Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכולם,

אשמח לחכמת ההמונים. 
בגלל תקופת הקורונה והעבודה מהבית, הרכב נותר מיותם בחניה.
לאחר כ-3 שבועות ירדתי אתמול ולא הצלחתי להתניע את הרכב.
לאחר עזרה משכן הצלחנו בעזרת כבלים והצלחתי לנהוג, רק שלא הצלחתי להשתמש במערכת המולטימדיה ליציאה של שיחות יוצאות, מוסיקה מהאייפון, מצלמה אחורית לא עבדה. 
מתקבלת הודעה: התקן A2DP לא נמצא בדוק חיבור.

הווייז עובד כנראה בגלל הוויי פיי - אבל זו רק השערה.

היום לשמחתי הצלחתי להתניע בלי בעיה שוב, אך בעיית הבלוטוס נותרה בעינה.
לא מצאתי הגדרות כלשהן, לא הצלחתי לבצע אתמול דרך ה-Card reset.
הצלחתי לזהות את הבלוטוס של היונדאי באייפון, אך לא להתחבר.
ניסיתי לבצע צימוד עם קוד, האייפון מציג קוד אך המולטימדיה ולא מאפשרת לבצע pair.

רק אחרי שבצעתי עדכון בוצע גם האתחול וגם אז - כלום נאדה.
בשלב הזה האייפון לא מזהה את הבלוטוס של היונדאי בשום צורה.

 

מישהו מכיר וחווה מקרה כזה:
האם זה קשור לריקון המצבר בגלל אי שימוש ברכב?
הצעות?
גיל קאר לא ענו לטלפון בכלל. 

תודה וחג שמח :)
סיגלית
 

עריכה אחרונה על ידי Sigaly
פורסם

היה יכול לעזור עם היית מציינת איזו מערכת יש לך...
גם תמונה תעזור.
לכל מערכת עם Bluetooth יש אפשרות להגדרות, צימוד וכו'.

Sent using Tapatalk

פורסם

אכן, מסתבר שהיה צורך להגיע ישירות לגיל קאר והם נאלצו לבצע עדכון גרסא עם USB, אי אפשר היה לבצע צימוד בכלל. 

תודה על הרצון לעזור.

×
×
  • תוכן חדש...