה קבועה. משחק נגיד בין 85 ל 110 מעלות הוא תקין.

 

בצרפתיות הישנות השעון היה מראה את הטמפרטורה האמיתית, בעליה קשה ביום חם זה על 105-107 מעלות, זה תקין אבל עדיין קצת מטריד.

 

בשלב מסויים כל היצרנים כולל הצרפתים עברו לשעון שמראה 90 מעלות כל הזמן כל עוד אין חריגה גדולה, זה בשביל לא להטריד את הנהג. 

 

 

  • רעיון טוב! 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 לא בטוח. מכיר 208 נוכחית, גם אם בת חמש כבר, שבה השעון מראה את הטמפרטורה האמיתית והוא שוכן דרך קבע בחלק העליון של השעון, קרוב למדי לקו האדום ומאז שהאוטו חדש. והבעיה עם אלו שמתקבעים על קו האמצע כמו במזדה שלמעלה ( ובמרבית האחרות ), היא שכיש חריגה זה הרבה פעמים מאוחר מדי. סוג של נורית אזהרה בצורת שעון.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שעון שמראה את הנתון האמיתי אף פעם לא יהיה במקום קבוע. הוא יראה נמוך בשיוט בכביש מישורי ב 90 קמ"ש, יהיה יותר גבוה בעמידה בפקק ועוד יותר גבוה בעומס בעליה. שעון שכל הזמן מראה את אותו הערך ככל הנראה לא מראה את הנתון האמיתי. 

בפיז'ו 206, מכונית שיש בה שעון אמיתי יש משחק בתחום של כ 20 מעלות בהתאם לתנאי הנסיעה ואת זה רואים הייטב בשעון. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Buki כתב:

שום מערכת קירור בשום רכב לא עובדת בטמפרטורה קבועה. משחק נגיד בין 85 ל 110 מעלות הוא תקין.

 

בצרפתיות הישנות השעון היה מראה את הטמפרטורה האמיתית, בעליה קשה ביום חם זה על 105-107 מעלות, זה תקין אבל עדיין קצת מטריד.

 

בשלב מסויים כל היצרנים כולל הצרפתים עברו לשעון שמראה 90 מעלות כל הזמן כל עוד אין חריגה גדולה, זה בשביל לא להטריד את הנהג. 

 

 

 

הי

אכן היה מגיע לבערך 105 מעלות (וזה קרוב לקו האדום הפיג'ו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...